Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن4ماهگی
سلام .آقای دکتر میخواهیم واکسن 4 ماهگی پسرم را بزنم وزن پسرمو نمیدونم قبل از واکسن چند قطره باید قطره استامینوفن بدهم .
- زردی کف دست وپاها
پسر چهارساله ام کف پاها ودستهاش زرد شده یک کم هم پوست صورتش زردشده ولی سفیدی چشم هاش زرد نیست مشکلش چی؟
- خس خس سینه
سلام نوزادمن خس خس سینه وتنگ نفس داره مشکلش چیه
- رشد کودک
سلام دخترم 6ساله هست قدش 106سانت وزنش 16کیلو هست خیلی بد غذا ست لطفا مرا رهنمای کنید
- سلام خسته نباشید چشم دخترم از بعد تولد خیای اب می زنه وچشمش کلا بسته می شه با همین مواد دکتر هم بردم ولی خوب نشد الان پنج ماهشه هنوز دور چشمش همیشه کثیفه انگار تازه از خواب بیدار شده،تو رو خدا جواب بدین تو این وضعیت نمی تونم ببرم دکتر
- تشنج و فنوباربیتال
سلام آقای دکتر وقت بخیر,مامان آرتام مقدم هستم 27ام ماه پیش پسرم وقتی 17روزش بود با شک به تشنج تو 17شهریور بستری شد بعد از انجام همه آزمایشا مشخص شد همه چی سالمه و مشکلی نیست و شما گفتین بازم مشخص نشده تشنج بوده یا نه اما جواب سی تی اسکن هنوز نیومده,از همون موقع قرص فنوباربیتال هر12ساعت نصف قرص رو مصرف کرد تا همین الان,میخواستم بدونم تاکی باید بهش بدم؟
- کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دیروز دوسالش تموم شد طبق دستور شما فقط قطره آدزیر بهش میدم روزی یک سی سی شیر خشک نان میخوره دستور شما چیه همین روند ادامه بدم قطره آدزیر و شیرخشک ممنون
- شير مادر
سلام و خسته نباشيد و ممنون بابت پاسخ دهي به موقع شما. آقاي دكتر دخترم شير خودمو ميخوره شبا ٥يا ٦ ساعت شير نمخوره مجبورم بدوشم با قاشق ميخوره سوالم اينه آيا شير مادر تا سه ماه تو فريزر ميمونه ميترسم از اينكه يخ بزنه بعد گرم بشه و دخترم مريض شه
- ضربه زانوی کودک
باسلام کودک ۱۴ ماهه هفته پیش از روی مبل به پایین افتاد حالا یه کمی تو راه رفتن احساس میکنیم میلنگد خواهش میکنم راهنمایی کنید
- شیرخوردن
سلام آقای دکتر نوزادم فرمودین هرسه ساعت 60 سی سی یخوره دلی به محض اینکه میخوره عادت کرده پشتش شیر مادر بخوزه اشکالی نداره؟
- شیرخشک ببلاک2
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه شیرخشک ببلاک 2 میخوره تاکی باید اینو بخوره و کی ببلاک 3 شروع کنه؟
- سرما خوردگی وسرفه نوزاد 20روزه
- آب
سلام آقای دکتر به کودک ۵ماه و ۲هفته میشه آب داد؟؟
- شیرخشک اچ آ
سلام آیا کالری شیر اچ آ نسبت به شیرخشک های دیگر کمتر است؟وزن کودکم کم است .
- يبوست پسرم دوماهه شیرخشک ای ار ببلاک می خوره سفت دستشوئی چیکارکنم
- سرفه های خشک
پسرم ۷سالش هست ۳ شب تب ویروسی داشت و بعدش سرفهدهای خشک داره شربت پلارژن و سرماخوردگی کوریزان دکتر داد ولی سرفه ها خیلی اذیتش میکنه ۵ روز هست و قبلشم سرفه های خلطی داشت ک دکتر براش کواموکسی کلاو نوشت
- سلام اقاي دكتر بچم از روزي كه به دنيا اميد اسهال بود پيش متخصص رفتم گفت مدل روده هاي خودش أست بعد ريه هاش عفونت كه كرد گفتن كه اب بزنش كم أست براي اسهال بهم زينك گلوكونات و قطره پدي لاكت و كپسول يوموگي داد و خوب شد و بعدا ز يك هفته ااسهال برگشت
- ورم چشم
سلام نوزادم یک ماهشه چشمش یکم ورم کرده و چرک داره بنظرتون چکار کنم
- من دکترنرفتم چشم پسرم چرک میده بنظرتون از داروخونه بگیرم استفاده کنم
- شربت آفاکسیم برای چیست؟
باسلام لطفا راهنماییم کنید دکتر خسته نباشید خدا قوت،مقدار مصرف این شربت برا کودک ۶ماه چقدره به قطره بگید برام میترسم زیاد بهش داده باشم آخه خیلی باحال شده دکتر عمومی بود میزانشو نگفت برام یادم رفت ازش بپرسم توروخدا جواب بدید توروقران همین حالا اگه میشه.باتشکر

