Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خلط داربه همراه ابریزش
سلام آقای دکتر پسرم ۶سالشه چند هفته پیش سرما خوردگیش باتب گلودرد شروع شد که دوروزه خوب شد اما سرفه هاش شروع شد به همراه ابریزش بینی الان ۵هفته هنوز خوب نشده سرفه خلط داره ابریزش بینی هم داره بیشترش سبز میخواستمانتی بیوتیک بدم میخواستم شما راهنماییم کنید
- مشکل بیضه هاش
سلام دکتر برادر ۱۲ونیم ساله دارم که فقط روی بیضه هایش رویش دوسانتی مو داشته وهیچ جای دیگه مثل زیربغل و شرمگاهی وصورت مویی نداره وعلائم بلوغ رو هم نداره احتلام هم نشده بنظرتون بلوغ زودرس داره یا بیماری داره؟
- قطره سیدرال
سلام آقای دکتر خداقوت اگه قطره آهن سیدرال ۱ساعت بیرون بمونه باید بندازم بره؟ ممنونم از راهنمایی تون
- آبله مرغان
دختر م 7 ساله هستش که از امروز صبح متوجه شدیم که آبله مرغان گرفته چه کارهایی رو باید انجام دهیم. سپاس
- سلام من داداشم مریز شده
سلام داداش من بدن درد داره و هرچی میخوره استفراغ میکنه و دل پیچه داره و تب بالا داره میشه بگید باید چکار کنیم
- شربت کیندر
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه یه شیشه کیندر یوروویتال بهش دادم تموم شده مجدد براش همینو بگیرم یا شربت دیگه معرفی میفرمایید دستور مصرف هم بفرمایید ممنونم .
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- دخترم ۷سالَه بهش کتوتیفن دادم بدترشده یه سره۹
۲هفته دیفین هیدرامین با شربت اموکسی دادم خوب نشود
- بیماری پوستی
بچه 18ماهه ام مدام پاهاش و اطراف آلتش حالت جوش جوش میریزه بیرون وتاروی زانوهایش پختی شکم ودستاش پخش میشه بعد ی مدت که خوب میشهع دوباره میریزه بیرون از5.6ماهگی تا الان همینطور هست باوجود اینکه پوشکش نمیکنم علتش چیه ممنون
- شربت کيدي کر
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه اگر شربت کيدي کر بهش بدهم ديگر نيازي به دادن قطره آهن جداگلنه و قطره آد جداگانه نيست؟؟مقدار آهن و آد شربت کيدي کر کافيه؟؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم دوساله درروزچندبارمیگه دلم دردمیکنه وخودش خوب میشه
- بی اشتهایی وپرتکاپو بودن پسر یکساله ام
سلام، من پسرم یکسالشه خیلی اشتهاش کمه وخیلی پرتکاپو هست وخیلی حرکت داره توی طول روز وخسته میشه وخوابش میگیره ولی طول میکشه تا بخوابه وخیلی برای خوابیدنش اذیت میکنه احتمال اینکه پسرم بیش فعال باشه هست؟؟؟
- کرونا
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من یک ساله هستش دو هفته ای هست درگیر کرونا شده که خداروشکر بهتر شده اما خیلی بی قراری میکنه غذا اصلا نمیخوره شیشه شو میزارم دهنش یکم میخوره دیگه تو دهنش نگه میداره از گوشه لبش میریزه بیرون و اینکه دقت کردم دندون های نیش بالاش داره در میاره فکر کنم چون ورم کرده لثه هاش این بی اشتهایش رو چیکار کنم اقای دکتر خیلی وزن کم کرده
- تب
سلام پسرم تب داره میشه هرچهارساعت استامینوفن وهر6ساعت شیاف بزارم براش البته با فاصله.
- سوزش ناحیه تناسلی
سلام دختر من ۳ و نیم سالشه حدود ۲ هفته میشه که ناحیه تناسلی سوزش داره و هی دست میزنه البته این سوزش موقع ادرار نیستش و بیشتر شبا اذیتش میکنه هفته گذشته پیش پزشک بردمش و ازش چکاب کامل گرفت و گفت هیچ عفونتی دیده نشده و چیز خاصی نیست ولی همچنان دخترم سوزش داره میخواستم بدونم دلیلش چیه و آیا بازم نیاز هست پزشک دیگه ای ببرم؟
- ناخن
با عرض سلام خدمت شما ممنون بابت جواب دهی شما دکتر بزرگوار سوال من مربوط به ناخن های دست پسرم هست پایین ناهن هاله ای قرمز و انتهای اون به سفیدی کم رنگ لکه نه فقط یه سفیدی زیر ناخن ممنون میشم یه توضیح بفرمایید ..و اینکه شربت آهن سانتول برای کمبود آهن مفیده پسر من دو سال و سه ماهشه وزنش ۱۴ کیلو
- ناپروکسین۲۵۰
سلام پسر ۱۰ ساله من امروز تب ۳۸ درجه داره و کمی سوزش چشم و گلودرد و سردرد داره بهش قرص سرماخوردگی بزرگسالان دادم میشه قرص ناپروکسین هم برای تبش بدم؟مشکلی که با قرص سرماخوردگی بزرگسالان نداره؟
- مدفوع سفت
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۱۱ماهشه چند روز همش زور میزنه و یه کوچولو مدفوع میکنم اونم سفت شیر خشک هم مصرف میکنه ببلاک ۲ براش چه چیزی تجویز میکنید؟
- سر انگشتان دست دخترم تیره هسته علت از چی میباشد
سر انگشتان دست دخترم تیره شده حلت از چی میباشد
- انفلانزا کودک
سلام وقت بهیر پسر پنج سال و هشت ماهه دارم از دیروز انفلانزا کرده و دیشب تب و سرفه دکتر بردم فارمنتین ۴۵۷ و پلارژین و سالباتومول و دکوسالین و تایلوفن داد . هم ایبوپروفن میدم هم استامینوفن هم شیاف ۳۲۵ ولی تبش پایین نمیاد چه کار باید بکنم ؟ واینکه شکمش هم از دیروز کار نکرده چیزی میتونم بدم که شکمش به کار بیفته ؟

