Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم یکسال و سه ماهش هست.شیرخشک میخوره بیومیل ۳.غذای سفره مثل آبگوشت یا هر چیز دیگه میخوره ولی موقع دستشویی خیلی زور میزنه و گریه میکنه.مدفوعش سفت سفت هست.چه قطره ای پیشنهاد میدین که بدم بخوره.ممنون میشم جواب بدین
- اسهال نوزاد
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر بچه ی من سه ماه و هفت روزشه و حدود دو هفتس که اسهال ابکی زرد رنگ دارد و ازمایش مدفوع هم ازش گرفتم نه عفونت نه انگل و ویروسی یا باکتری نداشت دکتر قطره ی پدی لاکت هر هشت ساعت ده قطره و شربت نئو زینک هر ۱۲ساعت یک سیسی نوشته و بهش دادم ولی تا الان بی تاثیر بوده شیر خشک نان یک هم میخوره فقط بنظر شما چکار کنم برای اسهالش؟و اینکه دندون هم داره درمیاره تب هم نداره از بدو تولد هم شیر خشک نان یک خورده
- شیرخشک
بهترین شیرخشک برای نوزاد نارس
- وزنگیری
سلام خدمت شما اقای دکتر.نوزاد ۴۳روزه ای دارم باوزن تولد ۳۹۰۰.قد ۵۲.و دور سر ۳۴.در ۳۱روزگی در تاریخ ۲۵ابان بردم بهداشت وزنش ۴کیلو.قد ۵۳.دورسر ۳۶.مجددا ۳۰ابان بردم وزنش ۴۱۰۰.بود.و در ۵آذر هم ۴۲۰۰.تیا این وزن گیری نرماله؟ضمن اینکه رفلاکس یا کولیک و مشکل دیگری نداشته و ندارد.وروزانه ۵قطره پدی لاکت و ۲۵قطره آ.د مصرف میکنه.ممن میشم راهنمایبم کنید.اخه بهداشت بهم گفت که وزنگیریش خیلی کمه.
- تا چند روز برای چشم بچم قطره باکتی ماید استفاده کنم
تا چن روز میتوان قطره چشم باکتی ماید را استفاده کرد بچم چشمانش خوب شده ۳ بار استفاده کردم خوب شد باز لازمه استفاده کنم؟
- کش و قوس
نوزاد ۲ماهه اول صبح تو خواب همش کش و قوس میکنه و زور میزنه علت چیست؟
- جوش زدن ناحیه تناسلی
پسرم چهارماه و چهار روزش هست ،دور آلت تناسلیش جوش های ریز زده،حالت گرمی ،سر سفید نیستن،فقط در آلت تناسلیش هست،خیلی زیاد هم نیست،علتش چی هست.ممنون میشم راهنمایی کنین
- دونه زدن
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم که چند روزی هست سروصورت وگردن دونه هایی زده است که روی یکی از گوش هایش پوسته های زرد رنگی دارد لطفا راهنماییم کنید
- مولتی ویتامین
کودکم دو روزه مولتی ویتامین میخوره و کاملا بی اشتها شده چرا اینطوری شده
- پوست
سلام پسرم ۳۵ روزه بردم دکتر برای جوش های صورت و بدنش کرم نرم کننده حاوی اوسرین،اوره و زینک اکساید تجویز کردبعد از مصرف هر ۸ ساعت جوشاش بیشتر شد ادامه بدهم یا نه
- وزن گیری نوزاد
سلام نوزاد دوماهه وزن بدو تولد ۲۶۵۰والان که دوماهشه ۴۵۰۰هست میخاستم ببینم چند ساعت یه بار باید شیر بخوره
- استفاده از حنا برای مادران شیرده با فرزند فاویسمی
سلام
استفاده از حنا برای مادران شیرده که فرزندشان فاویسمی هستش اشکال دارد یا نه؟
- پارافین خوراکی
سلام دکتر میشه به دخترم 3ماهشه پارافین خوراکی بدم ک راحتتر دوستشویی کنه دذ ضمن فاویسم داره تداخل ندارن؟
- یبوست نوزاد۳۷روزه
سلام دخترم ۳۷روزشه ۷روزه مدفوع نکرده خیلی زورمیزنه به حدی که قرمزمیشه چیکارکنم وقتی زورمیزنه نق هم میزنه بعدادرارشم خیلی بوی بدی میده انگارمدفوع کرده ولی وقتی بازش میکنم فقط ادرارکرده توروخداکمکم کنین شیره خودمم میخوره
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- یوبوست نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر فرزند من الان دو ماهه است که از ابتدا یوبوست داشت وموقع مدفوع خیلی به خودش فشار می آورد وپیچ وتاب میخورد خواستم بدونم چه کار باید کرد راحل این مشکل چیه ممنون میشم اگه پاسخ دهید
- آلرژی
سلام پسرم ۳ ماهشه آلرژی به پروتیین گاوی داره آلرژیش چه زمانی درمان میشه ایا اصلا نمیتونه لبنیات یا گوشت بخوره
- تب نوازاد
بچه ام ۴۳روز. تب کرده، ناله میکنه، بردیم دکتر بهش سفالکسین ۲۵۰ هر ۶ ساعت ۳ سی سی و سیترازم هر ۱۲ ساعت ۱ سیسی و استامینوفن ۱۵MLهر ۴ ساعت ۶ قطره داده . یک بار بیشتر مصرف نکردیم .میشه لطفا راهنمایی کنید که این دارو ها برای نوزاد خوب است یا نه ؟ یک دکتر هم گفته باید بستری بشه یا نیاز به بستری بچه هست؟
- Zaditen
بإسلام.دخترم ٣روز ديگه وارد هشت ماهگي ميشه الان وزنش ٩كيلو نهصد گرمه وزن تولد٤٢٠٠ الرژي داره كه خارش چشم و كهير صورت و استفراغ داره دكتر براش zaditen تجويز كرده هر ١٢ساعت ٣سي سي ٣سي سي زياد نيست آقاي دكتر خًاستم خيالم راحت بشه؟
- کار کردن شکم نوزاد
سلام .نوزاد ما بعد از شیر خوردن بلا فاصله شکمش کار میکنه شل خیلی ام برا دفع مدفو زور مزنه

