Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام کودک ۲ ساله ای دارم که هردو وزیر بارمدفوع میکنه.اماهمراه باسختی وبالا وپایین پریدن بالاخره انجام میده.انگاریه سختی وبه زورمدفوع میکنه.خواستم بپرسم شربت انجیربدم بهش خوبه ضرری نداره؟؟؟ سوال دومم اینه که پسرم خیلی شیرمیخوره یعنی یه پاکت شیرروممکنه دریک روزبخوره آیاضرری داره؟؟
- یبوست
سلام آقای دکتر، پسرم سرلاک و فرنی میخوره یبوست میگیره،چه کاری باید انجام بدم تا یبوست نگیره؟
- سرماخوردگی نوزاد ۳ ماه
سلام وقت بخیر نوزاد من ۳ ماهش از دیروز تب داره همرا با سرفه های خلط داره برای شیر خوردن اذیت میشه لطف راهنمایی کنید درضمن من دسرسی به متخصص اطفال ندارم
- شربت سفیکسیم
سلام پسر من ۸ سالشه و ۲۹ کیلو هست تب کرده بردمش دکتر سفیکسیم ۱۰۰ داده و نوشته هر ۱۲ ساعت ۳و نیم سی سی مقدارش بر حسب وزنش کم نیست؟
- سلام علیکم دکتر پسر چهار ماه دارم مریض بود رفتیم دکتر برایش قطر پدی لاکت تجویز کرده الان بدنش نقطه های قرمز زیادی دارد
- استفراغ پرتابی نوزاد
نوزادم ۲۵روزشه هر روز یه بار استفراغ پرتابی داره
- سلام خسته نباشید پسرم ۶سالشه شربت سفکسیم ۱۰۰چه مقدار میشه داد
- دختر بچه نوزاد یک ماهه نفخ داره
- جلوی سرنوزاد
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم جلوی سرنوزادچندماهگي بايدبسته شود.بچه من 2ماه نیم داره انگاربسته شده مشکلی پیش مياد
- رنگ پریدگی
سلام وقتتون بخیر من نوزادی دارم پنج ماه وده روزه تاالان هیچ مشکلی نداشته ولی چند روز پیش بردمش بیرون صورتشورو به خیابون گرقتم یکی پشتش تو بغل خودم روبه خیابون بغلش کردم یهویی رنگش پرید لباس سفید شد و بیحال شد صورتشو شستم خوب شد امروز دوباره همونجوری بغلش کردم باز اونجوری شد ینی مشکلش از نوع بغل کردنه یا مشکلی داره تورو خدا بی نهایت نگرانم جوابمو بدین ممنونم
- سالبتامول
سلام آقای دکتر خسته نباشین خواستم ازتون سوال کنم شربت سالبتامول برا التهاب گلو خوبه بچم سرما خورده دکتر معاینش کرد گفت التهاب گلو داره با کمی سینش خس خس میکنه براش شربت سالبتامول نوشت خواستم بدونم سالبتامول برا التهاب گلو هم جواب میده یا فقط برا ریه
- ورم دو کلیه جنین
سلام وقت بخیر باردارم و سونو هفته 34 ورم کلیه در دو طرف جنین وجود داره آیا اقدام خاصی میشه انجام داد یا باید منتظر بدنیا اومدن نوزاد باشم در ضمن طب سنتی گفتن دم کرده گیاه فلوس رو بخورم رفع میشه میشه لطف کنید راهنمایی کنید با تشکر
- دندان
سلام خسته نباشید در دوران شیردهی چه دارویی میتوانم برای دندان درد استفاده کنم که به نوزادم آسیب نزنه
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر بچم از ۱ماهگی اس امپرازول میدمش، دکتر برا۲۰ روز نوشته، چند وقت دیگه ادامه بدمش؟ و اینکه هنوز تک سرفه داره دارویی برای اون نمیشه داد؟
- سوپ
سلام خسته نباشید پسرم نزدیک ۷ماهش هست فرنی نمیخوره فقط سوپ میخوره اگه هر روز بهش سوپ بدم ایرادی داره ؟ ممنون
- کبودی لب
سلام من دخترم 50روزشه تقریبا دو هفته است لب هاش تیره شده دلیلش چیه سر انگشت هاشم تیره است؟؟ چرا اینجوریه؟ لطفا راهنماییم کنید🙏
- آمپول دگزامتازون برای کودکان
- خلط بینی
سلام پسرمن ده روز خلط بینی گلو داره سرفه خلط دار می کنه دکتر شربت کیتوتیفن شربت سرفه داده هنوز قطع نشده چی کار کنم
- لبنیات
سلام کودک ۲ ساله اگر عدم تحمل لاکتوز داشته باشد نهایت چقدر طول میکشه تا علائمش بروز کنه ...مدفوع شل بدون هیچ علائمی بعد از ۲۴ ساعت میتواند عدم تحمل لاکتوز باشه؟
- شربت سفکسیم برای کودک ۲۱ ماهه
سلام وقت بخیر برای کودک ۲۱ ماهه سفکسیم سربت تجویز شده با علاءم ابریزش،بینی و سرفه های خلط دار با توجه به سابقه حساسیت به اموکسی کلاو و اموکسی سیلین منع مصرف ندارو؟

