Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام دخترم یکسالشه سرما خورده بردم دکتر آبریزش بینی داشت و گوشش هم کمی عفونت داشت دکتر براش آموکسیسیلین و سیتریزن نوشت چهار روزه مصرف میکنم ولی سرفه هاش زیاد شده شما چه شربتی توصیه میکنید برای سرفه اش وقتی میخوابه خیلی اذیت میشه
- حرارت
سلام دکتر دخترم ۱۵ماهشه بدنش حرارت داره و پاهاش کف روی کف پاش ولی تب نداره ازچیه؟
- فرورفتگی دنده دوطرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهه هست تولد۱۲۰۰بود وزنش.۳۴ هفته بدنیا اومده زیر دوطرف دنده ها موقع نشستن فرو رفتگی داره الان ۷۲۰۰ هست وزنش عکس سیته هم نرمال هست چکارکنم
- اسهال کودک
سلام پسر ۴ساله بنده ۵روزه اسهال آبکی شدید داره ویک روز تب ۳۸ درجه داشته و گاهی تهوع دارد دیروز پزشک اطفال مراجعه کردم دی سیکلومین و دایمتیکون و کیدی لاکت تجویز کرده من خودم پرو آر اس هم میدم بچه اصلا چیزی نمیخوره پزشک گفته تا شنبه صبر کنم بعد آزمایش بدم ولی بچه اسهالش بدتر شده آزیترو براش از امروز شروع کردم میخواستم ببینم جواب میده یا باید سفکسیم میدادم پنجشنبس و پزشک متخصص در دسترس نیست تا مراجعه کنم
سلام وقتتان بخیر کودک من ۱ سالشه دو هفته ای میشه روی دوتا انگشت اشاره دستش حالت خشکی ترک خورده دیرم دکتر نبردم و چون مشکل آلرژی داره از لبتیاتدو گوشت پرهیز هست میتونه بخاطر کمبود ویتامین و کلسیم باشه ؟
- قطع یا ادامه درمان
سلام، پسرم هفته پیش دل درد و تب و لرز داشت کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰ بهش دادم سه روز اول هشت ساعتی و دوروز بعد دوازده ساعتی الان بعد از چهار روز که آموکسی سیلین را قطع کردم تمام سینه و پشت و گردنش جوش های قرمز حساسیتی زده و چون هنوز تب داشت دوباره به پزشک مراجعه کردم و الان داره آزیترومایسین ۲۰۰ هر دوازده ساعت چهار سی سی می خوره میترسم واکنش حساسیتیش بیشتر بشه چون جوش هاش بیشتر شده به نظرتون آزیترومایسین رو ادامه بدم ؟ وزنش ۴۴ کیلو هست
- تعویض شیر خشک
با سلام در شهرستان ما شیر خشک مشکل پیدا میشود و هر بار یه مارک داخل داروخانه ها پیدا میشود آیا تعویض دائم شیرخشک به نوزاد مشکل ایجاد میکند
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
- سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح رهرچی
سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح هر چی خورده بالا می آورد بردم دکتر بهش آفا کلاو ۶۴۳داده وشربت حالت تهوع حالا بازم بالا آورده آیا شربت انتی بیوتیکی که دکتر داده قوی است به نظر شما بهش بدن یا بازم ببرمش دکتر چیکار کنم لطفا یه راهنمایی کنید
- مصرف مولتی ویتامین در دوران شیردهی توسط مادر
