Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سالبوتامول
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول که گفتید واسه بچم که دوماه ونیم هست اشکال نداره میترسم بهش بدم
- آب ریزش دهان
سلام وقت بخیر دختر۱۱ماهه ای دارم سرما خورده آبریزش بینی و خلط داره آموکسی سیلین۱۲۵و سیتریزن و استامینوفن میدم بهش ولی آب ریزش دهان داره شدید علتش چیه و چکارش کنم بند بیاد
- بی قراری نوزاد سه ماهه
با سلام و وقت بخیر چند روزی میشه که نوزاد دخترم بی قرار شده و دائم می خواد شیر بخوره و فقط زیر سینه آرومه از طرف بعد از ظهر به بعد نمی تونه بخوابه وقتی بزور خوابش می کنم ۱۰ دقیقه بعد بیدار میشه و دنبال پستونک می گرده و با قر می خوره و بعد گریه مداوم تب نداره باد گلو زیاد می زنه که معمولا بعد هر بار شیر ۴ تا می گیرم قبلا شب ها می خوابید تا صبح ولی الان دو شبه که بعد ۴ ساعت بی قراری با استامینوفن یک دفعه اروم میشه و می خوابه
- واکسن
سلام ، میتونم واکسن ۴ ماهگی پسرم رو یک ماه دیرتر بزنم ، ممنون
- ختنه کردن واکسن زدن چهارماهگی
ایاواکسن زدن چهار ماهگی وختنه کردن نوزاد باهم مشکلی پیش نماید
- عملکرد شکم نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر بچه من ۱۲روزه به دنیا اومده تا دیروز مدفوع نکرده بود چند روزی هم هست بستریش کردن سونوگرافی و رادیوگرافی کردن میگن روده هاش انسداد نداره دیروز یه ذره قنداق دادن بهش یه ذره مدفوع کرده بود از دیروز دیگه شکمش عملکردی نداشته شکمش هم باد کرده مشکلش چی میتونه باشه میتونین راهنماییم کنین ممنون میشم
- شير نخوردن نوزاد
سلام،دختر من سه ماه و چهار روزشه.فقط شيرخشك ميخوره.رفلاكس داره و رانيتيدين ميخوره،الان تقريبا يك هفته است شير نميخوره.به زور ٤-٣ بار.داره لاغر ميشه و از گرسنگى گريه ميكنه اما بازهم شيرش رو تف ميكنه.يه پزشك بردم ميگه هيچيش نيست و خودش نميخوره..واقعا نميدونم ديگه چى كار كنم.ميشه كمكم كنيد؟؟اسم شيرش هم بيوميل هست
- واکسن یک سالگی
سلام آقای دکتر پسر من یازده روز پس از واکسن یکسالگی اسهال گرفته ممنون میشم راهنمایی کنید واسه قطع اسهال چی استفاده کنم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید من دخترم ده ماهشه سرفه های خلط دار میکنه دکترم بردم براش شربت فارمنتین تجویز کرد ولی بهتر نشده چیکار کنم چی بدم بهش؟
- تیره شدن پوست دور ناخن نوزاد
درود، چند روزی میشه که پوست دور ناخن دست دختر یک ماهه ام تیره شده، دلیلش چی میتونه باشه؟
- مسافرت با نوزاد٧ ماهه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد قراره هفته ديگه يه مسافرت تفريحي خارج از كشور داشته باشيم منتها دخترم ٧ ماهشه و غذا ميخوره چيكار كنم چطور غذاش رو ببرم و گرم كنم اونجا بخوره آخه سير هم فقط تو خواب ميخوره
- يبوست نوزاد٢٠روزه
سلام خسته نباشيد بچه ام ٢٠ روزشه تو اين يك هفته فقط دو بار مدفوع كرد و مدفوعش هم سفت نبود و زرد رنگ بود ، فقط با فشار زياد در هنگام دفع داره اونم بعد سه روز مدفوع ميكنه ، واز شير مادر استفاده ميكنه و شيرخشك هم روزى ٢ بار به عنوان كمكى استفاده ميكنه خواستم ازتون كمك بخوام تا اين مشكلى رفع بشه
- سلام نوزادمافاویسم داره آیاقطره کولیکزبراش ضررنداره بهش بدم چون نفخ داره روزی چندباربهش بدم
- واکسن
سلام واکسن دو ماهگی و باید همون روز ۶۰ ببری یا زودتر یا دیر تر ؟
- درمان هموروئید
سلام وقت بخیر .عذر میخوام من دخترم حدود ۱۱ ماهشه و امرورز که پوشکش رو عوض کردم متوجه گوشت اضافه کنار مقعدش شدم.البته با توجه به اینکه غذا میخوره گاهی حالت یبوست هم داره .امکانش هست راهنمایی بفرمایید؟ ممنونم
- شیرخشک
باسلام ب نظرشما شیرخشک آپتامیل pdfبرای وزن گیری نوزاد۵ماهه بهتره یا بیومیل پلاس۱. من آپتامیل pdfدرکنارشیرخودم میدم اماتاثیری ندیدم
- کبودی کف پای کودک
سلام دکتر گاهی میبینم پای بچم الان داخل 5ماه است کبود میشه علتش چی میتونه باشه
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- مدفوع نوزاد ۴ ماهه
سلام دخترم الان ۴ ماه و ۵ روزه هست دو هفته ای میشه که چهار روز مدفوع نمیکنه شیر مادر فقط میخوره کمی هم بی قراره هفته ی اول خودم شیاف گلیسرین گذاشتم و یک دفعه مدفوع زرد رنگ غليز خیلی هم زیاد کرد و بعد اون الان ۳ روزه باز هم مدفوع نکرده اشتهاشم خوبه به نظرتون معمولیه
- سلام آقای دکتر پسرم من سه ماه و ۱۵روزشه رفلاکس داره درست شیر نمیخوره میخوام زیتو کید بهش بدم خوبه؟

