Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
سلام اقای دکتر وقت بخیر. نوزادم هفت ماهش تمام شده و وارد هشت ماهگی شده. چه غذاهایی میتوانم بهش بدم متشکرم
- رفلاکس و آلرژی
سلام اقای دکتر پسر دو ماه و نیمه دارم رفلاکس پنهان شدید داره و آلرژی به پروتئین گاو وزن گیری خیلی کم و کند شیرخشک پپتی یک میخوره که خیلی سخت پیدا میشه به نظر شما میتونه شیر خشک دیگه ای بخوره..؟
- جوش چرکی کودک ۳ ساله
با سلام و وقت بخیر. دختر سه ساله بنده دو سه روزه روی پیشونیش حوش قرمز زد که بعدش روی جوش سفید شده.ممکن از گرمی باشه؟ممنونم
- برای چشم نوزادان عفونت ازش بیرون میاد
نوزادان دوماه چه داروی مصرف کنیم آیا باکتری میآید 10 میتونیم استفاده کنیم
- لاغری کودک
پسر ۷ دارم که از بدو تولد تاکنون لاغر اندام است وخوب وزن نمگیرد . اشتهاش خوبه ولی وزنش نه. در صمن کمی چشماش بیرون زده که موجب نگرانیم شده . لطفا راهنماییم کنید. با تشکر
- آب
با سلام نوزاد من ۶ ماه و نیم است و وزن آن ۸ کیلو گرم است روزی چند لیوان آب باید بخورد یا چند میلی لیتر؟
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟
- مشاهده خون
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماهه دارم دو روز بعد از واکسن چهارماهگیش دماغشو تمیز میکردم با عرض معذرت مابین مواد سفید محتویات دماغش خون هم بود . علتش چیه؟ آیا مشکلی هست؟
- پیروی ساید برای کودک 5 ساله چگونه مصرف شود؟
سلام
شربت پیروی سایدبرای کودک 5 ساله چگونه مصرف شود؟ روزانه چند بار؟
- واکسن 4ماهگی
سلام پسرم الان وارد 6 ماه شده اما هنوز واکسن 4 ماهگی شو نزدم همش سرماخوردگی داره الان یک ماه هست نمیدونم کروناست یا آنفولانزا چیکار کنم واکسن شو بزنم یا نه آخه نگرانم چون هم مریضه هم خیلی عقب افتاده؟
- سرماخوردگی
سلام پسرمن ۳ونیم ساله خسنش سرماخوردگی دتره همراه با سرفه وتب شدید حدود۱۲ کیلو وزنش هست واسش ازیترو مایسین گرفتم لطفا دستور مصرف شو لطف میکنید
- کودکان ای وی اف
باسلام وخسته نباشید.من دوتادخترآی وی اف دارم مشکل خاصی ندارن فقط خواستم بپرسم آیا ممکنه بعدا بزرگترشدن مشکل جسمانی پیدا کنن آیا احتیجاج به مراقبت پزشکی دارند؟
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام من دختر 4 ماهه دارم ک چن وقته بعضی اوقات داخل مدفوعش خون یا رگه خونی وجوددارد ب پزشک اطفال مراجعه کردم ک گفتند لبنیات گاوی مصرف نکنم و ی قطره پدی لاکت تجویز کردند با وجود این دستورات باز هم بعداز چند روز داخل مدفوع نوزادم رگهدخون مشاهده کردم لطفا راهنماییمدکنید متشکرم
- شیرخشک
سلام آقای دکتر برای نوزادی که رفلاکس داره رانیتیدین و قطره متوکلوپرامید میخوره چه شیرخشکی مناسبه که وزن بگیره؟
- دندان درد
سلام . دخترم ۷ ساله ،۳۶ کیلو وزن دارد دندانش آبسه کرده به علت کرونا نمیتوانم دندانپزشک ببرم چه دارویی با چه مقدار بدهم تاخوب بشه؟
- بچه من عمل مری کرده چند روز که بد داره جیش میکنه چکار کنم
- شربت
سلام آقای دکتر آیا این شربت های تقویتی که در داروخانه ها وجود دارد برای نوزادان و کودکان آیا این شربت بدون عوارض هستند مثلا شربت آهن خارجی و هزاران گونه شربت
- قطره آهن
سلام آقای دکتر . پسری دارم هشت ماهه که از خوردن قطره ی آهن سر باز می زند و اگر هم بخورد بالا می آورد . نظر شما چیست ؟ با توجه به طعم بد قطره آهن فربولین و مکمل غذایی آمی ویتال ( ویتامین آ د ) لطفا قطره آهن و ویتامین جایگزین معرفی کنید. سپاس .
- سرفه بیماری
سلام وقت بخیر انروز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون انفلانزا کرده بود سرفه هاش مونده شما ازیترومایسین ۲۰۰ هم دادین و دکسترومتورفان فارمنتین هم از قبل میخورد ولی به هیچ وجه سرفه هاش خوب نشده و یکسره سرفه میکنه سالباتومول هم زدم صبح شما فرمودین به ریه نزده و خلط پشت حلق داره ممکنه به ریه الان زده باشه که انقدر سرفه داره یا نه؟
- با سلام دخترم تیروئید لب مرز داره
دخترم ۶ سالش دکتر گفت تیروئید لب مرز داره. برای درمانش باید چکار کنم

