Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- رشد و نمو
با عرض سلام و ادب ..پسرم با وزن تولد ۳۸۵۰دور سر ۳۴/۵و قد ۵۳به دنیا اومد در دو ماهگی از شیر خوردن امتنا کرد و بسیار کم شیر میخورد که دکتر داروی امپرازول تجویز کرد با خپردن دارو بعد از دو هفته اروم شد و شیر خوردنش بهتر ولی به تجویز دکتر دیگری دارو رو قطع کردم دوباره در ۴ماهکی لانسو پرازول به مدت دو ماه بهش دادم که بازم بهتر شد ولی با قطعش وزن گیری کم شد در ده ماهگی وزنش ۸۶۰۰دور سر ۴۵/۵هس علایم زیادی از رفلاکس نداره فقط گاهی دوباره کم شیر میخوره و خیلی خیلی هم لاغر و رنگ زرده اشکال داره دوباره امپرازول رو شروع کنم؟
- کیست گردن نوزاد
با سلام علت کیستی که روی گردن نوزاد سه ماه بوجود امده چیست ایا میتونه خطر ساز باشه یا نه با تشکر از اینکه وقت و تجربه تون رو در اختیار ما قرار میدین
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر ممنون بابت پاسخگويي به موقع ،فرموديد درصورت بهبودي از پماد چشمي شبها استفاده كنم ولي زماني كه پماد رو ميزنم يكي دوساعت بعد چشمهاشو با دستاش ميماله انگار كه چشمهاش خارش داشته باشه بعد همون دستاشو ميزنه ب دهنش تمام مدت دستش رو ميخوره آيا مشكلي نداره من ب اين خاطر پماد استفاده نميكنم
- قطره بی بی سد
با سلام نوزاد من دو ماهه است و بسیار بی خوابه با توجه به داشتن فابیسم میشه از بی بی سد استفاده کرد؟
- شربت اموکی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه
سلام اقای دکتر ببخشید که وقت تان را میگیرم میخواستم بپرسم که شریت امو کی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه که صداش گرفته باشه ایا خوب است یا خیر
- عدم دفع موکونیوم
سلام ، وقت بخیر، پسر من بعد از تولد اولین مدفوع اش زرد رنگ بود ، اصلا مدفوع تیره ای که بهش موکونیوممیگن رو دفع نکرد میخواستم بدونم مشکلی داره
- سرلاک
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من نوزادم ۴ماهشه بخاطر رفلاکس دکتر گفت غذا رو براش شروع کنم من اشتباه کردم وسرلاک دادم یه قاشق چای خوری ولی برا بچم سنگین بود همش گریه میکنه چیکارکنم
- اسهال
سلام اقای دکتر خسته نباشد من دخترم سه ماهش شربت ازمارتسین دارم بهش اسهال گرفت خوب نشد تو اسهالش عفونت میاد الان چند روز خوب نمیشه چیکار کنم
- سرفه
سلام نوزاد ۶ ماهه دو سه روزه با علایم ابریزش بینی و سرفه خشک و حالت قوس در بدن براش شربت پدیزان نوشتن و قطره اسپری کلریدسدیم ایا شربت خوبه بهش بدیم یا دارو باید عوض شه؟؟ چون شنیدم نوزاد نباید شربت بخوره و همچنین نوزاد فاویسم هم داره تشکر از شما
- دندون
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه ۱۰روز پیش تیزی دندان پایینش به دستم خورد دندان نیش پایینش بیرون اومده کمی ولی کامل نه یک دونه اش بیرون زده د۳ تزریق کردیم اوایل فروردین واینکه خودمنهم دیردندون درآوردم مادرشم لازمه چیزی بدم بهش مثل کلسیم یا…
- اسهال بلغمی نوزاد چهارماهه
باعرض سلام وخسته نباشید نوزاد چهارماهه دارم که شیرخشک مصرف میکنه از یک ماه پیش اسهال شده. که مدفوعش بلغمی وچرکی است دکتر شیرش روکه نان بود عوض کرد وشیر نان ال ۱۱۰ تجویز کرد شربت مترونیدازول هم دارم بهش مید شربت رو بع از دو هفته مصرف قطع کردم دوباره اسهال شد به صورت بلغمی دوباره مصرف شربت رو شروع کردم به نظر شما آیا اسهالش از شیرش است لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سیاهی اندام تناسلی نواز دختر
دخترم داره 6 ماهش تموم میشه لبه های اندام تناسلیش سیاه شده ب جوری که ادم فک میکنه شاید یه لای اضافه مثل چرکه اما سیاه شده
- کردن انگشت لاک زده داخل دهان نوزاد نارس ۳۵ هفته
با سلام الان برادرزادم ۱۵ روزه به ونیا اومده و یک هفته ان ای سیو بود الان مادرش به عللی بستریه و مجبوریم با سرنگ بهش شیر بدیم من حواسم نبود با انگشت لاک دار بهش شیر دادم و وسطش متوجه شدم الان میترسم که مشکلی برای ریه ش پیش بیاد میخواستم بدونم خطرناکه الان براش؟
- خفگی پی هم در هنگام شیر دادن
نوزادی که تازه ۱۵ روز میشه متولد شده که در هنگام مکیدن شیر پی هم خفه میشه هنگامی این خفه گی پیش میاد که شیر در دهان نوزاد بیشتر میشه (وقتی شیر کمی بیشتر در دهن جمع میشه)
- اسهال
باسلام دختر چهارماهه من بعد از پنج روز اسهال دپار اسهال خونی شده البته خون صبحها در اسهالش مشاهده میشه بعد از ظهر و شب بدون خون هست مشکل از کجاست ایا احتمال داره روده اش زخمی شده و درمانش چیه
- نوزاد۹۰روزه
سلام دکتر جووون.سردی و عرق دست و پا
کم خوابی بیشتر از نیم ساعت نمیخوابه نهایت۱ساعت
روزی ۳بار مدفوع شل و آبکی.(خلط درمدفوع .دون دون سفیددر مدفوع.)با قطره آد ک اسهال میکرد بهداشت گفت مولتی ویتامین بده از وقتی ک مولتی شروع کردم اسهال و مدفوع و خلطی و دون دون شروع شد. - میزان لباس نوزاد
سلاماقای دکتر. نوزاد یک ونیم ماهه دارم . یه بلوز استین کوتاه نخی از زیر میپوشونم و یه بلوز آستین بلند نخی از روی اون و یه شلوار نخی ویه کلاه. آیا لازمه توی یه پتوی خیلی نازک هم بپیچونمش؟ با توجه به اینکه موقع خارج کردن از زیر پتو دستها و پاهاش خیلی سرد میشه
- سفیدی روی زبان نوزاد یازده ماهه
سلام دختر یازده ماهه ی من روی زبانش سفیده فقط روش اینطوره نوک زبونش حالت عادی داره قطره آهن liposomal میخوره رنگش سفیده احتمال داره بخاطر قطره باشه یا چیز دیگه ای هست هراز گاهی عوق میزنه فقط در حد حالتش وگرنه بالا نمیاره
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟

