Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هسته زیتون
سلام وقت بخیر پسرم ۱۶ ماهش است، یک عدد زیتون را با هسته خورده، احتمال داره که دفع بشه؟ خیلی نگران هستم که باعث انسداد روده یا یبوست نشود..چه راهکاری پیشنهاد میدید برای دفع راحت.
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۴سال و سه ماهشه تازه سرما خورده کمی حدیثه میکنه و آبریزش بینی با رنگ سفید داره میخواستم شربت پدیزان بهش بدم نمیدونم چند میل بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید
- آب
با سلام نوزاد من ۶ ماه و نیم است و وزن آن ۸ کیلو گرم است روزی چند لیوان آب باید بخورد یا چند میلی لیتر؟
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- اشتهاآور
سلام بچه 21ماهه پسر دارم وزنش 10.500 هست چون دوبار پشت هم مریض شده وزنش اوند پایین . میخوام بدونم شربت اشتهاآور چی صلاح میدونید بدم چقدر درروز و تاکی ادامه بدم؟ راسیپ هم خوبه؟
- افتادن ناخن پا
دیروزناخن انگشت کوچک نوه افتاد۶سالشه علت چی هست
- سرفه های شدید کودک
سلام وقت بخیر خسته نباشین ببخشید پسرم سه سالشه تقریبا یه ماه پیش سرما خورده بود خوب شد ولی سرفه هاش مونده شدیدتر هم شده انگار سرفه واقعا از ریه هاش میاد،از اثر سرماخوردگی هس که مونده؟ یا هرروز تقریبا یه سه چهار ساعتی شبا در معرض هوای دود سیگار نفس میکشه از اون میتونه باشه؟ میترسم سیگار باعث مشکل ریه یا آسم بشه
- سرماخوردگي
سلام وقت بخیر ممنونم که باحوصله جواب ما رومیدید آقای دکتر .تقریبا ۱ماه میشه دخترم سرماخورده شربت آزیترومایسین وبهش دادم یک ماه هنوز نشده .شربت کلارژن هم بهش یه شیشه دادم الان فقط گرفتگی بینی داره آبریزش کم داره ولی غلیظ.میخواستم بپرسم بازم میتونم آزیترومایسین بدم یا کلارژن؟؟ ۷ساله باوزن ۳۶ ممنونم
- درمان عفونت سینوس درکودک۷ساله
- درمان خروسک
باسلام و عرض ادب. آقای دکتر دخترم ۳سالشه دیروز خدمت شما آوردم به خاطر گرفتگی بینی و گرفتگی صدا و سرفه شما اسپری مومتازون و شربت پلارژین و سفیکسیم تجویز کردید سرفه ش بهتر شده ولی گرفتگی صدا هنوز داره آقای دکتر دخترم خروسک گرفته؟چقدر زمان میبره خوب بشه؟چکار دیگه ای باید براش انجام بدم ؟ممنون از پاسخگویی شما
- واکسن انفولانزا
با سلام من دو دختر ۱۹ ماهه و ۷ و نیم ساله دارم ایا لازم هست واکسن آنفولانزا بهشون بزنم با تشکر
- فاویسم
سلام دخترم یکسال و چهارماهشه، فاویسمی هست، برای خشک شدن خلط سینه ،چه دارویی تجویز میکنید ؟؟؟
ممنون میشوم راهنمایی کنید ، - سلام این شربت رو دکتر بهدخترم داده اما از عوارض ش میترسم بدم یک سالش هست نظر ۰شما چیه داده
- قطره بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو سالشه از دیشب آبریزش بینی داره به نظرتون قطره کلدا ماریس خوب هست استفاده کنم چه الان چه کلا در طول زمستون؟
- علت پلک زدن های محکم و مشخص در کودکان چیست
با سلام و خسته نباشید دخترم ۵ سال و ۶ ماهه است وقتی حدودا دو سالش بود مدتی مدام پلک های مشخص و با فشار میزد دکترهای متعددی حتی در تهران بردیمش بعد از معاینات کامل گفتن مشکل عصبی است و از نظر جسمی کاملا سالمه هر چیزی که باعث ایجاد ترس و نگرانی در بچهمیشد رو کلا حذف کردیم بعد از مدتی خوب شد الان نزدیک ۱۰ روز است که دوباره این اتفاق افتاده دید و بیناییش رو بررسی کردیم به ظاهر اوکی است میخواستم ببینم مشکل دوباره از نظر روانی پیش اومده که این موضوع تکرار شده یا دوباره باید بررسی کامل شود
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- زردی کف پاکودک سه ساله
سلام دکتردخترم سه سال سه ماهه زردشدن کف پا دستش من نگران کرده لطفامن راهنمایی کنیدچیکارکنم چی بایدبهش بدم خوب سه آزمایش داره ایا؟
- اعصاب
با درود فراوان من فرزند پسري 3 ساله دارم که تا به حال 3 بار بر اثر ضربه،يک بار به کمر و دو بار به سر به صورت چند ثانيه فلج از کمر به بالا شده ونميتواند سر و گردن خود را در چند ثانيه نگه دارد و اگر همان لحظه از جايش بلند شود دوباره زمين ميخورد و بعد از چند ثانيه درست ميشود.لطف کنيد راهنمايي کنيد
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲۳ ماهشه و حدود ۵ ماه دچار یبوست شده و سه ماه دارم بهش پودر پیدرولاکس میدم هر روز یک قاشق غذاخوری الان ۶ روزه دفع نداشته مدام باد شکم داره البته رفلاکس پنهانم داره تو این شش روز هر روز یک نیم قاشق پودر دادم ولی هیچ واکنشی نشون نمیده فقط حس تخلیه داره ولی تخلیه نمیکنه ممنونم میشم بگید چکار کنم.
- تب
باسلام،پس ۱۸ ماهه ام، که دوهفته از زدن واکسنش میگذرد و یک شب تب خفیف کرد و خوب شد،حالا بعداز دوهفته مجدد تب دارد و الان ۳ روز است با ایبوپروفن و استامینوفن و پاشویه تبش قطع نشده است،در ضمن فقط تب دارد و علائم دیگری ندارد،لطفا راهنمایی بفرمایید

