Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ کودک
سلام،پسر۲سال و۵ماهه من از شروع فصل پاییز هرچند وقت یکبار استفراغ واسهال شدید میگیرد،دائم میگوید دل درد دارم،صبحها با حالت تهوع شدیدبیدارمیشود یا استفراغ میکند یا اسهال ودوباره میخوابد،دکتر هم میبرم امپول میزند دارو میدهد ودوروز استفراغ ندارد ودوباره شروع میشود دلیل اینکه درمان نمیشود چیست؟
- پشت کوش
دوتا غده پشت کوش بچه سه ساله دلیلش چیه
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
- شربت اشتها
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم اشتهاش خیلی کم شده میخوام بدونم چه شربتی بدم بهش خوب باشه ؟ و اینکه ومولتی ویتامین آرژی پلاس هم میخوره که برای رشد قد هم مناسبه آیا نیتوته دو تا مولتی ویتامینها رو باهم بخوره؟
- شربت کوآموکسی کلاو ۶۴۳
دخترم پنج ساله ام ۱۵ کیلو هستش دچار گوش درد شد دکتر گفت پرده ی گوشش قرمز شده و شربت کوآموکسی کلاو ۶۴۳ داد هر ۱۲ ساعت سه و نیم سی سی حالا فقط مقداری درد گوششو کمتر کرده و باز گاهی درد میکنه چکار کنم سه روزم هست که دارم میدم بهش دوباره ببرمش دکتر یا صبر کنم هفت روز بدم بعد ببرمش دکتر؟
- دیکلوفناک برای فاویسم
سلام پسرم سه سالشه فاویسم داره امابخاطر تب شدید دکتربراش شیاف دیکلوناک تجویز کرد ضرردارد؟
- آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله چند سی سی؟
با سلام آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله با وزن ۳۶ چند سی سی یدم؟
- اندازه استفاده شربت سیفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ماهه
سلام پسرم دکتربراش سیفیکسیم نوشت یادم رفت گفت چقدر بهش بدم وزن پسرم ۷ کیلو است
- مدفوع مکررنوزاد۶ماهه
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شمادکترگرامی دخترم ۶ماهش هست ودوروزه که درروزبیشتراز۶بارمدفوع میکنه درضمن بهش غذای کمکی هم میدم هیچ علائم دیگری مثل تب یاسرفه ویاچیزدیگری نداره شیرخشکش آپتامیل پرونوتراهست این دوروزشیرودرست نمیخوره ولی غذاش که برنج وسیب زمینی پخته ومیکس شده هست روکامل میخوره میشه راهنمایی کنیدعلت این مدفوع هاچی هست وچه اقدامی بایدانجام بدم ویاچه دارویی بهش بدم ممنون میشم
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی
- سرماخوردگی و سرفه
سلام پسرم دوسال و یکماهشه سرفه داره چه دارویی براش استفاده کنم؟
- کبودی پا
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه و چندوقت یه بار روی پاهاش دایره کوچک قهوه ای رنگ میبینم خوب میشه دوباره پیدا میشه نمیدونم چکار کنم
- مقدار مصرف شربت ستادین برای کودک ۲ساله چقدرهست؟
- سوزش ادرار
سلام دکتر دخترم سوزش ادرار داره میگه وسط پاهام درد میکنه 6سالشه باید چه کار کنم لازمه ویزیت بشه
- سرماخوردگی کودک۲سال ونیم
برای کودک۲سال ونیم که سرماخورده،آبریزش بینی داره،صداش گرفته،گلو درخواب خرخر میکنه،چه دارویی خوبش میکنه؟؟ایا چرک خشکن نیازه،،؟؟ممنون
- لرز هنگام عصبانیت
سلام دکتر بچم سه سالشه وقتی خیلی گریه میکنه و بهش توجه نمیکنم یا خیلی عصبی میشه تمام بدنش میلرزه مشکلی داره؟ یا وقتی در دستشویی در سرما دوبار لرزش گرفت
- اطفال
سلام دکتر خسته نباشید خواهر من ۳ سالشه یک باکلفن ۱۰ خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- مونته لوکاست
باسلام،پسرم کرونا گرفته و دکتر براش بین داروهاش مونته لوکاست تجویز کرده دکتر گفته عصرها یک عدد ولی من روز اول نصف شب بهش دادم چون داروهاش زیاد بود و هی استفراغ میکرد فرصت نشد، بعد که نصف شب بیدارشد بهش این قرص رو دادم سوالم اینه که اگر داروش توی این زمان باشه مشکلی نداره؟ یا حتما باید عصرهااین قرص رو بدم.
- زردی کف دست وپاها
پسر چهارساله ام کف پاها ودستهاش زرد شده یک کم هم پوست صورتش زردشده ولی سفیدی چشم هاش زرد نیست مشکلش چی؟

