Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترس نوزاد۱
ترس نوزاد به خود خود ازبین میره یا باید کاری کرد
- یبوست
سلام دخترم الان یه هفته است شکمش کار نکرده ۶ ماهش تازه شده ۲۰ روزی هست بهش فرنی میدم درواقع از وقتی که شروع کرده ب خوردن قطره آهن خیلی بد شکمش کار میکنی هر دوسه روز ی بار ولی الان ی هفته است شکمش کار نکرده ومدفوعش سفت هم شده.چ چیزی پیشنهاد میکنید ممنون
- مالیدن صورت و دماغ
سلام دخترم ۲ ماه ۲۷ روزشه خوابه که هست صورتشو و دماغشو خیلی میماله و بیدار میشه سرم تکون میده برای چیه؟؟
- جداکردن اتاق خواب کودک
سلام آقای دکتر بهترین زمان برای جدا کردن اتاق خواب کودک چه زمانیه؟ دختر من ده ماهشه خودم خیلی وابسته شدم شبها هم سه بار گریه میکنه شیر میدم میخوابه
- زور زدن نوزاد
سلام ،پسر ۲۶ روزه دارم که با شیر خشک تغذیه میشه ، چهارروزه که در خواب و بیداری زور میزنه و قرمز میشه میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- اسهال عفونی و خونی
با سلام و خسته نباشید
نوزاد ۱ ساله و ۱ ماهی سن میکنه داریم که دچار اسهال آبکی اونم همراه با خون هست وزن کم کرده عدا کم میخوره از مایعاتم به ندرت استفاده میکنه ولی شیر مادرش رو میخوره ...لطفا راهنمایی کنید تازه هم میخواد دندون در بیاره ...حالت مدفوع آبکی و توی مدفوعش خلط و رگهای خونی وجود داره بعد مدفوعش سبز رنگه
- زردی کف دست یا پا
سلام کف پای یا دست دخترم نسبت به جاهای دیگه بدنش کمی زرد تره
- زور
با سلام پسرم 7ماه و14 روزه ای دارم ریفلاکس دارد وبه پروتیین گاوی حساسیت داشت الان دو هفته است به مقدار کم از لبنیات استفاده میکنم علائم جز زور زدن الکی و بدون درد دارد یعنی حساسیت دارد؟ سوال دوممم این است که شربت زادتین واسه خس خس و سرفه میخورد خوابش میگیرد آیا مشکلی هست؟ سوال سومم داروهایی رفلاکس تا کی باید ادامه داد ؟خس خس و سرفه رو دارد
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام به بچه سه ساله با ۱۴/۵ وزن چقدر ازیترومایسین ۲۰۰ باید بدم
- چسبندگی
با سلام دختر من 3 سالشه و در ناحیه واژن چسبندگی داره چکار باید بکنم ممنون میشم از راهنماییتون
- گوش
سلام روی قسمت پایین گوش پسرم خشکه زده با پشت گوشش . چی کار کنم خوب بشه ؟ یه چند بار روغن بدن زدم به گوشش
- قطره باکتی ماید برای نوزاد دوماهه استفاده کرد
وقت بخیر چشم چپ پسرم قی میکنه یکم و اشک میاد چقد قطره باید بریزم
- خنکی
سلام خسته نباشید، یه پسر دارم که ۸ ماهش تموم شده غذای خنکی چی میتونم بهش بدم ؟ ممنون
- غذا
سلام ببخشید غذای مقوی و چه نوع میوه ای که میشه به کودک نه ماهه داد چی هستش ؟؟من هرروز بهش سوپ و حریره بادوم میدم لطفا راهنمایی کنید🙏
- استفراغ صبحگاهی
باسلام وخسته نباشی دخترم چهارسالشه چندوقت یکبارصبح دچارتهوع واستفراغ میشه تاحالا 4باربراش اتفاق افتاده معمولاتاقبل ساعت 7صبح هم خوب میشه دلیلش چی میتونه باشه
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- گوش درد
سلام. پسرم ۲سال و دوماهشه. دوشبه همش گریه میکنه و باید بغلم بگیرمو راه ببرمش بازم آروم نمیشه، بخاطر کرونا همسرم نمیزاره ببرم دکتر. ممکنه گوشش درد کنه؟ چه دارویی میتونم بهش بدم؟
- دفع
سلام ، یه پسر ۵ ماه و نیم دارم دو روزه دفع نداشته ، چیکار کنم ؟ شیر خشک هم میخوره؟
- تغذیه
سلام بیسکوییت مادر در دوران سرما خوردگی نوزاد میشه بهش داد
- تب نوزاد
بچم دو ماهشه ی هفته بعد واکسن دو ماهگیش که ی شب برا واکسن تب کرد الان باز دوباره تب کرده

