Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زیاد دادن قطره Ad
با سلام دکتر اگر در یک وعده بجای ۱ سیسی قطره ۲ سیسی بدم مشکل دارد البته اشتباه ۲ بار دادم ضرر ندارد
- سرفه
سلام ،پسرم ۷ سالشه ،مدام سرفه میکنه و سرفش صداداره،آبریزش و عطسه هم داره .سرفش خیلی زیاد،باید آنتی بیوتیک بخوره؟ممنون میشم جوابم رو بدین
- سلام پسرم 7ماهه است والان دوروز سرفه خشک میکنه ونه آبریزش داره ونه خلط وخداروشکر هیچ یک از اعضای خانواده بیمار نیستند خواهش میکنم بهم بگید چ دارویی بهش بدم واینکه شیرمادر میخوره
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام وقت بخیر دخترم پنج سال داره وزن ۱۶کیلو دکتر بهش سفالکسین ۱۲۵داده نگفته چقدر بهش بدم لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
- سلام دخترم سه ونیم کیلو وزن داره دارو آزیتروماسین چند سی سی بدم آیا این دارو خوبه براش
- فلوپد
- قطره ویتامین دی3
- دور سر
سلام اقای دکتر پسرم دور سرش بزرگه دکتر زنجان براش د۳ میداد برای چی بود اون اندازه دور سر چیکار میکرد
- پاگرفتن نوزاد
سلامخسته نباشین من دوتا بچه هام تقریبا دوماهه بودن پا گرفتن منتها این بچه دیگم الان نزدیک ۵ماهگیش تموم شه هنوز زیربغلشومیگیرم وزنشوروپاش نگه نمیداره آیا نیاز به پیگیری داره یانه؟
- خوردن قرص سیپروفلوکساسین
سلام دکتر نوزادم ۱۵ روز داره دکتر بهم کپسول سیپروفلوکساسین داده ۵ نوبت خوردم ایا مشکلی برای بچم به وجود میاد
- دزمصرف ویتامین دی برای کودک۴ساله
- قطره اهن فروتونیک
با سلام قطره جدید اهن فروتونیک جدیدا به بازار امده ایرانی و قیمت مناسب داره نوشته که دندون سیاه نمیکنه و یبوست نمیاره شما این دارورو تایید میکنید به کودک ۱۰ ماه بدم؟؟؟؟ سپاس
- دور سر نوزاد موقع تولد
با سلام و عرض ادب من این سوال رو یک بار دیگه هم پرسیدم ولی متاسفانه جواب رو ندیدم میشه لطفا جواب بدین میخواستم بدونم دور سر نوزاد دختر که نارس هم نبوده موقع تولد اگه 32 aباشه طبیعیه؟ باتشکر
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام ببخشید بچه 4 ماهه دارم یه هفته شده اسهال گرفته اسهال خلطی است بردم دکتر قطرهپدی لاکت داد بهش دادم تأثیرنداشت باید چکار کنم روزی 4 بار دفع داره
- حساسیت به موز
سلام اقای دکتر. پسر من در حال حاضر نه ماهش تموم شده و در ده ماهگی بسر میبره به اصرار یکی از نزدیکان کمی موز به پسرم دادم که وضع شکمش اسهالی شده و در ناحیه تناسلی و باسن بشدت قرمز شده و حتی زبره مطمئن نیستم که از موز باشه ولی موارد دیگر مثل تخم مرغ و مواد خوراکی دیگر مصرف شده قبلا نیز داده شده بود فقط موز جدیده امکانش هست پسرم حساسیت نشون داده شده ؟ضمنا برای رفع بثورات از کالاندولا پیشنهادی شما استفاده کردم .نظر شما چیه؟
- رفلاکس
باسلام وتشکرازوقتی که میزارین نوزاد سه ماهه ای دارم که از چهل روزگی شیر بیرون میکرد گاهی پنیری گاهی خام دو بارم از دماغ ودهنش بود البته همش بخاطر پرخوری هم بود از بدو تولد زیاد شیر میخورد میخورد یعنی فقط شیر میخورد وگرنه گریه میکردم آروم نمیگرفت فک کنم دل دردم داشت شصت روزگی بخاطر خس خس وآب دهان زیاد بردیم دکتر سونو نوشت ودرسونو نوشته بود هر پنج دقیقه دوبار رفلاکس داره دکتر رانیتیدین داد یک ماه استفاده میکنم الان دربیداری خیلی بهتره ومدت زمان شیردهیم تغییر دادم وبعداز سیرخوردن آروغشو میگیرم،خیلی عمودی نگهش میدارم وراه میبرم وخودم در اینترنت جستجو کردم ورزیم غذایی گرفتم مشکلم الان اینه که بالا آوردنش خیلی کم شده البته وزنگیریش همیشه از متوسط به بالا بوده مشکلی نداشته فقط مسله من اینه که هنوز تو خواب ملچ ملوچ میکنه ،آب دهانش زیاد باعث سرفش میشه ،سکسه میکنه،واینکه روی زمین نمیخابه فقط تو آغوش ما میخابه ساعتها اما حداکثر زمانی که روی زمین میخابه نیم ساعت سریع دستاش میپره وبا ترس بیدار میشه با توجه به اینکه سه ماهه وداره سنگینتر میشه آیا این بخاطر رفلاکسشه که اذیتش میکنه یا عادت شده سطح شیب دار میخابونمش ،باید دارومو عوض کنم؟کی رفلاکس خوب میشه ببخشید طولانی شد
- سلام شبتون بخیر- دخترم ۵ ماهشه الان یه هفته که تب میکنه بعد بدنش که داغ میشه بالا میاره – یا بعضی وقتا تب و لرز میگیرش؟ لطفا جوابمو بدین
- سلام من داداشم مریز شده
سلام داداش من بدن درد داره و هرچی میخوره استفراغ میکنه و دل پیچه داره و تب بالا داره میشه بگید باید چکار کنیم
- روروئک
سلام دکتر ار چند ماهگی میشه نوزاد و گذاشت داخل روروئک؟
- آقاي دكترمن دختر٦ماهه دارم ازديروزتب كرده قطره استامنيفون دادم هنوزتبش پايين نيومده بنظرشماشياف استامنيفون بذارم براش🐚

