Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام نوزاد دو ماهه من سه روز ه که مدفوع نمی کنه یعنی بعد از واکسن دو ماهگی چه باید بکنم ممنون
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام دکتر پسرم چن روز دیگه سه ماهش تمومه در روز چهار پنج بار اسهال داره چکار کنم
- سرماخوردگی
سلامپسرم ۵ ماهه هست و۹کیلو وزنشه چقد باید سفیکسسم ۱۰۰ مصرف بشه؟؟
- مننژیت در نوزاد
چرا در درمان مننژیت باکتریال در نوزادان تجویز سفوتاکسیم از سفتریاکسون بهتر است؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- شربت
ببخشید دختره من واسه وزن گیریش mctoil میخوره بعد الانم ۵ ماه ۶روزشه بعد اخرین چکاپ ۵ ماهگی ام شربت لیپوزوفر دکترنوشته اینارو میدم مشکلی نداره براش ک؟؟ویتوکیدوبی بی کرم میدم بهش اینا چیزایی ک میخوره
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر پسرمن امروز 7ماهش تموم شد. بردمش دکتر چون گاهی سرفه میکرد. سرفه اش غلط داره. ازخواب هم بیدارمیشه با گریه بیدارمیشه. هیچ علایم دیگه ای نداره نه تب نه ابریزش نه چیز دیگه ای. دکترش براش اینارو نوشت هیدروکسی زین 3سی سی هر6ساعت فلوپدهر6ساعت 3سی سی قرص سفکسیم نوشته مگه میشه به نوزاد قرص سفکسیم داد چرا شربتشو ننوشته به نظرتون بدم این داروها رو یانه. معاینه اش هم کرد عفونت تو گوش و حلقش ندید
- یبوست
سلام. دختر من ۶ماهشه. فقط شیر خودمو میخوره. هنوز غذارو شروع نکردم واسش خودش مدفوع نمیکنه. هفته ای یه بار شیاف میزارم واسش. با شیاف مدفوع میکنه تا چهار ماهگی خوب بود بعد اون کم کم مدفوعش کم شد تا الان که اینجوریه میخواستم بدونم خطرناک نیست؟ و اینکه دارویی نیست بهش بدم خوب بشه ممنون
- شیرخشک
باسلام دختریک ماه ونیمه ام رفلاکس شدیدداره شیرببلاک ساده وآپتامیل وآپتامیل پپتی دادم بالامیاوردببلاک ای آردادم بالامیاورددکترگفت ببلاک ای آروکمفورت به میزان مساوی ترکیب کن بده بازهم بعضی اوقات بالامیاره شربت امپرازول وبیبی کردادکه آمپرازول رودوروزدادم چون بچه نمیخوردوبیرون میریخت ودهانش کامل برفک شددیگه ندادم آیابایدشیرشوعوض کنم وآیامیشه اس ام اپروبدم وشربت امپرازول روبایدبدم یاخیرباتشکر
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
دخترم ۳ ماهش پشت بند شیر خوردن مدفوع میکنه علت چیه
- شير نخوردن نوزاد در بيداري
با سلام و خسته نباشي ،دخترم ٤ ماهشه زمانيكه بيداره اصلا شير نميخوره ساعتها گشنه نگه داشتم ٨ ساعت ولي نخورده ب محض اينكه ميخوابه شير ميخوره شير خودم رو ميخوره و شيشه و پستونكم نميگيره بدش مياد تمام فكر من درگيره آيا مشكلي هست اوايل يعني يكماه اول تو بيداري ميخورد ميخوابيد الان بايد بخوابه شيربخوره لطفا راهنماييم كنيد ممنون
- مدفوع سبز رنگ نوزاد سه ماهه
- در مورد سرماخوردگی
نوزاد دوماهه ای دارم سرماخورده بیقرار و خس خس سینه داره اینجا دکتر کودکان نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- تب
با سلام. آقای دکتر دخترم 6روز دیگه شیش ماهش تموم میشه از دیشب یه دفعه تب داره علایم سرما خوردگیم نداره فقط تب و بی حاله هر شیش ساعت بهش قطره استامینوفن میدم ولی همچنان تب داره چ کار کنم
- تغذیه
سلام آقای دکتر برای کمبود وزن دختر شش ماه ونیمم به شما مراجعه کردیم ،مسائلی که گفتید را انجام دادم فقط نمیدونم در روز چه مقدار آب جوشیده سرد بدهم با تشکر
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر آیا مدفوع مخاطی نوزاد به مدت یک هفته نگران کننده است
- گریه شیرنخوردن کم خوابی
سلام وقت بخیرآقای دکترمن بچم کم مونده که چهارماهش بشه بعدفقط خواب شبانه داره یکمم عصرمیخوابه وشیرم کم میخوره همشم بی حوصلس وگریه میکنه شدیدمشکلش ازچی میتونه باشه
- سلام دخترم پنج ماه و ده روزشه دیروزبردمش متخصص اطفال بخش شربت سرماخوردگی و آزیترومایسین ۱۰۰ وقطره استامینوفن د ادازدیشب سرفه های خلطی وبینیش چرک زیادمی یادوتب می کنه ممنون میشم راهنماییم کنین
- دیده، شدن مو داخل چشم کودک
به مدت ۳ ماه میشود که داخل چشم نوزاد ۹ ماه شبیه مو به طور عمودی که اطراف آن لزجی شده دیده میشود گاههگاههی دیده میشود و بعد ناپدید میشود و چشم نوزاد آب میاید و بخیل می کند چه کار کنیم

