Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسو مپرازول
سلام دهتر من 2 سالشه برای رفلاکسش شربت زانتاک و یا دانه های کپسول اولنتپ میدادم ولی زیاد نتیجه بخش نبوده چون بد مزه است یه مقدار سخته . از خارج برام کپسول نکسیوم(اسومپرازول) فرستادم. میتونم استفاده کنم برای دخترم؟
- سرفه کودک هشت ساله
سلام وقت بخیر. فرزند پسر ۸ ساله ام با ۲۲ کیلو وزن پس از یک شبانه روز تب سرفه هایی شبیه ییماری خروسک دارد. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- تزریق آمپول دگزا برای کودک یک ساله
کودک یکساله دارم خیلی تب داشت پزشک نصف آمپول دگزامتازون تزریق کرد آیا عوارض دارد برای کودکم یانه
- آسم و آلرژی
سلام وقت بخیرپسرم ۷ماهشه حدوددوهفته سینش خس خس میکنه ووقتی سرفه میکنه خلط داره سینش ولی تب نمیکنه وشیرشم خوب میخوره دکتربردم میگه یکم گوشش عفونت داره وآلرژی داره بهش شربت خشک کننده وسالبوتامول واسپره بینی داده میخواستم ببینم شربت سالبوتامون واسه بچه ضررنداره
- لکه های مادرزادی
با سلام دخترم شش ماه داره روی کمر قسمت پایین و همینطور پای سمت راستش لکه های قرمزی داره که زیاد هستند میخواستم بدونم آیا این لکه ها براش مشکلی پیش میارن ؟دکتر که بردم گفتند همانژیومه
- میزان مصرف شیر
باسلام..پسرم ۲۲ماهشه..از۱۸ماهگی از شیر خودم گرفتمش..از۱۸ماهگی ب بعد شیر پاستوریزه میدم بهش..تا جایی ک از شب تاصب یک شیر پاکتی میخوره.ترسم از اینه که زیادش بده یا خوبه!؟
- ضربه به پیشانی همراه با خون از دماغ
سلام وقت بخیر دخترم با پیشانی به زمین خورد بعداز چند ثانیه خون کمی از دماغش امد ایا نیاز به دکتر دارد؟
- دوز دارو
سلام برای نوزاد 44 روزه با وزن 5 کیلو چند سی سی شربت آموکسیسیلین بدم؟
- پاسخ به سبز شدن رنگ مدفوع کودک
سلام نوزاددونیم ماهه دارم دوروزیکبارشکمش کار میکنه سبزبینیشم آب میادوبندشده گریه زیادنمیکنه میخوام مشکلشوبدونم و چی بهش بدن خوب بشه شیرخشک کمکی بهش میدم
- روغن زیتون
سلام جناب دکتر خداقوت مصرف روغن زیتون برای کودک ۱۵ماه مجاز هست؟
- سپاسگذارم
ممنون آقای دکتر خدا الهی حفظتون کنه.
- تب
سلام آقای دکتر.سوسپانسیون سفیکسیم 100برای کودک تقریبا ۵ ساله و ورم لوزه و عفونت آن مناسب است؟یا کوآموکسی کلاو 312؟
- شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه
سلام نحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه چه مقدار و آیا عوارضی دارد. ممنون و سپاس
- پسرم خوب شير نميخوره
پسرم ٣ ناه و نيم داره و شير خشك ميخوره ولي بسيار كم ميخوره و اشتهايي نداره آيا ميتونم شريت زينك بهش بدم؟؟
- خلط نوزاد
سلام وقت بخیر شیرخوار پنج ماهه ام دچار برونشیت شد، شربت سالبوتامول، سیتریزین و کلاسین و اسپری بینی تجویز شد. الان هفت روز گذشته ولی گاهی سرفه خلطی داره و خلط پشت حلق. عطسع هم گاهی داره. خلط پشت حلق با تمیز کردن بینی و بخور درست نمیشه. چه کنم؟
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- زردی کف دست وپا
سلام پسر۴ساله دارم چند وقته سرما زیاد مخوره ده روزه صبح وشب ۵س سی اموکسی کلاو میخوره به شدت نارنگی میخوره قبلا گوشت میخورد الان اصلا کوچکترین گوشتی ببینه میریزه بیرون اگه داخل غذاش گوشت ببینه دیگه نمیخوره نزدیک۱۵ روز دست وپاش زرده صورت بدن وچشمها اصلا زرد نیستممنون میشم راهنمایی کنید🙏
- سندرم نوزاد دخترم
یک سمت نوزاد دو ماهه ونیمه من از سمت چپش کوچکتراست اگرسندرم است نام سندرمش چیست وایا در مان دارد تا بدن نوزاد در بزرگی تا به تا نباشد.
- قد و وزن نوزاد
سلام دکتر پسرم چهارماهش وزنش6قدشم 65 چیکار کنم وزن بگیره خیلی لاغر شده سر مرتب ی طرف نگه میداره
- پوست سر نوزاد
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم یکماه است که پوست کف سرش به شدت پوسته پوسته درشت شده که چسبیده و حوا نمیشه حتی با چرب کردن و حمام بردن و ریزش موی شدید پیدا کرده لطفا شامپو خوب هم براش بهم معرفی کنید فیروز و هیدرو درم و سیوند که مفید نبود چطور بدونم که قارچ نباشه؟؟؟؟

