Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پریدن شکم
سلام علت پریدن شکم نوزاد در حالت نشسته به بالا پایین چیست ممنون
- ویتامین
سلام نوزاد۳ماهه ای دارم که ویتامین آد ومولتی ویتامین نمیخوره استفراغ می کنه چکارش کنم ممنون
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام بچه من سه روزه مریضه هم آبریزش بینی داره هم سینه اش خس خس میکنه هر دکتر بردم درست نشده چیکار کنم بچه ام ۴ماهشه
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم خس خس سینه داره ،انگاری ک خلط دارهعلت از چیس
- بالااوردن نوزاد
سلام وقت بخیر دخترم ۵ماهشه خیلی خیلی ناجور بالا میاره و شیر نمیخوره و داره لاغر میشه. وزنش ۶کیلو و۵۰۰گرم هست
- ختنه کردن واکسن زدن چهارماهگی
ایاواکسن زدن چهار ماهگی وختنه کردن نوزاد باهم مشکلی پیش نماید
- Experienced representation in incapacity claims court with help from a impairment attorney.
- پرش انگشت نوزاد
با سلام وعرض خسته نباشید نوزادی چهار ماحه دارم که گاهیی یک انگشت او در خواب به صورت تیک دو بار میپرد،آیا طبیعی است یا از علائم تشنج و باید پیگیری شود؟
- ناف نوزاد
سلام سال نو مبارک نوه من شش روزه بدنیا آمده است دیشب متوجه شدیم نافش کمی ترشح سبز کم رنگ دارد لطفا راهنمایی بفرمایید
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر آیا مدفوع مخاطی نوزاد به مدت یک هفته نگران کننده است
- قطره آهن آیروویت
سلام آقای دکتر من به دختر ۷ماهه ام قطره آهن آیروویت میدهم و در دمای اتاق نگهداری میکنم آیا باید در یخچال باشه؟؟روی جعبه نوشته در جای خشک و خنک
- رفلاکس نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه در خواب یا وقتی هم ک بیداره زور میزنه خودشو قرمز میکنه و وقتی هم ک شیر زیاد میخوره سینش خس خس میکنه ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه یا شایدم کولیک ولی گریه نداره شیرخشک نان بهش میدم هر وعده ۹۰ سی سی یا ۱۲۰ تا حدودا هم هر ۳ ساعت شیرمیخوره
- گریه کردن
سلام ببخشید پسرم یک ماهش هست و موقع ادرار گریه میکنه وجیغ میکشه مشکل از چیه عفونت داره
- وزن گیری نوزاد۹ ماهه ومادر
باسلام وخسته نباشید، من در دوران شیردهی هستم ،وزنم به وضوح کمتر شده ونوزادم نه ماهه هست، میخواستم بدونم خودم میتونم از شیرخشک استفاده کنم؟ آیا تاثیری دذ وزن گیری خودم و پسرم میذاره؟ یا در میزان شیرهم تاثیرگذاره؟؟
- مصرف دارو در شیردهی
سلام وقت بخیر من بچه ام 7ماهشه و من قرصی به اسم ملوکسیکام۷/۵ مصرف میکنم میخواستم بدونم روی شیرم که به بچه ام میدم تاثیر داره؟؟
- رفلاکس نوزاد
رفلاکس نوزاد تا چند وقت ادامه دداره؟ دخترم سه ماهش شیر به صورت ژله ای یا یلغمی بالا میاره البته دستشو تا حلقش میکنه دهنش مشکلی هستش؟
- مصرف شربت پلارژین کیدز
دخترم سه ماهه است ما آنفلوآنزا گرفتیم اونم درگیر شده سرفه های خشک داره بهش شربت پلارژین میشه داد؟
- زردی
- نشستن کودک
سللم دختر من چن روز دیگه هفت ماهه میشینه اما هنوز نمیتونه یه تنهایی بشینه، آیا مشکلی هس؟ چکار باید کنم
- بی قراری و گریه نوزاد
سلام. نوزاد پسر ۹۵ روزه ای دارم که در ۳۸ روزه گی بعلت کولیک و بی قراری شبانه و رفلاکس دکتر براش دومتیدون و دامتیکون تجویز کرد. خیلی وقت بود که دیگه گریه نمیکرد اما الان دو روزه سر ساعت معینی از ساعت ۱۲ تا ۲ بعد از ظهر گریه میکنه و فقط در گهواره ساکت میشه و در این دو ساعت اصلا شیر نمیخوره؟میشه راهنمایی کنید ؟

