Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زخم
سلام دکتر عزیز.چندروز پیش پای پسرم زخم شد تقریبا داشت خوبم میشد حالا ازدیروز بادکرده خراش روی انگشت بزرگ پاش افتاده جایی هم هست ک انگشت خم میشه.چی استفاده کنم ک ورمش بخوابه
- ابریزش بینی سبز
سلام دخترم ۸ماهشه بعد دوروز ابریزش بینینیش سبز شده و بعد اون تب هم شروع شده،قبلا ابریزشش شفاف بود و تب نداشت. سرفه هم داره لطفا راهنمایی کنید
- یبوست
سلام دختری ۴ ساله دارم که بیشتر وقتها یبوست داره و الان چند وقتی هم هست که دانه های سفیدی در مدفوعش دیده میشه همچنین ادرارش هم همیشه زرد تیره هستش میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- اسپری سالبوتامول
سلام وقت بخیر بچم ۵ سالشه اسپری رو با دمیار براش میزدم . اگه دمیار نباشه میشه مستقیم در دهان اسپری کرد ؟
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- مصرفقرص
سلام روز بخیر آقای دکتر پسرم ۵ سالشه قرص کلیدینیوم سی رو پیدا کرده یه دونه خورده آیا مشکلی ایجاد نمیکنه براش
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
سلام پسرم چندروزهست سرفه شدید داره چندباردکتربردم هنوزم هیچ تاثیری نکرده چیکارکنم ممنونم
- با سلام پسرم یکسالشه ۱۱کیلونیم هستش روزی چقد سفیکسیم بدم
- از شیر گرفتن کودک
سلام آقای دکتر ازشما سوال کرده بودم که به خاطر بارداری پسرم که یک سال وسه ماه دارد از شیر گرفتم وشما در پاسخ گفتید شیر خشک یا شیر پاستوریزه کم چرب بدهم پسرم شیر نمی خورد اگر شیر خشک خورد چه شیری میتونم بهش بدم
- افت دهان
سلام به شما دخترم ۳سالشه تمام دهنش پر از افت هست هیچی نمیتونه بخوره و بی حاله توروخدا یه دارو بگید بخرم بهش بدم بلکه خوب شه
- داغی دست وپای کودک
سلام ۳ شبه کف دست وپای دخترم که ۱۹ ماهشه داغ میشه علتش چیه ممنون
- دیر حرف زدن
سلام خسته نباشید.پسر ۴ ساله و ۱۰ ماهی دارم که کلمات را ادا میکند ولی خودش حرف نمیزند البته برای آب و غذا و شکلات و بریم بیرون و چند تایی دیگر کلمات هدفمند دارد.در رابطه با پوشک گرفتن هم ۳ ماه با او کار کردم ولی همکاری نمیکند .پسر اول من هم دیر حرف زد ولی ۴ سالگی دیگه صحبت میکرد .میخواستم ببینم من باید چی کار کنم آیا لازمه به دکتر مراجعه کنم و نگران باشم در ضمن در شهر ما گفتار درمانی نیست ولی خودم یه مقداری بلدم که باید چطوری باهاش کار کنم.ممنون
- عوارض شربت سفیکسیم۱۰۰
سلام پسرمن۵سالش هس سرماخورده بود دکتر بهش شربت سفیکسیم۱۰۰ داده بود هرروز۵ سی سی ام وز روز هفتم بود بهش دادم تموم شد شب تو مدفوعش عفونت مخاطی خونی دیدم طبیعی هس از عوارض شربت میتونه باشه؟
- فقر آهن
با سلام لطفاً جواب من را حتما بدید پسرم ۸سالشه و خیلی ضعیفه ۲۲کیلو وزنشه و فقر آهن داره فعلا فقط فولیک اسید بهش گاهی میدم اصلا اشتها نداره و خیلی کم غذا میخوره امروز چند بار بی حال شد و دوباره حالش شد کمی هم خواب آلودست چکارش کنم
- یبوست
دخترم دوسال و یکماه اش هست الان نزدیک سه هفته هست شکم اش کار نمیکنه همش با روغن زیتون و روغن کرچک و شربت انجیر و شربت لاکتوز همه اینها دارم روش کار میکنم ولی هنوز شکم اش به حالت عادی برنگشته
- بیقراری پا
سلام من با هر درد کوچکی مثلا درد نیشگون یا درد اصلاح ابرو پا و دست راستم بیقرار میشن و کمی میلرزند آقای دکتر لطفا اگه میدونید راهنماییم کنید که چیکار کنم توی زایمان اولم هم با هر درد که می اومد دست ها و پاهام بشدت بیقرار میشدن و میلرزیدن از زایمان به بعد اینجوری شدم لطفا راهنمایی کنید نمیخام برای زایمان بعدی این حالت رو تجربه کنم دیسک خیلی خیلی خفیف هم دارم
- عطسه وسرفه
سلام آقای دکتر پسرم یکساله هست ازصبح عطسه زیاد وسرفه تکی داره چی بدم بهش
- مصرف انتی بیوتیک
دخترم نزدیکشش سالشه ، الان یک هفتس روزهای اول تب و دل پیچه داشت بعداز خوردن دیفن هیدامین و شربت بروفن دو روز بهتر شد بعد سرفه هاش شروع شد دو روز هم شربت پلاژین مصرف کرد کمی خوب و دوباره اوت میشد مریضیش الان روز ششم دوباره تب با سرفه های عفونی داره.... آنتی بیوتیک هم گیرم نمیاد اصلا بهش بدم بهم گفتن نصف قرص سفکسیم ۲۰۰ میتونم بهش بدم ...نظر شما چیه آقای دکتر ....
- قرص فولیک اسیو
سلام دخترم ۱۴ ماهشه و کم خونی مینور داره دکتر براش فولیک اسید ۱ نوشته ولی نمیدونم بش بدم یانه؟ میخوام ببینم موردی نداره؟ میشه توی آب حل کنم بش بدم یا همینطوری درسته بدم؟
- تداخل دارویی
سلام دختر من 13ماهشه دکتر براش قطره ADکلوی کیدز و قطره آهن داده خیلی کم اشتها من براش شربت سانستول تهیه کردم بهش میدم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد چون ADبهش میدم ADشم نصف مقداری که دگتر گفته بهش میدم وزن تولدش 2.800وزن الانش 9.500ممنون میشم جواب بدین

