Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف شیر
باسلام..پسرم ۲۲ماهشه..از۱۸ماهگی از شیر خودم گرفتمش..از۱۸ماهگی ب بعد شیر پاستوریزه میدم بهش..تا جایی ک از شب تاصب یک شیر پاکتی میخوره.ترسم از اینه که زیادش بده یا خوبه!؟
- عفونت گوشی بچه
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای عفونت به دلیل سوراخ کرون گوشواره وجاگیزین گوشواره طلا میشه سفسکیم ۱۰۰ وزنش ۷ونیم و۸ماهشه چقدر بهش بدم باتشکروممنون
- واکسن کووید مادران شیرده
با سلام و احترام من به دخترم که ۲۱ماهشه شیر میدم آیا میتونم واکسن بزنم و اینکه چه واکسنی بهتره ؟
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای سینوزیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم ده سالشه تقریبا یک ماه پیش سینوساش عفونت کرد و سرفه های شدید میکرد دکتر براش قرص آموکسی سیلین ۵۰۰ براش نوشت و شربت برم هگزین و شربت نئوتادین بعد از یک هفته سرفه هاش شدیدتر شد بردم دکتر دیگه قرص سفکسیم ۲۰۰ نوشت گفتن یک هفته مصرف کنه بعد از یک هفته بهتر شد ولی وقتی قطع کردم سرفه ها دوباره شروع شد دکترش گفت سه روز دیگه قرصا رو ادامه بده دادم بهش ولی الان دوباره سرفه و ترشح داخل حلق داره. میخواستم بپرسم همون سفکسیمو باید ادامه بدم؟ پسرم زمینه آلرژی هم داره نیازی به اسپری نداره؟ چون قبلا دکترش برا اسپری سررتاید میداد و یه اسپری دیگه که یادم نیست نیازی هست اسپری براش بگیرم؟
- قند
سلام اقای دکتر میتونم داخل شیر بچه یه حبه قند برای طعم بهترشدنش بندازم؟
- خوردن اهنربا
یک هفته است یکی از مگنت های یخچال گم شده و من نگرانم پسر دوساله ام اونو خورده باشه ایا خوردن اهن ربا علامتی داره؟
- پاسخ بهسرماخوردگی
18دوشنبه صبح آوردم پیش شما بهش دارو دادین از ظهر تب شدید داره یکسره بیرحاله . شما آنتی بیوتیک سفوروکسیم 250 نوشتین براش دکتر داروخانه دکتر گفت قویه . پسرم 6 سالش 32 کیلو هستش لطفا راهنمایی کنید ممنونم از تلاش شما
- کودک ۲سالم کم وزن هست
سلام دخترم ۲سالشه ۱۲ کیلو هستش چون وزنش کمه میخوام شیرخشک بخرم آیا شیرخشک ببلاک بیجونیور خوبه اسهال نمیکنه اذیت نمیشه وزن تولدش ۴ کیلو بود
- جواب آزمایش مدفوع
سلام وقت شما بخیر.پسذم دوسالشه.و ی دور اسهال داشت البته هرروز که میگذره بهتر میشه.ارمایش مدفوع انجام دادم براش و نتیجه ش این بود خون نوشته negative رنگ brown Consistensy نوشته loose Ova of parasitو protozoa نوشته not seen دوبار هم با اسهالش آورد بالا شربت میترانیدازول دکتر براش نوشت میخوره قبل از آزمایش هم خورد
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- عفونت ادرار
ببخشید آقای دکتر دختر یکسالم موقع خواب همش پاهاشو جمع میکنه گریه میکنه تو بیداری هم شدیدا بی قرار وبی اشتها به مقدار خیلی کم ناحیه تناسلی قرمز شده دکتر آزمایش عفونت ادارنوشته اما داخل کیسه ادرار نمیکنه وسوند نمیزاره وصل کنیم آیا راه دیگه ای هست واسه تشخيص عفونت ادرار؟
- عفونت چشم
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. دخترم ۶ سال و نیمشه.از چشمش ترشح زرد رنگ میاد بیرون و کمی هم انگار چشمش متورم شده.نمیدونم از چیه،سرما هم خورده تازه.ممنون میشم راهنماییم کنین که چی استفاده کنم براش که خوب شه.توی خواب هم ترشح داره چشمش و خشک میشه ترشحات و براش آزاردهندست.برای سرماخوردگیش هم لازمه آنتی بیوتیک استفاده کنه ؟زنده و موفق باشین
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- انگل بچه
سلام دختره من خارش مقعد بی حالی بی اشتهایی لباش همش خشکه زیر چشاش کبود میشه دل درد کاهش وزن بی خوابی خستگی و.. داره علایم انگل رو داره شربت پیروی ساید گرفتم براش دوز مصزفش چجوریه بدم بهش دو سالو یازده ماهه
- میزان مصرف سفیکسیم
پسرم ۴سال داره و ۱۴ کیلو وزنشه،شربت سفیکسیم براش تجویز کردن میزانش رو تعیین نکردن
- سرماخوردگی کودکان
سلام دختر من پنج سال و نیم هست و علایم سرماخوردگی و بیحالی داره میشه از شربت ستادین دی سی استفاده کرد؟
- خوردن هسته آلبالو
پسرم ده ساله سه چندتا آلبالو رو با هسته خورده مشکلی براش به وجود نمیاد؟
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- جیغ نوزاد دو ماهه در خواب
- باسلام،دختر ۴ ساله ی من از دیشب تب داره ،امروز اسهال زرد آبکی هم اضافه شده راهنمایی می فرمایید؟

