Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوراد دوماهه
سلام پسرمن دوماهه هست و الان ۴روزه شکمش کارنکرده چه پیشنهادی دارید ؟،از شیرمادر هم تغدیه میکنه
- گرانول خوراكي سينكاست
باسلام گرانول خوراكي دكتر براي نوزادم تجويز كرده يك سالشه عصرها من نميدونم چجوري مخلوط كنم دخترم شيرخشك اي آر مصرف ميكنه و الرژي داره من يك ساشه رو با يك پيمانه شيرخشك مخلوط با آب قاطي كنم بخوره؟
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام ،آقای دکتر،پسرم رودر ده روزگی بنا به توصیه مرکز بهداشت بردم برا آزمایش تیرویید 4.75=t4=107.66-t3=1.95_tsh زردی هم یازده ونودوچهار،الان پانزده روزشه،آیا نیاز یه آزمایش مجدد تیروئید دارد؟ممنون
- سرماخوردگی و گرفتگی صدا
صدا نوزادم بعد سرما گرفته چیکار کنم
- شیر خشک
سلام با توجه به رفلاکس نوزاد پزشک شیرخشک ببلاک ar تجویز کردند و الان نوزاد 1 ماه شده است تا چه زمانی باید ببلاک ar مصرف کرد؟
- قارچ الت پسر
باسلام یک روزی هست که دور الت پسرم که 4ماهشه یکسری تاول مانند زده و روی خوده الت یک تک پوست مانند ایجاد شده. دکتر پماد کورتیزول و زینک دادن و گفتن قارچ گرفته.ممنون میشم راهنمائم کنی که تشخیص شما و نوع داروی مصرفی چی باشه
- مدفوع سبز و اسهال
باسلام بچه ۵ ماه دارم ۲ روز اسهال بود حالا هم مدفوعش سبز شده و همچنان اسهال،چکار کنم؟
- پوشک مناسب
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده،پوشک مولفیکس حساسیت از نوزادی داشت که کشاله های رانش پر از جوشهای چرکی میشد،بعدش بیبی کینگ استفاده کردم که باهاش سازگار بود تا یک هفته پیش که باز کشاله های رانش پر ازجوشهای ریز زیر پوستی شدکه الان تاحدودی بهتر شده ولی کامل برطرف نشده به نظر شما برای شیرخواری با این شرایط چه پوشکی مناسب تره؟؟؟؟؟
- یبوست نوزاد50روزه
سلام ووقت بخیراقای دکترپسرم 50روزشه والان مدت 5روزه دچاریبوست شده روزهازیاداذیت نمیشه اماشبهابینهایت بی قراری میکنه.خودم عرق رازیانه میخورم به بچه هم گریمیچل وپدل لاکت دادم اماهیچ تاثیری نداشته چندشبه انقدربی قراری میکنه همسرم چونکه روزهاسرکاره وشب خستس بهش قرص فنوباربیتال میده که بخوابه قرص رواقای دکترعلی زاده وقتی پسرم 8روزش بودبرای بی قراریش تجویزکرد توروخدایه راه حل بدین که پسرم خوب بشه نمیخوام به قرص عادت کنه
- شربت آزیترو وکم شدن ادرار
سلام.خسته نباشید دخترم3ماه ونیمه هستش.بخاطر سرفه های خلطی ودستشو طرف گوشش میبرد ب دکترمراجعه کردم هیچ علایم دیگه ایی نداشت.آزیترو200دادن هر6ساعت2سی سی وزنشم حدود5تا6کیلو هست.دوروزه مصرف کرده ازسرشب ادرار نکرده برا همین نگران شدم
- شربت گریپ واتر
نوزاد بیست روزه دارم . دل درد شدید داره. ایا شربت گریپ واتر دینه میتونم بهش بدم؟ در صورت تایید مصرف میزان مصرفش در شبانه روز چقدر میتونه باشه؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من حدودا ۳ روزه که اسهال شده دیروز تو اسهال خون دیدم چند روز پیش بهش تخم بلدرچین و سمنو داده بودم با فاصله دو روز از هم امکان داره الرژی داشته باشه تب یا سرفه هم نداره ممنون میشم جواب بدین
- سرماخوردگي
بإسلام.دخترمن ١٧آذر وارد ٦ماهگي ميشه.٤روز پيش متوجه شدم تب داره.تب ٣٨نزديك ٣٩بود بدون هيچ علامتي.شب هرچقدر قطره استامينوفن ميدادم بالا كي اومدكه ساعت٧صبح تبش نزديك ٤٠بود.بردم دكترشبانه روزي داخلي معاينه كردشربت سفكسيم ١٠٠با ديفن هيدرامين وشياف ١٢٥گرمي داده ٦ساعت نصف شياف.بعد ٣روز دختر من هر ده ساعت تبش نزديك٣٨ميرسه.اين تب تا كي ادامه داره؟و اقاي دكتر سوال ديگم اينه كه دكتر بهش واكسن به رون پاش تزريق كرد براي نوزادي كه ٦ماهش نشده و واكسن ٦ماهگي نزده خطرناك نيست؟ دخترمن تب داره و چشماش قرمز ميشه و نفخ شديد داره.هميشه يبوست داره واي اين چن روز آبكي ميره.يعني سرما خورده با آنفولانزاست؟
- داغ بودن کف دست
سلام.وقت بخیر.پسرم رادمهر کیا تحت نظر شما هست.وزن بدو تولد ۳۸۰۰ و قد ۵۰ cm. دوتا سوال داشتم یکی اینکه بخاطر کرونا پایان ۹ ماهگی که اسفند بود نبردم بهداشت الان قدش ۷۴ و وزنش ۱۰.۳۰۰ هست ایا قد ووزنش خوب هست یا نه؟قطره ادزیر و زینک سولفات میخوره. سوال دوم متوجه شدم کف دستش داغه ولی پیشونیش دمای طبیعی داره ایا مشکل خاصیه؟ مطب شما تعطیله؟
- دوره مصرف قطره باکتی ماید
سلام ، نوزاد ۵ کیلویی ۵۰ روزه دارم که از بدو تولدش یک چشمش قی میکرد و چشم دیگش خشک بود پزشک متخصص قطره باکتی ماید براشون تجویز کردن هر ۸ ساعت یه قطره همراه ماساژ چشمی الان یکم قی چشماش کم شده بنظرتون مصرق قطره رو ادامه بدم؟ بعد ۵ روز مصرف
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من پانزده روزه بدنیا اومده الان همش خلط داره و سرفه شدید چند بارم بردیم دکتر اما هنوز خوب نشده راهنمایی میکنید لطفا
- سلام.دخترم ۸ماهس.روزی چند بار شیرمو میخوره.دکتر برام قرص سیپرو فلوکساسین نوشنچته.برا کودکم ضرر داره
- پاهای پرانتزی
سلام آقای دکتر من دختر داخل 9ماه است و وزنش 7کیلو 700 من حدود 2ماه است که براش پوشک سایز 4 میبندم 7کیلو تا 18کیلو آیا پاهایش پرانتزی میشود؟ مشکل ایجاد میکند؟
- قطره
سلام دکترپسرم۱۰ماهشه قطره آدزیروشبانمیخوره زودمیخوابه اشکال نداره درروزهروقت شدبهش بدم؟

