Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازیترومایسین
سلام شربت ازیترومایسین 100 برای پسر دوساله چه جوری استفاده کنم؟بچم سرماخورده دکتر داده دلی نحوه مصرف یادم نیست و ایشون هم تشریف ندارن
- سرفه های شدید هنگام خواب
دخترمن شش ماهشه چندشب پیش دچار تب شد بردمش دکتر گفت گلوش عفونت کرده چرک خشکن آزیترو 200داره استفاده میکنه اما هنگام خواب سرفه های شدید پی در پی داره طوری که بیدار میشه از خواب ، شربت سیتریزین و گایافنزین هم داره استفاده میکنه
- سلام وقتی نوزاد هنگام شیر خوردن دستشو ببره سمته گوشش یا اجزای دیگر بدن درد در ان ناحیه دارد
- در مورد سرما خوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهشه والان سه روز هست فقط نصف شبها نفسش میگیره و سرفه و خلط گلو داره چکار کنم و ایا دیفن هیدرامین ضرر دارد؟
- سرماخوردگی مکرر نوزاد
سلام اقای دکتر من پسرم ۸ماهشه ۴۰روز پیش ازبچه ها ویروس شدید گرفته بود ازتون موقع یه رو ز خوبه یه روزبد همیشهذعلائم سرماخوردگی داره ابریزشزبینی بیتابی. گریه ازوقتی به دنیا اومده تاحالا ده بارسرما خورده دیر هم خپب میشه ایمنی بدنش خیلی ضعیفه من چیکارکنم خوبربشه هرروز که نمیتونم شربت سرماخوردگی بدم ضرر میکنه براش .مکمل اهن و مولتی ویتامین بهداشت هم میدم توروخدا بگید چیکارکنم این مریضیش تموم بشه
- قطره اهن
سلام من به دخترم قطره میم میدم که دندوناشو سیاه کرده دیگه نمیدم ،الان سوالم از شما اینه قطره لیپوزوفر خوبه یا ایروفیکس ،توروخدا راهنمایی کنید
- درمان اسهال نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکتر..پسرم۵روزه دیگه میرسه تو۳ماهگی..این۳روزه اسهال آبکی گرفته حتی پاهاش سوختن..توروخدا یه راهحل خوب بدیدچکارکنم
- سلام
اقای دکتر من ۴ روز به جای ابنکه ۵ سی سی کواموکسی کلاو به بچم بدم که سرماخورده که ۱۷ کیلو وزن داره ۸ و نیم سی سی دادم و بچم اسهال گرفته حالا چیکار کنم خیلی نگرانم
- علت یبوست
سلام دکتر دخترم یازده ماهشه قطره آهن liposomal ومولتی ویتامین vitane آلمانی میخوره آهن 1cc و ویتامین2cc ممکنه که یبوستش بخاطر این دوتا باشه مدفوع میکنه ولی یکم سفت وسخت ممنونم بابت پاسخگویی
- وزن گیری
سلام ایا وزن ۶۲۰۰گرم برای بچه ی پنج ماهه خوب است لازم نیست فرنی ونشاستشو شروع کنم
- ریسورس جونیور
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 19 ماهست رفلاکس داره و غذا وشیر خشک کم میخوره دکتر برا ش ریسورس جونیور نوشته. بهش شیر خشک گیگوز میدم آیا باید شیر خشک و قطع کنم واینو بدم یا هر دو رو باهم بدم لطفا راهنماییم کنید. ممنونم از این که به سوالاتم جواب میدید
- دوز مصرف سفیکسیم برای کودک
با سلام دوز مصرف سفیکسیم برای کودک 6 ساله با وزن 30 کیلوگرم رافراموش کردم لطفا راهنماییم کنید، تب و بالا آمدن لوزه و گلو درد، بدون سرفه و آبریزش ممنون.
- وجود بلور سفيد رنگ در ادرار
با سلام و خسته نباشيد
سوالي داشتم از خدمت جنابعالي
پسر 5 ساله ام خيلي و به ندرت شب ادراري داره و برخي اوقات كه شب اداراي داره روي لباس زيرو محل ادرارش مقداري ماده سفيد رنگ و شبيه گچ هستش البته اين مورد هميشگي نبوده و به ندرت ايجاد مي شود
البته اين نكته را عرض كنم كه قد و وزنش يه كم نسبت به استاندارد پايين تر هست و بخاطر عدم تمايل به
لبنيات ، شربت كلسيم تقريبا بطور منظم مصرف ميكنه.
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد كه علت وجود ماده گچ مانند در ادرارش چيست؟ - واکسن
درود و خسته نباشید ، از یک واکسن آنفلوانزا میتونم دو بار برای بچه ده ماهه استفاده کنم یا باید دو تا واکسن بگیرم ، ممنون
- شربت سفکسیم به کودک سه ساله با وزن ۱۳ کیلو چقد بد؟!م
سلام شربت سفکسیم برای کودکی که وزنش ۱۳ کیلوست چه مقدار باید داده شود؟!
- شیردهی
سلام من بچه ام هفت ماهشه خودم بهش شیر میدم به شددت لاغر شدم میشه از قرص چاقی میوه ای گین اپاستفاده کنم برای بچه ضرر نداره
- ضربه به سر
سلام آقاي دکتر دخترم 16 ماهشه و چندين بار از سر ضربه خورد يعني درحال راه رفتن پاهاش سر خورد و از پشت سر افتاد زمين گريه کرد و الان به پشت سرش دست ميزنم ورم کرده خيلي نگرانم آيا عاديه و خوب ميشه؟؟؟
- کولیک
بچه ام کولیک داره و اصلا نمیخوابد صبح تا شب گریه میکنه چیکار کنم
- رشد مغزی
سلام آقای دکتر بیدار شدن های شبانه هر۱ساعت برای کودک ۶ماهه میتونه رو رشد مغز و قد تاثیر منفی بذاره؟
- سرفه خلط دار
باسلام ،دخترم نزدیک چهار ماهشه ،سرفه های خلط دارداره نمیتونه خلطشو بریزه ،ازیترومایسین ۲۰۰ روزی ۱/۵ سی سی میخوره و شربت پلاژین هر هشت ساعت چهارقطره ،و قطره بینی هم استفاده می کنم ولی سه روزه بهتر نشده ،شیرنمیخوره ،امروز پنج شش سی سی خورد ،وخیلی الان بی تابه هی با هرسرفه از خواب می پره و گریه می کنه ،خلط تو گلوش هست بیرون نمیاد ،چیکار باید کنم ؟

