در صورت عدم بهبود ویا بدتر شدن صبح فردا بیمارستان گلسار اورژانس تشریف بیاورید که عکس ریه گرفته شود
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شب ادراری
سلام وقت شما بخیر دختر ۴ساله ایی دارم که از موقعی که به مهد رفت دچار شب ادراری شد الان نزدیک به ۹ماه هست که شب ادراری داره همه نوع آزمایش ،بردن پیش مشاوره انجام شد ولی هنوز خوب نشده چکار باید بکنم
- انگل در کودکان ۲ونیم سال به بالا
سلام دکترجان خسته نباشید دختر بنده علائم انگل رو داره خیلی در شب دندون قروچه میکنه فکر میکنم شدیدم هسته .چه شربتی بهش بدم؟ممنون میشم جواب بدین
- کمبود ویتامین دی
آیابا استفاده بیشتر ازقطره مولتی ویتامین یا آد برای جبران کمبود ویتامین دی باعث بیشتر شدن سایر ویتامین ها مثلا آ در بدن بچه نمیشه؟
- باسلام آزیروسین ۲۰۰ برا دختر۶ سالم که فقط ازناحیه شکم تب داره خوبه استفاده ان با شربت کوریزان تداخل داره
- تب وحساسیت
سلام اقای دکتر. ببخشید دخترم تب داره چند روزیه منتهی همراه تب کل بدنش ریز ریز مثل جوش قرمز رنگ زده ایا خطرناکه ببرمش دکتر یا نیازی نیس
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید .پسر من ده سالشه دوهفته پیش سرماخوردگی داشت بردم دکتر دارو داد اول روزها تک سرفه داشت بعد روزها خوب شد الان شبها سرفه داره موقعی که میخواد بخوابه تا یک ساعت بعد آروم میشه دیگه نداره شربت اکسپورانتا میدم به نظر شما چی بدم بهش
- صدا
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه یه دفعه صداش عوض شد ایا طببعی یا ببرم دکتر
- عفونت ادراری دختر۶ساله
سلام دخترم بعدازیک هفته بستری بخاطرعفونت ادرار،مرخص شدویک هفته درمنزل هم سفیکسیم ۱۰۰مصرف کردن آزمایش بعداز مصرف دارو به ماگفت که عفونت کاهش پیدانکرده چرا؟ البته جواب آزمایش بیمارستان نشان ازکاهش عفونت داشت بخاطرهمین مرخص شد
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- تاول زدن پوست بچم
بچم تاول میزنه رو پوستش پیش هر دکتری هم بردم میگه ویروسه یا حساسیته پماد میده اما خوب نمیشه
- لکه روی ناخن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر ۱۹ ماه دارم روی ناخن ها آن لکه سفید داره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چه ویتامین او پایین وچه شربتی بهش بدهم که بهتر شه ویتامین دی و زینگامپلکس رو هم روزانه بهش میدام .تشکر
- گرفتگی بینی
سلام کودک 3ساله و نیم دارم یه مدتی که گرفتگی بینی داره البته زمانی که شب می خوابه صدای فس فس میاد از بینی اش صبح پا میشه یه کم گرفته هستش سرماخوردگی هم نداره
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
دختری ۱ ساله و ۹ کیلو دارم چه میزان سفکسیم و هرچندساعت باید بهش بدم ؟
- واكسن آنفولانزا
آقاي دكتر بالاخره واكسن آنفولانزا به بچه ها بزنيم يا نه؟ واقعا نميدونم چيكار كنم يكي ميگه حتما بزنيد يكي ميگه اصلا نزنيد اين حقيقت داره كه تقلبيش تو بازاره و نمونه ايرانيش خيلي عوارض داره؟
- شکم کار
سلام پسرم ۳سالشه از یکسالگی ب بعد روی شکمش بالاتر از نافش ب اندازه ی نخود ایجاد شده .من تابستون بردمش دکتر گف بذاریکی دوسال بگذره امکان داره با بزرگ شدن عظلات از بین بره بعد اون ببرش سونو بنظر شما چیکار کنم دردی هم نداره
- واکسنششماهگی
سلامواکسنششماهگیدخترمروزدمساعت۳صبحخیلیزیادبالااوردبخاطرچیبوده
- تب
سلام دخترم سه سالشه سه روزه تب کرده دستوپاش سرده بالاتنه داغ دهنشم خشک میشه دکتربردیم شربت ایپورفن وسفکسیم داده ولی فایده نداره چیکارکنم
- قدو. وزن
سلام خسته نباشید دخترم 8سالشه قدو وزمش کمه زیر 20کیلو قد 110اشتها نداره، خوبم نمیخوابه چیکار بابد بکنم خبلی استرس دارم بخاطرش لطفا راهنماییم کنید چ دارویی بدم تپل بشه
- مدفوع کودک سه ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و چهار ماه داره با وزن ۱۵ و ۲۰۰ گرم،یک هفته پیش هندوانه خورد،نه خیلی زیاد،فورا بعد هندوانه خوردن دچار نفخ شد،بعد چند ساعتی مدفوع که کرد مدفوعش حالت لزج داشت،یه خلط روشن چسبناک به مدفوعش چسبیده بود،انگار مدفوعش خیس بود،من چون همیشه مدفوع پسرم رو میبینم اینطوری هیچ وقت نیست،چند روزی بهش گرمیجات دادم خوب شد،دوباره دو شب پیش پیتزا خونگی درست کردم با قارچ کم و پنیر پیتزا کم،خورد باز اینطوری شد،امروزم که مدفوع کرد باز لزج بود،میخواستم بپرسم آیا نیاز به آزمایش مدفوع هست؟یا بر خودش رفع میشه؟؟ممنونم تشکر
- کاهش وزن
سلام. پسرم دو سال و نیمشه. ماه پیش ۱۲ کیلو بود. هفته پیش وزنش کردم ۱۱/۶۰۰ شد وزنش و دیروز وزن کردم ۱۱/۸۰۰. این کاهش وزن مشکلی نداره؟ خیلی کم غذاست. شیرخشک آپتاکید رو دوبار در روز، یک بار شب قبل از خواب و یک بار صبح بعد از بیدار شدن بهش میدم. مولتی ویتامین سانستول میدم شربت زینک سولفات ام تازه دو روز هست شروع کردم لازم هست مکمل دیگه ای مصرف کنه؟

