Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دکتر سلام
سلام اقای دکتردخترم مدفوعش امروز سفت بود ویکبارتاالان ساعت ۴عصر دفع داشته،،وخون نداشت از ۶صبح تب نکرده شکرخدا حال عمومیش خوبه وقتی خوابه بادهان گاهی نفس میکشه،ابریزش بینی داره و باسرفه ازخواب بیدارمیشه و یکم بالا میاره خشک هست سرفه اش چی بدم بهش ایا سرماخورده؟دیروز معاینه شده گفتن خوبه گلوش و سینش آزیترومایسین۱۰۰ روزی ۲ونیم سیسی قطره فلور هر۱۲ساعت ۵قطره زینک هر۱۲ساعت ۲ونیم سیسی داروهاش هست که میدم بهش ضدسرفمم بدم چکارکنم؟ خشکه سرفه هاش و زیاد نیست
- شیردهی
مصرف دلستر در دوران شیردهی نوزاد هفده روزه به بعد مجاز است؟
- نبات
سلام اقای دکتر ضمن تشکر از شما دکتر محترم که وقت شریفتون رو در اختیار ما میگذارید نوزاد چهارماهه دارم، میتونم گاهی شب ها توی شیرخشکش کمی نبات بندازم که دل پیچه نداشته باشه و راحت تر بخوابه متشکرم
- باسلام من مردی ۳۱ ساله هستم که وزن منم ۶۰ کیلو قد ۱۸۰ازمایش دادم گفتن تروید لب مرزه چیکارکنم
- مدفوع خلطی
سلام خسته نباشید دخترم 4سال ونیم سن داره و یه هفته است سرماخورده و سرفه میکنه چند بار بردم دکتر الان کمی بهتر شده ولی داخل مدفوعش خلط وجود داره شفاف هست و مدفوعاش شل هست مانند اسهالی از صبح تا ظهر دوبار رفته دستشویی و قبلش میگه دلم درد میکنه و بعد دسشویی خوب میشه و میگه شکمم صدا میده ایا این خطر ناک هست یا نه
- تغذیه
سلام اقای بنده به سوپ هر روز شیرخوارم هویج اضافه میکنم ایا ریختن هر روز هویج در سوپ نوزاد مشکلی ایجادنمیکنه؟
- بیماریهای اطفال
دخترم ۳سالش تموم شد رفت تو ۴سال .دیروز تا حالا بیحال و تب داره بردم دکتر براش سیتریزین و کیتوتیفن تجویز کردن. ولی تب کرده سفکسیم گفت باید بدم. دوز دارو رو نپرسیدم بچه م ۱۲کیلو .لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- تاخیر درراه رفتن
کودکم یکساله هنوز راه نمیره12ماهشه
- درباره قی دادنه چشم نوزاد
سلام بچم یه ماهو ده روزشه چشاش قی میده هرچند ساعت باید از قطره باکتی ماید استفاده کنم؟
- کیست در سر نوزاد یکماهه
سلام ببخشید تو سر نوزادم یک کیست وجود داره ایا خطرناکه؟به دارو نیازه؟
- نوزاد
مدفوع نوزاد۳ماهه مثل سفیده تخم مرغ باشه طبیعی هست یا غیر طبیعی
- سلام اقای دکتر خسته نباشی دو تا بچه دارم یکی ۶ ساله است یکی ۱۸ ماهه ناخن دست و پا کنده میشه دوباره میاد درمان چی است ممنون از لطف شما
- استفاده از قطره باکتی ماید
سلام من دخترم ۱۵روزه هست و چشمش چرک میاد ولی میزنه،روزای اول چرک سفید بود اما الان چرک سبز میاد دکتر داروخانه قطره باکتی ماید داده آیا خوبه این قطره ؟
- زينک
سلام آقاي دکتر بچه ي 18 ماهه با 9کيلو 700 وزن چند سي سي در روز شربت زينک سولفات داده شود؟
- سلام و عرض خسته نبتشید دخترم ۶سال و سه ماهشه گلوش درد مبکنه و تب داره دکتر بردم امپول بتامتازون نوشت براش ، زدیم میخواسام ببینم مشکلی نداره ؟ تو رشد دخترم تاثیر منغی نمیزاره
- پستونک
- خواب کوتاه نوزاد یک ماه و نیم
سلام نوزادم چهل روزشه در طول روز و شب هر چی میخوابونمش خیلی خوابش کوتاهه و به خودش میپیچه و از خواب بیدار میشه و همینطور موقع مدفوع کردن خیلی زور میزنه و صورتش قرمز میشه ولی مدفوعش اصلأ سفت نیست خواستم بدونم برای خواب بهتر چه دارویی باید بهش بدیم
- شربت ایمونیس
باسلام.روز شنبه پسرم رو معاینه کردین و فرمودین بجای قطره ادزیر ازین به بعد ۳ میل شربت ایمونیس بهش بدم.امروز شروع کردم و اصلا طعمش رو دوست نداشت و قطره حالش رو به هم زد میتونم همون ادزیر رو ادامه بدم یا قطره دیگری باید بدم؟
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید من به فرزند خود شیر کم چرب رو شروع کردم ولی یبوست گرفته ممنون میشم راهنمایی کنید

