Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برآمدگی سینه نوازد دختر
سلام وقت بخیر نوزاد دختر پنج روزه ای دارم که سینه اش برآمدگی داره آیا لازم هست کار ی انجام شود یا برطرف میشود ماساژ دادن آیا تحریکش میکنه
- مدفوع نوزاد سه ماهه تقریبا آبکی است
نوزاد سه ماهم مدفوع آبکی و بعضی وقتا مانند خلط است و زرد سرماهم خورده و سرفه میکند
- سلام آقای دکتر پسرم واکسن ۴ ماهگي شو زدم مریض شده خیلی سلفه میکنه سینه اش. خسخس صدا میده چیکار کنم دکتر هم بردم دستگاه بخور گرم داده
سینه اش صدا میده شیر هم خوب نمیخوره
- ميزان خواب
سلام و خسته نباشي آقاي دكتر ١٢يا ١٣ ساعت خواب براي بچه ي ٥ ماهه كافي ميباشد؟
- سنگ کلیه نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر
خسته نباشید
من نوازدم سه ماه است و سنگ کلیه دارد. آیا سنگ کلیه اش دفع می شود؟ممنون
- نوزاد
مدفوع نوزاد۳ماهه مثل سفیده تخم مرغ باشه طبیعی هست یا غیر طبیعی
- جوش سینه
سلام یه جوش سفید روی سینه دخترمه فقط یکی از سینه ها چکار باید بکنم
- گلودرد کودک زیر سه ماه
کودک نوزاد دوماه ونیم گلودرد دارد وسرما خورده ودرخوردن شیر و قورت دادن مشکل دارد
- رنگ پریدگی
نوزاد سه ماهه من در ماه اول پوستی تیره داشت ولی الان پوستش خیلی سفید شده ایا کم خونی داره که سفید شده است یا بیماری دیگری است .یا سالمه
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره
- ادرار سوختگی نوزاد
سلام پسرم به خاطر دندان در آوردن ادرار سوختگی گرفته و اطراف مقعد چند تا خط قرمز شده و پوستش کنده شده .کرم هیدروکورتیزون ۱درصد میزنم روی قسمتی که پوست مال شده مشکلی نداره؟البته ۳ بار زدم
- آروغ زدننوزاد
سلام اقای دکتر علت آروغ نزدن نوزاد چهل روزه چی هست؟ من آروغ بزنه یا نزنه بعد هر شیردهی یک ربع به پشتش ضربه میزنم ولی اکثر اوقات آروغ نمیزنه وهمیشه هم نفخ شدید داره . چیکار منم آروغ بزنه؟
- یوبوست نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر فرزند من الان دو ماهه است که از ابتدا یوبوست داشت وموقع مدفوع خیلی به خودش فشار می آورد وپیچ وتاب میخورد خواستم بدونم چه کار باید کرد راحل این مشکل چیه ممنون میشم اگه پاسخ دهید
- سرما خوردگی نوزاد 46 روزه
با سلام الان 11 روزه بچه ام سرما خورده ابتدا سرفه های تک و خشک داشت و بعد سرفه ها خلط دار شدند طوری که هنگام سرفه گاهی اخلاط سبز در دهانش می آید یا وقتی استفراغ میکند همان اخلاط سبز هم به همراه شیری که خورده خارج میشود درمان چیست؟
- برامدگی های سفت پشت سر نوزاد سه ماهه ام
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- چشم و ابروهای نوزادم
با سلام
من نوزاد دوماهو نیمه ای دارم.
وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم چشم سمت راستش کوچیکتر از چپ هستش و ابروهای بالا پایینی داره.
می خواستم ببینم این شکل درست میشه یا باید اقدامات خاصی انجام بدم. قبلا سوال کردم فرمودید باید معاینه شود می خواستم بدونم تو اینجور مواقع امکان درست شدن وجود دارد یا نه - وزن
سلام آقای دکتر من فردا بچه ام چهار ماه و ده روز میشه یعنی ۱۳۰روزه کم وزن میگیره شیرم خوب سیرش نمیکنه وزنش ۹روز پیش بود ۶کیلو ۱۵۰ آیا میشه بهش مقدار کمی سرلاک گندم بدم؟
- استفراغ
سلام. خسته نباشید. دندون درآوردن باعث استفراغ میشه. نوزاد دارم تو نه ماه هست. شسرمادر میخوره. هنوز دندون نداره. گاهی موقع غذا خوردن عق میزنه و به فاصله ی یک هفته دو بار هنگام غذا خوردن بالا آورده. خودمم شکم درد داشتم. دکتر برام کلیدینیوم سی تجویز کرده. ممکنه بخاطر دارو باشه؟ جایی خوندم که کلیدینیوم سی باعث مسمومیت نوزاد میشه.
- رشد و نمو
با عرض سلام و ادب ..پسرم با وزن تولد ۳۸۵۰دور سر ۳۴/۵و قد ۵۳به دنیا اومد در دو ماهگی از شیر خوردن امتنا کرد و بسیار کم شیر میخورد که دکتر داروی امپرازول تجویز کرد با خپردن دارو بعد از دو هفته اروم شد و شیر خوردنش بهتر ولی به تجویز دکتر دیگری دارو رو قطع کردم دوباره در ۴ماهکی لانسو پرازول به مدت دو ماه بهش دادم که بازم بهتر شد ولی با قطعش وزن گیری کم شد در ده ماهگی وزنش ۸۶۰۰دور سر ۴۵/۵هس علایم زیادی از رفلاکس نداره فقط گاهی دوباره کم شیر میخوره و خیلی خیلی هم لاغر و رنگ زرده اشکال داره دوباره امپرازول رو شروع کنم؟
- خون درمدفوع نوزاد دو ماهه
سلام آقای دکترنوزاددوماهه ام مدفوعش مخاطی بود ودرآن رگه های خونی بود شیرخودمو میخوره علتش چیه؟