سلام.خسته نباشید.من در دوران شیردهی هستم.و فرزندم یک سال و نیم داره.متخصص پوست واسه تقویت مو برام کپسول ساپلاس مدز رو تجویز کردن .ولی گفتن چون در دوران شیردهی هستی واسه اطمینان بیشتر قبل از مصرف با یک متخصص اطفال مشورت کنم.خواستم بپرسم مصرف این کپسول در دوران شیردهی واسه کودک مشکلی ایجاد میکنه یا موردی داره؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم یک سالشه ویروس سرما خوردگی گرفته بردمش متخصص اطفال بهش شربت کیدوفست و شربت سودوافدرین و اسپری بینی کلدانیز داد به علت گرفتگی شدید بینی و آبریزش بینی و کمی سرفه بعد از مصرف این دارو ها هنوزم آبریزش بینی داره خیلی کم هم سرفه میکنه وقتی سرفه میکنه سینش صدا میده مثل سرفه های خلطی داره ولی تب نداره بی حال و بی اشتها هم نیست بهنظر شما با این دارو ها خوب میشه یا دوباره ویزیت بشه
- کودک دیابت نوع چنده
سلام خسته نباشید .دختر۶ساله دارم چند روز تکرر ادرار داشت بردم بهداشت تست قندش ناشتا۱۲۰ بود گفت برو آز بده حالا آیا دخترم دیابت گرفته؟
- درد گوش
دکتر بعد دوره سرما خوردگی و مصرف دارو خودم آزیترو و بچه ۴ سال آموکسی مصرف کردیم اما همچنان درد گوش داریم و کیپ هستش چکار کنیم باز دارو مصرف کنیم چه خوبه راحت شیم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه امسال مهد بردمش ولی از وقتی رفته همش آبریزش بینی و سرفه داره دکترم میبرمش یه مدت خوب میشه دوبار ه شروع میکنه چی میتونم بهش بدم که کمتر مریض بشه ممنون میشم جواب بدین
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهشه برا سرماخوردگی دکتر زیرومکس نوشت ۵روز دادم ولی خلط زیادی داره سرفه های خلطی. اسپری دهانی و بینی هم میزنم. نمیشه چرک خشک کن بدم؟
- لاکتاول
سلام آقای دکتر قرص لاکتاول برای مادرانی که کودک شون حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس آلرژیک دارن مجازه؟ممنون
- سرفه
سلام جناب دکتر وقت بخیر، پسر من سه سالشه از دیروز شروع به سرفه کرده ، هیچ علایم دیگه ای نداره، آبریزش خیلی کم داره، فقط یهو شروع به سرفه کرده، بهش آب لیمو عسل میدم احساس میکنم بهتر میشه ولی کامل از بین نمیره، شربت پلارژین کیدز و پدی کاف دارم، از کدومش و چه مقدار بهش بدم بهتره، ممنونم
- شربت
باسلام وخسته نباشید آقای دکتر دختر ۴سال و نه ماهه دارم وزنش۱۵ و۱۶ کیلو هستش شربت سفیکسبم ۱۰۰ هر۱۲ ساعتی چند سی سی بدم با تشکر
- تب همراه ابریزش بینی و سرفه خلطی
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم چهارسالشه یک شبانه روز تب داشت وفقط ابریزش بینی داشت بااستامینوفن وشیاف و ازیترومایسین داشتم بهش دادم فردا ش حالش بهتربود ولی بااین وجود بردمش درمانگاه شبانه روزی که نگرانی نداشته باشم وداروهاش رونشون بدم ودکتراونجا گف همین داروهاش خوبهادامه بده فقط دوتاامپول براش زدن یک سوم یکیش گف دگزاو اون یکی نمیدونم چی بود اخه خودشون داشتند داخل درمانگاه وزدن الان نگرانم اون امپول ها چرازدن براش ونگرانم براش عوارض نداشته باشه توروخداجواب بدید ممنونم
- شیر ریختن
سلام نوزاد دوماهه ام موقع شیرخوردن شزوع می کنه به زور زدن برای دفع مدفوع و گاز، زور زدن باعث میشه حجم زیادی شیر بریزه و دوباره تقاضای شیر کنه. واقعا از این وضعیت کلافه شدم. مدفوعش هم کشدار و مخاطیه و با پروبیوتیک خوب نمیشه.

