Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد
نوزاد من پنج روزش هس وزردیش 10.2 هست باید چه کنم؟؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۳سالشه با وزن ۱۳کیلو.از سه روز پیش سرماخورده که فقط آبریزش داشت براش اسپری بینی و شبها شربت نئوتادین استقاده کردم الان آبریزش نداره فقط تودماغی صحبت میکنه و توخواب خر خر میکنه بعضی وقتها سرفه داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- دختر توی چهارماه سرماه خورده خلط داره سفکسیم 100 بهش بدم خوبه چند سی سی بدم
- اسهال
سلام من نوزاد ۴۸ روزه دارم مدفوعش خیلی آبکی هستش وتعداد دفعاتش هم زیادن چکار کنم
- درددورناف درکودکان
سلام دخترم ۵ سالشه مدفوعش همراه باعفونت میاد لاغر ضعیفم اس وزنشم ۱۲ کیلوس رشد مطلوبی نداره
- یبوست نوزادسه ماه
من دخترم الان سه ماهش هست الان چهارروزهست که مدفوع نکرده برای اولین بارهست اینجورشده خیلی نگرانم ودرضمن پسرم هم دوسال وسه ماهش هست اونم به تازگی برای بیرون رفتن اذیت نیشه نمدونم چکارکنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- گریه نوزاد ۴ ماهه وشیرنخوردن
سلام من یه پسر ۴ماهه دارم که حدود ۳ هفته است که گریه شدید داره وبه زور شیر مادر رو می خوره که دکتر گفت رفلاکس دارهوپودر امپرازول داده ولی اصلا تاثیری نداشته لطفا راهنمایی ام کنید
- آبریزش بینی
سلام دخترم هشت ماه و نیمه.است وزنش هم 8/5 کیلو میتونم از شربت سرماخوردگی کودکان استفاده کنم یا خیر.
- زردشدن پوست نوزاد۷ماهه
سلام نوزاد۷ماهه ای دارم ک ۲۰روز پیش آزمایشcrpخونش ۴۸بود ک رنج آزمایشگاهیش۶بود سفیکسیم تجویزشدبعداز۴روز دوباره آزمایش دادک اومده بودزیر۶ومدت ۱۰روز سفیکسیم خورد الان۳روزازاتمام دارومیگذره ک پوست صورت وبدنش زرد شده ولی تب یااسهال نداره خیلی نگرانم علت زردشدن پوستش چیه ؟
- مقدارمصرف شربت آموکسی سلین ۱۲۵ برای ۳سال ونیم
- یک سال و نیم عفونت گوارشی اسهال شدید همراه تب
سن 1 سال و نیم تب همرا ه اسهال دوز مصرف شربت سیفیکسیم؟؟؟
- سلام دخترم ۵۰روزشه ازدوهفتگی تاالان دوروزدرمیان مدفوع میکنه خیلی دردمیکشه .چاره چیست؟
- سوپ
سلام . اقای دکتر بچه 6 ماهه دارم دکتر گفته بود میتونه سوپ بابرنج و سیب زمینی و ... شروع کنه گفت میتونی رشته سوپ و جوپرک هم استفاده کنی میخوام بدونم اگه رشته یا جوپرک بریزم بازم باید برنج بریزم؟
- بستن مجرای چشم
سلام پسرم الان۱۶ ماههاس ک ازبدوتولدمجرای اشکش بسته بودوقی میکرداز۷ماهگی دیگ چشاش قی نمیکنه واشکاش جاری میشه.چش راستش اشکش ازگوشه ی چشمش جاری میشه چش چپش گاهی ازوسط وگاهی ازاونویکی گوشه چشمش جاری میشه مشکلی نیس؟
- سلام وعرض ادب،دخترم۲سال وهشت ماهشه ووزنش۱۱کیلوهستش ولی قدش خوبه،امروز توی مدفوعش ی کم چربی توی اب اومدعلتش چیه واینکه خیلی وقتادل دردداره ممنونم ازپاسختون
- تفسیرآزمایش
سلام wbc دختر هفت سالم :6 نوتروفیل:50 لنفوسیت:47
- سلام اقای دکتر ایا با وجود شربت ادزیر که خودش زینک داره ایا لازمه زینک سولفات هم به دخترم بدم یا همون قطره ادزیر به تنهایی کافییست
- بدخوابی…ک
سلام وقت بخیر پسر ۶ ساله دارم بیمارشماست . در طول روز ماشاله پرانرژی و خیلی خوبه و غذا هم زیاد نمیخوره کم هم نمیخوره به اندازه است ولی شبها خیلی بدخوابه و همش درحال اینور اونور کردنه و اصلا نمیتونه یه طرف و یه مدل بخوابه بینهایت بدخوابه و تابحال این طور بدخوابی درهیچ بچه ای ندیده بودم آیا راخ حلی داره ؟ یا اینکه بیماری محسوب نمیشه؟
- سر نوزاد
با سلام به نوزاد ۶ماهه دارم پشت سرش هر دو سمت تو لمس دوتا چیز نرم کوچیکتر از نخود احساس میکنم دستاشم هم زیاد میبره پشت سرش به نظر شما دلیلش چیه؟
- عطسه
سلام آقاي دکتر گرامي دخترم 10ماهشه سرش خيلي عرق ميکنه چون پر جنب و جوشه اوندفعه ازتون پرسيدم گفتيد مشکلي نيست و اينکه عطسه زياد ميکنه بينيش خشک و کيپ است تب و آبريزش بيني نداره آيا سرماخورده؟؟

