Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطع شیر شبانه
سلام وقت بخیر اینکه میگن شیر شب از ۴ الی ۶ ماهگی باید قطع کرد بخاطر اثر پوسیدگی روی دندان درسته الان فرزندم ۵ ماه است وزنش در چهار ماهگی ۵ و ۲۰۰ بود بخاطر زود رس بودنش شیر شوشو باید قطع کنم ؟
- سرفه نوزاد ۴۸روزه
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۴۸روزشه از دیروز سرفه میکنه امروز احساس کردم صداش گرفته و سرفه اش خلطی چه دارویی تجویز میکنید؟
- راینتدین
سلام آقای دکتر وزن دخترم 7900 شده همچنان یک سی سی رو بهش بدم؟ بعد میگن این دارو عوارض داره قطعش کرده بودم دوباره علائم رفلاکسش داره برمیگرده مثل بزاق دهنش و میریزه خیلی کم موقع شیر پیچ میخوره و همش انگار ادامس دهنشه زبونشو میجوه 3ماهشه هیچ دارویی نیست ک بهتر از راینتدین باشه؟
- ملاج
سلام آقای دکتر چراملاج پسر هفت ماهه من مثل نبض میزند باتشکراز شماخداخیرتان بدهدکه جواب مارومیدهیدچون شرایط زنیدگی سخت شده ومادران رااز راه دور راهنمایی میکنید
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه باقطره استامینفن ۳روزه تبش پایین نمیادمیتونم ازشیاف استفاده کنم؟ازچه شیافی استفاده کنم؟
- خارش بینی
باسلام نوزاد ۷۵ روزه ای دارم که خیلی اوقات بینی وچشمهاشو میماله وبعدش گریه میکنه علت چی میتونه باشه؟درمانش چیه؟
- کم وزنی نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشتماههدارم ک وزنگیری نمیکنه یا کمه اززینگ هم استفاده میکنم کل داروهای اهن و ویتامینش رو هم میدم میخوره ولی تاثیر چندانی نداره ممنون میشم راهنمایی کنین
- پیرو سوال قبلی
سلام اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد استفاده از کلاه نخی در خانه، گفتین اگه دمای سر نوزاد نرمال باشد ، متوجه نشدم یعنی اگه سرش سرد نباشه؟
- تغییر شیر خشک
سلام آقای دکتر شیر خشک دخترمو عوض کردم یبوست داشت نان 1میخورد بعدش بهش بیومل دادم باهاش سیر نمیشد و بهونخ گیری میکرد الان گیگوز میدم ولی بازم گریه میکنه خصوصا ساعت 8شب به بعد چ راهکاری دارید؟
- پوست
نوزاد من ۳ ماهشه . رو پوست بدنش البته بعضی از جاهاش پوستش قرمز و ترک داره مثلا رو پاهاش یا رو شکمش یا رو دستاش ولی خارش نداره. خیلی خشکه و ترک برده . خواهش میکنم راهنمایی کنید که چیکارش کنم. یه مدتی از کرم مرطوب کننده بچه هم استفاده کردم ولی نتیجه ندارد
- کودکان
امروز بچه من یک قطری مولتی کامل خورده است چی کار کنم؟؟
- چشم
با سلام وقت بخیر دخترم سه ماهشه چشماش رو خیلی میخارونه همش دستاش رو چشماشه عفونت هم داره قطره باکتی ماید ۱۰ رو براش نوشت متخصص اطفال خوب شد ولی دوباره عفونتش زیاد شد الان خیلی اذیت میشه چیکار کنم
- کار نکردن شکم نوزاد ۲۵ روزه
سلام نوزاد 25 روزه دختر بازم خیلی کش و قوس پیدا به خودش و 12 ساعته که شانس کار نکرده ش با شیر خودم تغذیه میشه؟
با شیر خودم تغذیه میشه و 12 ساعته که شکمش کار نکرده خیلی پیچ و قوس به خودش میده و قرمز میشه چه کار کنم؟
- پاسخ بهپماد چشمی
سلام ببخشید نوزاد من سه ماهس و چند وقت پیش متوجه ی دانه سفید نوک سینه سمت چپش شدم اول ک فشار دادم یکم چرک زرد دراومد ولی الان دیگ هیچی درنمیاد و اون دونم هس چیکارکنم؟
- شربت پیروی ساید برای بچه
شربت پیروی ساید برای بچه ۱۱ ماهه چطور مصرف بشه
- سلام نوزاد50 رو دارم از چشماش آب میریزه چرکم میده روی صورتم یک ماهه جوش زده
سلام نوزاد50روزه دارم ازچشماش آب میریزه چرک هم میده چیکارکنم صورتش هم جوش زده دوسه هفته
- شیر مادر
سه ماه از زایمانم میگذرد اما همچنان شیر افزا مصرف میکنم،چکار کنم شیرم زیاد بشه فقط برای نصف روز میتوانم پسرم را شیر دهم و از شیرخشک استفاده می کنم
- دورسر نوزاد
نوزاد دختر دارم الان 4.5 ماهه است درزمان واکسن 4 ماهگی مراجعه کردم به مرکزی بهداشت گفتن دورسرش رشد مطلوب نداشته زمان تولد وزنش 3200 و دورسرش34 بوده در 4 ماهگی 7100 با دورسر40 بوده و هفته پیش برای سرماخوردگی مراجعه کردم به دکتر باز هم 40 بوده لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.نوزاد پنج ماهه دارم.چند روزه فقط گرفتگی صدا داره.ایا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ممنون
- قطره آهن ومولتی ویتامین
با سلام خدمت آقای دکتر نوزاد من امروز شش ماه را تمام کرده نظر شما در مورد دادن بهترین قطره آهن و مولتی ویتامین که تمام ویتامینها را داره و جذب آهن بهتری داره چیه

