Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکان و تب
سلام و خداقوت دکتر دختر من دو روز دیگه یکساله میشه شیرخشک نان دو میخوره والان ۲۴ساعتع تب میکنه که با قطره کنترل شده بیشترینشم ۳۸و۶ بوده تاحالا دوتا ویتامین د۳زدیم که فاصله امپولها کم بوده ۵روز اشتباها یکماه زدیم ولی خبری از دندون نیست البتع لثه اش سفید میزنه ولی نیش نمیزنه غیر تب اسهالم شده امروز بنظرتون دندونه؟باید جی بدم بهش اگه ار دندون نیست فعلا دسترسی به متخصص ندارم
- دخترم تب والتهاب گلو داره
با سلام دخترم 5 سالشه با وزن 15 و 600. میخواستم ببینم شربت سفکسیم و در روز چند سی سی بهش بدم و هر چن ساعت؟
- قطره شیرافزا
سلام. پسر ۵ ماهه دارم. از ابتدا از قطره شیرافزای گل دارو برای کفایت شیرم استفاده میکردم . برای نوزاد پسر مشکلی پیش میاد؟ داخل بروشور دارو هم منع مصرف برای شیردهی پسر ننوشته
- شیرخشک
سلام .کودکم ۵ ماه تمام سنش هست ازشیرمادرسیرنمیشه.شیربز چند دفعه براش دادم اسهال شده .وزنش هم الان ۶کیلوهست .چه نوع شیرخشکی براش مناسبه . وآیامیتونم غذای کمکی رو شروع کنم ممنونم از شما
- ادویه
سلام و خداقوت دخترم پانزده ماهشه چه چیزهایی رو نباید اصلا بخوره مثلا اینکه میگن غذای سفره ادویه اینا واسشون ضرر نداره و نمک هر چی سر سفره میبینه میخواد
- شربت آزیترومایسین۲۰۰
میزان استفاده از شربت آزیترومایسین برای کودک ۲سال و پنج ماهه...وزن ۱۳ونیم کیلو
- سلام برای کودک6ماهه طریقه مصرفش چطورباید باشد
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- تب کردن ناگهانی در هنگام استفاده از آنتی بیوتیک
سلام خانم دکتر ببخشید من یک سوال ازتون دارم دخترم از شنبه شروع به سرفه کرد تا دوشنبه که سرفه ها خلطی شدند و بینی کیپ شد بردیمشون پیش خانم دکتر فریبا حقانی ایشون معاینه کردند گفتند گلو عفونت داره و حتی به پرده گوش هم مقداری سرایت کرده دو شیشه فارمنین 643 دادند و اسپری بنفش و آبی و اسپری بینی نمکی و مومتازون حالا بچه از دوشنبه تا امروز آنتی بیوتیک مصرف کرده تو این هفته اصلا تب نداشت امشب تب کرده این خطرناکه امکان داره وسط مصرف آنتیبیوتیک بچه یهو تب کنه الان هم دسترسی به خانم دکتر ندارم تا فردا عصر من خیلی ترسیدم و چون تو شهر خودمون هم متخصص اطفال نداریم اگر میشه لطف کنید این سوالمو پاسخ بدید
- واکسن آبله مرغان
سلام. از کجا میتونم واکسن آبله مرغان تهیه کنم و قیمت چنده
- ضربه به سر کودک ۳ ساله
سلام. کودک ۳ ساله ما با میز صربه شدیدی داشت و بین ۲ ابروی او ورم بسیار شدید و سیاه شد. بعد از گذاشتن یخ به کتر مراحعه کردیم. دکتر عکس از بینی کودک را گرفت . البته شکستگی استخوان در عکس مشخص نبوددر حال حاضر برامدگی بین ۲ ابرو هست همچنان ۲ سول ؟ ۱_ چه کاری باید انحام بدیم تا ورم صورت کم بشود ۲_عکس رادیولوژی که از نیمی از صورت گرفته شد آیا برای کودک ضرر داشته یا برای یکبار مشکلی ایحاد نمیکند
- عفونت چشمی نوزاد
سلام دکترپسرم۲سال و۲ماهشه گلودردوهمیشه هم گوش هاش عفونت میکننداین شربت روبخرم بهش بدم یانه؟
- شربت اندانسترون
سلام خسته نباشید من پسرمو دیروز بردم دکتر بخاطر بوی دهنش بوی بد هم نیس ولی یجورایی بو داره ، دکتر گف تهوع داره گفتم نه با اسن حال شربت اندانسترون داده این برای بوی دهنش خوبه؟؟؟
- شربت سانستول
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه ساله ۱۱کیلو از دوسالگی شربت سانستول زینک پلاس میخورد الان پزشک گفت شربت لیکوآپ بده؟به نظر شما چه شربتی بدم بهش
- خوردن دلستر برای کودک ۳سال
آیا دلستر برای کودکان ۳سال ضرر دارد. لطفا برای چاق شدن کودکان چیزی معرفی کنید.
- اسهال
مدت زمان اسهال موقع دراوردن دندان چند روز است
- شب ادراری
سلام پسری۱۰ساله دارم که مشکل هیپوس پادیاس داردبعدازعمل که در۲سالگی انجام داده شب ادرای داردآیامشکل شب ادراری ازبیماری وعملش است وآیاقرصی هست که پیشنهادبدهیدتاشب ادراریش قطع شودچون بزرگ شده خودش خجالت میکشد ممنون
- سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ ماهه هست دادن آموکسی ۲۵۰ضرر داره وزنشم یازده کیلو هست
- شادرینگ
سلام خسته نباشید خواهش میکنم کمکم کنین یه دختر 8ماهه دارم الان 10روزی میشه چندین بار دیدم که یهویی بدنش میلرزه انگار آب یخ میریزن رو بدنش، نوارمغز بردم دکتر گفت هیچ مشکلی نداره سالمه، ولی گفت احتمال میدم شادرینگ باشه، پرسیدم تا کی میمونه این شادرینگ گف تا دوسالگی هست تو بعضی بچها هم قبل از دوسالگی از بین میره خواهش میکنم راهنمایی کنین منو خیلی داغونم برام توضیح بدین بیزحمت
- گرفتگی بینی
سلام دکتر گرامی پسر ۵ ساله ای دارم که تند تند دچار گرفتگی بینی می شه و خیلی هم دیر خوب میشه هفته پیش بینی ش گرفت با شربت سرما خوردگی کمی بهتر شد بعد دوباره با یه باد کوچیک تشدید شد الان با عطسه و آبریزش همراهه پزشک عمومی براش بتامتازون زد و دیفن هیدرامین کامپاند داد اما من نمیدم سادشو دارم میدم اما خوب نمیشه شبا خیلی اذیت میشه

