Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام آیا داروی ویتا گلوبین همون مولتی ویتامین؟دخترم نه ماهشه قطره ی ویتا کیدز میخورد الان نیست
- نا آرامي
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده از يك ماهگي رفلاكس داشت و تو خواب نا آروم بود و هي به خودش ميپيچيد و ميزد تو صورت خودش.با شيرخشك إي آر برطرف شد.٣روز بعد از واكسن ٤ماهگي باز اون علائم پيداشده،پيچ خوردن توخواب زدن به سر و صورت خود تو خواب نا آرامي و گريه هاي كوتاه در خواب به صورت كلافه بودن.دخترم آلرژي به پروتين گاوي داره كه حدود يك ماه قرمزي صورتش خيلي خيلي كم شده بود ولي بعد واكسن دو باره تشديد شده با قرمزي هاي بيشتر
- در مورد شیرخشک گیگوز ۳
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دخترم تازه ۱۱ ماهشو پر کرده تا ب الانم دادم بهش گیگوز ۲ میدم ولی میتونم بهش شیرخشک گیگوز ۳ بدم گیگوز ۳ هم رو قوطیش نوشته بعد یک سال میتونم بدم یا ک نه اگه راهنماییم کنید ممنون میشم 🙏🙏
- جوشیدن شیر
سلام آقای دکتر شیر پاستوریزه باید بعد از رسیدن به نقطه جوش باز هم باید بجوشد؟؟شیر پاستوریزه چه مدت باید جوشیده شود؟؟
- رشد دور سر نوزادم
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم بیمار شماست. 9 مهر 98 به دنیا اومده. دور سرش موقع تولد 33 بوده. الان 7 ماه و 24 روزشه. دور سرش 42، قدش 70 سانتی متر و وزنش 7 کیلو 900 گرم. دور سرش برای این سن نرماله؟ تو این 7 ماه دو بار سرما خورده بود که شما براش آزیترومایسین تجویز کرده بودین. 28 روزگی هم بخاطر عفونت ادراری بیمارستان 7 روز بستری بود که دکترش خودتون بودین. من خودم دور سرم نرماله ولی در کل ریز هستم. همسرم دور سرش بزرگه البته بلند قد. تو خونواده ی من خواهر و مادرم دور سرشون کوچیکه. گفتم شاید این اطلاعات کمکی کنه.
- کم وزنی نوزاد 2ماهه
سلام به همه اقای دکتر ببخشید دوست دارم بچم تپل بشه میتونم شیر اپتامیل پی دی اف بهش بدم رفلاکس یا یبوست هم نداره مشکلی نداره فقط دوشت دارم چاق بشه
- سلام .پسرمن سه ماهشه تازه ختنه شده دکتربهش سفالکسین 250دادههر6ساعت یک سی سی پسرم داروی تشنج میخوره میخواستم بدونم براش ضررنداره
سلام پسرم سه ماهشه داروی تشنج میخوره ختنه کردم دکتر سفالکسین 250براش نوشته آیا براش ضررداره؟
- نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم 5ماهشه پی پیش حالت ژله ای هست مشکلش چیه
- پسرمنچن روزپیش واکسن ۴ماهگی زده للان سرفه خلط دارمیزنه چیکارکنم؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- تب واکسن
سلام دکتر دخترم واکسن دو ماهگی شو زده با تب سنج دیجیتالی دمای بدنشو چک میکنم به چند برسه خطرناک هست و باید دکتر برسونمش ؟ مطبتون باز شده؟
- نوزاد
سلام من یک بچه ی۱۸روزه دارم که اصلا پنج روزخودشو کثیف نمیکنه و تیروید کم کارداره چیکارکنم
- نوزاد کم وزن
نوزادم بعد از امتحان کردن تمام شیرخشک های موجود در بازار هیچ کدوم رو نخورد و مجبورشدیم شیر گاو پاستوریزه رو بیست دقیقه بجوشونیم و یک چهارم اب قاطی کنیم..اونو بهتر میخوره ولی از ماه دوم تا حالا که پنج ماهس فقط نیم کیلو وزن گرفته..همه آزمایش هاش هم سالمه و رفلاکس هم نداره..با وزن ۳۲۰۰ به دنیا اومده..به نظرتون علت وزن نگرفتنش چیه؟آلرژی هم نداره.قطره ویتامین هم میخوره قد تولد ۴۸ و حالا ۶۰ شده قدش خوبه ولی وزن نمیگیره امروز واکسن ۴ ماهگی زدیم.ممنون
- خس خس سینه نوزاد شش ماهه
سلام آقای دکتر پسر من بعداز واکسن شش ماهگی تک سرفه ای که به نظر با خلط همراه بود میزد با مراجعه به پزشک اطفال و معاینه ایشان گفتن که عفونت ندارد و پلارژن تجویز کردن بعد از آن هر از گاهی سرفه میزند و صدا دار است و سینه اش هم خس خس میکنه میخاستم ببینم آیا به نظر شما گلوی پسرم عفونت دارد با نه تب هم ندارد
- نوزاد یک ماهه وعفونت ادراری
سلام خدا قوت بچم یک ماهشه عفونت ادراری داره دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت یک سی سی تجویز کرده مقدارشو با قطر چکان پر میدم ایا یک سی سی هست بیشتر یا کمتر بعضی وقتا ساعتشوفراموش میکنم تایم جدید میدم البته بچم ورمکلیه داره تو سونو بارداری ۶ونیم بود ده روزه نوزادم ۵ونیم شده الانم چند روز دیگه بازم داره این چند روزه همش ناله میکنه احساس میکنم بیحال از شربت سفکسیم ممکن باشه؟
- مدفوع روشن
سلام خسته نباشید رنگ مدفوع پسرم خاکستری شده شش ماهش تموم شده و قطره اهنن میخوره و شروع ب غذا خوردن کرده ... البته یک بار این اتفاق افتاده
- رفلاکس
شربت دومتیدون تاچندوقت میشه برانوزادچهارماهه استفاده کرد
- سرفه
سلام بچه زیر ۲ ماه دارم سرفه میکنه آزیترومایسین خوبه براش چجوری چقدر بدم بهش
- فرم سر نوزاد
شکل سر نوزادم کشیده شده ایا درست میشود الان ۸۰ روزشه.ایا استفاده از بالشت های فرم دهی که در سیسمونی فروشی ها است تاثیری داره.نوزاد من به پشت سر اصلا نمیخوابه تا الان هم از بالشت نرم براش استفاده کردم ولی دو شبه .که کتاب وسط پارچه گذاشتم و سرش را روش میزارم و به پشت .(طاق باز )میخوابونمش ایا اثر داره با تشکر
- عفونت چشمی نوزاد
با سلام پسر ۴ ماهه من یک هفته پیش سرماخورده الان ۳ روزه چشم راستش شب ها ازش عفونت میومد قطره باکتی ریختم خیلی بهتر شد الان چشم چپش هم اونطوری شده میخواستم ببینم همین قطره رو من ۸ ساعتی یک قطره میریزم کفایت میکنه؟؟

