Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام اقای دکتر من پسرم اسهال استفراغ داشت بیمارستان بستری شد واکسن۴ماهیگش عقب افتاده نزدیک۲۰روز یکمی شل مدفوش میخواستم بپرسم میتونه بزنه۴ماهیگیو یان چون دیگ نزدیک۵ماه داره میش
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۵۰روزه ای دارم که هنگام تولدزردی داشت ماهم بی بر از عوارض زردی تا ۱۱روزگی ازاو آزمایش نرفتیم.۱۱روزگی میزان زردیش ۱۲ بود ودکتر گفت نیازی به بستری نیست .ایا خطری نوزاد راتهدید کرده.رگ عصب زیر پایش رالمس میکنیم هیچ واکنشی نشان نمی دهد .دستانش همیشه مشت هست ودر خواب هم دستش کمی میلرزد وقسمت کوچکی از سرشم هم باد کرده .تو رو خدا زودتر جواب بدین
- وزن گیری
باسلام بچه ی من پنج ماهشه وزن موقع تولدش ۲۶۵۰بود الان ۶۲۰۰هست ایا وزنش خوبه میتونم غذاهای کمکی رو شروع کنم
- تعویض شیرخشک
با سلام دخترم ۵ ونیم ماهشه شیرخشک ای آر ببلاک میدم به نظرم با اشتها نمیخوره میشه با شیرخشک ای آر نان عوضش کنم یه بار نان معمولی دادم زنگ مدفوعش سبز شد
- سلام پسرم ۱ سالو ۴۰ روزشه ۶ روزه تبش داره با دارو بروفن یکم پایین میادولی دوباره تب بالا میره تا ۳۸ بد از ۴ روز کله بدن دونه های ریزه جوش زده نه سرفه میکنه نه عفونت داره ممنون
- عفونت چشم کودک
سلام چشم پسر 4ماهه بنده عفونت کرده ،قطره باکتی ماید10واسش خوبه
- معده
سلام آقای دکتر دخترم از نوزادی مشکل رفلاکس داشته به نظرم در مان نشده سالی سه تا چهار مرتبه در حدود نه تا ده روز مشکل معده اش ادامه پیدا میکنه ما هم سراسیمه مدام دکتر عوض میکنیم تشخیص دکترها هم رفلاکس به نظرم فقط بیماریش کنترل میشه درمان نمی شه دخترم الان نه سال داره این شمارهایی که توی اینترنت میزارن انگار اشتباه هیچ دکتر معدهای دخترم رو معاینه نمی کنه میگن باید ببرین اطفال تا حالا هم این همه بردم اطفال جواب نگرفتم خواهش میکنم راهنماییم کنید،سپاس
- ایا برای اسهال کودک ۲۰ماهه باوزن ده کیلو شربت سفیکسیم ۱۰۰ ومترونیدازول باهم میشه استفاده کرد؟
- کاهش اشتها
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 مهر یک سالش شده. الان حدود یک ماه میشه که از شب تا صبح 4 بار واسه شیر خوردن پا میشه و در طول روزم خیلی شیر میخوره. چند ماهی بود که شب تا صبح رو کامل میخوابید و بسیار هم بدغذا شده. فقط به نون خیلی میل داره. البته بعضی شبا که خوب شام هم میخوره بازم چند بار واسه شیر خوردن پا میشه. وزن تولدش 3 کیلو 400 بود و وزن الانش 8 کیلو 700 هست. میخواستم یکشنبه یا دوشنبه بیارمش پیشتون ولی قبلش گفتم پیام بدم بهتون. شاید راه حلی باشه که این دو سه روز ی مقدار بهتر شه و منم بتونم شبا بخوابم.
- کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دیروز دوسالش تموم شد طبق دستور شما فقط قطره آدزیر بهش میدم روزی یک سی سی شیر خشک نان میخوره دستور شما چیه همین روند ادامه بدم قطره آدزیر و شیرخشک ممنون
- سلام پسر من زود به زود سرما میخوره ۷سالشه سفیسکیم پودری دیگه موجود نیست میشه قرص سفیسکیم بهش بدم
- پیش فعالی
باسلام خدمت شما.درمورد کودک پیش فعال خواستم بپرسم به کدام دکتر مربوط میباشد ممنون
- سرما خوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه خس خس سینه داره و سرفه میکنه یه خورده آبریزش بینی داره تب نداره بهش شربت ستادین دی بدم؟ امکان داره بخاطر حساسیت به مواد غذایی باشه؟
- شربت پلارژین
سلام وقت بخیر پسرم سه سالشه. خانوادگی مریض شدیم. از دیشب سرفه اش زیاد شده. شربت پلارژین رو چقدر بهش بدم؟
- مصرف شربت سیتروزین
دوز مصرف شربت سیتروزین
- سلام آیا قرص فنازومکس برای شیردهی خطرناک است
- جوش های آبکی
پسرم ۵ماهشه کف پاش یه جوش آبکی از چند روز پیش یکم بزرکتر شده چیکار کنم ازبین بره قبلا رو دستش زد پماد زدم خوب شد اما این خوب نمیشه
- تب
سلام برای بچه با وزن ۲۱ کیلو و سن سه سال و چهار ماه در موقع تب بالا از شیاف چند باید استفاده بشه؟
- سرفه شدید
سلام آقای دکتر دختر من ۴ سالشه سرماخورد بردمش دکتر بش سفکسیم داد سفکسیم را که دادم دخترم خیلی سرفه های بدی میکنه و ترشح بینی داره بردمش متخصص اطفال ازیترومایسین و اسپری سالبوتامول و اسپری بتامتازون و قرص منتولوکاست و شربت نئوتادین بش داد و گفت سفکسیم را هرروز ۴ سی سی بده و دوزش را نصف نکن ازیترومایسین هم تمام شد ولی سرفه های بچم همینطوریه.تب نداره و بازی میکنه ولی سرفه هاش خیلی عمقی و باصداست چیکار کنم
- شیرخشک
سلام ، یه بچه شش ماهه در طول روز چند پیمانه باید شیر خشک بخوره؟ تا چند ماهگی باید شبها به بچه شیر بدیم ؟ ممنون

