Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم ۸ماهشه بردم دکتر داروهاشو نمیخوره همش بالا میاره آهن ومولتیشو هم بالامیاره چیکارکنم همش خلط داره خس خس سینه آبریزش کمکم کنید
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
از کجا بفهمیم نوزاد مشکل پیش فعالی داره دخترم خیلی تحرک داره
- دیرنشستن کودک
نوزاد هفت و نیم ماهه دارم که نمینشیند سینه خیز می رود ودور سر موقع تولد سیو شش بود حالا چهل و سه در هفت ماهگی اش بود من در هفته هفده بارداری ابله مرعان گرفتم به طرف صدا بر می گردد و قدش هفتاد و دو و وزنش هفت کیلو و هفتصد گرم است و می علتد ایا در تاخیر رشد مبتلا شده البته حالت نشسته به خود میگیرد ایا در راه رفتن و حرف زدن مشکل خواهد داشت
- سونوگرافی دورسرنوزاد
سلام باتوجه به زیاد بودن دور سر نوزاد پسر سه ماهه جواب سونو این بوده درناحیه کوروئید پلکسوس یک کیست باجداره نازک و حاوی مایه اکوفری ب ابعا ۶.۳*۵ دیده میشود ایا این کیست خطرناکه؟ ایا از بین میره؟
- یبوست نوزاد۳ونیم ماهه
سلام ووقت بخیر پسر۳ونیم ماهه دارم توچهار روزگی زردی داشت بستری شد۱۶بود وبعد آزمایش گفتن فاویسم داره تا۲۳روزگی زردیش پایین بالاشد الحمدلله رفع شد ازحدود یکماهگی هم هرسه چهار روز یکبار دفع داره که اونم باگلیسیرین رفع میشه حالا دکتر شربت لاکسمل تجویز کرده روز چهارم مصرف دچار اسهال شده ازتون یه راهنمایی میخواستم توسه چهار ساعت سه بار اسهال داشته
- مصرف هیدروکسی زین
پسر من 6 ماهه هست دکتر گفنه 6 سی سی شربت هیدروکسی زین بهش بده بیار برای ختنه برای این قضیه شک دارم نکنه خوردن شربت براش ضرر داشته باشه لطفا راهنمایی بفرمایید.
- عرق کردن سر و پای کودک
سلام نوزاد 4 ماهه ای دارم چند روزیست که هنگام خواب پشت سرش و بعضی وقتها پاهاش عرق سرد داره, تب نداره, خوب غذا میخوره دو ماهه ویتامین آ د مصرف میکنه وزن تولدش سه کیلو و وزن دوماهگیش 4/700 بوده. خودم در بارداری تیروئید کم کار گرفتم. علت این عرق کردن چی میتونه باشه
- سلام آقای دکتر نوزاد من چهل روزش براش قطره مولتی ویتامین خریدم که هاوی آهن قطره میم هست براش ضرر نداره
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
سلام روزتون بخیر توی نتیجه تست غربالگری متابولیک نوزاد نوشته metabolic screening has normal pattern یعنی غربالگری نرماله؟
- اگزمای نوزاد
سلام آقای دکتر خدا خیرتون بده به خاطر شیوع کرونا نمیتونم دخترمو ببرم بیرون خواهش میکنم راهنماییم کنین. دخترم ۶ ماهشه و صورتش اگزمای خیلی شدیدی داره. قبلا بهتون گفتم و شما پماد آتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که استفاده کردم و عالی بود ولی الان مدتی هست دوباره اگزماش خیلی بیشتر شده و تقریبا کل صورتش رو پوشونده و هرچی آتوپیکس ایروکس میزنم دیگه جواب نمیده نمیدونم چکار کنم. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم اما خوب نشده چکار کنم
- شیر خشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر امیرعباس فرد که شیر نان براش گذاشین بعد بخاطر اسهال که بستری شد ببلاک ال اف میخورد الان دوهفتس ببلاک ندارم بیومل ال اف که فاقد گلوتن.بادام زمینی .ساکادر و فروکتوز هس رو پیدا کردم میتونم اینو بحا اون بدم اینم برا اسهالش خوبه و اینکه دندونم داره درمیاره .....تنتون همیشه سلامت باشه اقای دکتر
- پلانتاژل و فاویسم
سللم اقای دکتر بچه م یک سالشه و فاویسم داره می تونه پلانتاژل بخوره برای اسهالش به خاطر فاویسمش؟
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- دندان
سلام خسته نباشید اقای دکتر.نوزاد ۵۴ روزه دارم.چند روزیه که جای ۲دندان پایینی به اندازه نقطه سفید شده آفت دهانی نیست.ایا امکان داره به این زودی دندون در اورده باشه؟همش هم میخواد شیر بخوره سینه یا پستونک شیشه رو گاز میگیره.چند روزی هم هست شبها بهانه گیر شده.ممنون میشم راهنماییم کنید
- تب بالا
سلام خواهرزاده من ۱۵ ماهشه بعد ی تب بللا بی حال میشه و دهنش قفل میشه بعد دو دقیقه میتونن دهنشو باز کنن دکترم هیچ تشخیص نداده ودوروزبستری بود توازمایشای خون و کشت و عکس قفسه سینه مشکلی نداشت.چند روزه بی اشتهاس.یبوست داره و دوبار هم بالا اورده.
- اسهال بعد از مصرف ازیترومایسین
سلام پسرم ۹ماه دارد بعد از مصرف ۲/۵سی سی ازیترومایسین ۶ تا ۷بار دفع ابکی داشته است چکار باید انجام دهم
- آبريزش دهان
دختر سه ماهه من فقط از شيرخشك تغذيه ميكنه و از اواسط دوماهگى آبريزش شديد از دهانش داره. پزشكش گفت عاديه. اما از اونجايي كه اين روند بسيار طولاني شده آيا طبيعي هست؟ علت آبريزش چي ميتونه باشه؟
- سرماخوردگی
پسرسه ماهه دارم که سرفه میکنه و خیلی صداش گرفته و سرفه هاش با چرک هستش دکتر بهش سفالکسین داده قطره پلارژین هم داده چیکار کنم خوب شه توروخدا راهنماییم کنید
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر ی سوال داشتم ازتون من پسرم سرماخورده یعنی فقط سرفه خلط داره داره با عطسه حواسم نبود ی دو سه روزی همینجوری قطره اهنم دادم خطرناک؟۸ماه هست

