Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام پسر من ۹ ماهشه و این یک هفتس که آبریزش بینی داره از قطره سدیم کلراید استفاده میکنم ولی فایده نداره و الان علاوه بر آبریزش بینی سرفه شدید هم داره من چه دارویی برای اون استفاده کنم
- سرقه
برای سرفه دخترم چی بدم خوب باشه سرفه هاش خس خس میکنه
- مقدارمصرف شربت اندامین
سلام کودک من 14ماهه است دیشب درهنگام خواب ناگهان شروع به استفراغ کرد میخواستم بدونم که شربت اندامین راچه مقداربه فرزندم بدم. ممنونم
- شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام دخترم ۶سالشه با وزن ۲۸ کیلیو می خواستم شربت سفیکسیم ۱۰۰بخش بدم چقدر باید بدم؟؟
- سرفه کودک
سلام فرزندم ۶سال دارد خیلی زیاد سرفه میکنه،ابریزش بینی هم دارد،تجویز شما چیست
- شیر خشک رژیمی
سلام روز بخیر اقای دکتر برای حساسيت به پروتئین گاوی شیر اچ ا میدم به بچم الان ۱۸ماهه اس و اچ آ ۲ گاهی هممجبوريم ۱ رو مخلوط با شیر معمولی بدیم چون پیدا نمیشه ممکنه ایجاد کمبود در بچم بکنه چون اینا برا زیر یکساله؟
- شربت سفکسین 100
سلام عليكم دکتر ب دخترم شربت سفکسین 100 داده ولی نمیدونم چه مقدار بهش بدم و هرچند ساعت 15 کیلو و نشه
- درباره ویروس جدید
سلادخترکوچکی دارم یکسال ونیم داره تو ماه گذشته سرما خورده بودبه پزشک مراجعه کردم وازیترومایسین خورد ولی موقتا خوب شد حالا تب هم داره وخیلی زیادسرفه میزنه ابریزش بینی هم داره
- تب وکم خونی
با سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی آروین وارسته فر هستم از بعد ظهر روز پنجشنبه آروین تب داره و دیشب هم تبش بالا رفت ،که با شیاف کنترل شد البته هنوز هم بدنش گرمه ،و اینه فرمودین علائم زیاد شد بگم که سرفه دار ه سرفه خلط دار هم داره ،چه صلاح میدونین بیارم واسه معاینه پیشتون ؟ نیاز به چرک خشک کن داره ؟ رنگش هم همچنان خوب نشده
- پرفشاری ادرار
پسر ۶ ساله ام همیشه ادرارش پرفشار هست وبا فشار زیاد میاد وحس میکنم حجمش هم زیاده چون طول میکشه تموم بشه ایا مشکلی هست؟
- سلام خسته نباشید پسرمن دوماه دیگه تولد۳سالگیش دوتاازناخونای دستش ناخون انگشت پاشم داره میفته من چیکارکنم ببرمش چکاب!
- سلام پسرم تب و دل درد دارد لطف راهنمای کنید
سلام جناب آقای دکتر شب بخیر.ببخشید پسرم ۶ ساله هست ،صبح میگفت دل درد دارم ولی عصر تب کرد ۳۸ونیم . دکتر عمومی بردیم شربت سفیکسیم ۱۰۰ و شربت استامینوفن داده ولی تبش پایین نماید ،ببخشید شربت سفیکسیم را میشه ۱۲ ساعت داد؟ یا چکار کنیم که تب پایین بیاد.خدا خیرتون بده
- تب کودک ۱۰ ماه
سلام بچه من امروز ده ماه تمام شد ولی از صبح تب داره شربت استامینوفن دادم ولی حس میکنم تب توی شکمش نفسش داغ تازه دوتا دندان پایین در آورده امکان داره مال دندان بالای باشه چند روز پیش سینش از آب دهنش خس خس میکرد و یک روزم اسهال داشت
- کوچک بودن دورسر
سلام اقای دکتر وقت بخیر کودک شش ماه و 18 روزه دارم با دور سر 34 ب دنیا آمد موقع واکسن شش ماهگی دور سرش 41 بود که بهداشت گفت یک سانت کمتره بعد دو هفته دوباره برای اندازه گیری بردم تغییری نکرده بود آیا درمانی وجود داره سرش رشد کنه من چه اقداماتی باید انجام بدم
- تغذیه کودک
با عرض سلام و خسته نباشید اول از همه خیلی ازتون ممنونم بابت راهنمایی و پاسخ های ارزشمند و مفیدتون..من چند وقت پیش هم ازتون کمک خواستم در مورد شرایط پسرم واقعاااا کارساز و مفید بود..الان هم یه سوال دارم خدمتتون می خوام روغن زیتون رو در برنامه غذایی پسرم شروع کنم امروزم با سالاد دادم خیلیم دوست داشت خواستم بدونم مشکلی نیست سن ۱۸ ماهه و وزنشم ۱۲ کیلو بازم ممنونم
- میخ داخل پا
سلام دکتر خانمم میخ رفته توی پاشنه پاش سوزن کزاز زده قرص هم میخوره اما خیلی درد داره و ورم کرده راه درمانش چیه
- شکستن تب سنج و ریختن جیوه
با سلام و خسته نباشید دیروز متوجه شدم که تب سنج پسرم شکسته و قطرات جیوه پخش زمینه یه مقدار با دست و بقیه رو با کاغذ و چسب جمع کردم.خیلی خیلی نگرانم و نمی دونم که ایا در دهان یا دست پسرم که یه سال و نیمه است شکسته یا افتاده شکسته.نگرانم نکنه مقداری از اونو خورده باشه چون اصلا متوجه نشدم.تورو خدا بگین چیکار کنم آیا خیلی خطر دارد. یا باید ازمایش خون برای جیوه بدهد
- تب وجوشه های بعد ازان
سلام اقای دکتر پسرمن چند روز گیش تب داشت با استامینوفن شیاف وپاشوره تبش قطع شد بعد 12 ساعت دون دونه ای قرمز توی دست وپاهاش مشاهده شد اونم باخارش شدید سیتریزین ا پماد هیدروکورتیزون گرفتم. استفاده کردم خارشش یه کم خوب شد الان روی گاهاشم دراومده میخاستم ببینم خطر نا یاضرری ندارد
- تب کودک و بوی بد دهان کودک ۲ ساله
سلام کودکم دو سالشه چند روزی تب داشت الان دهانش بوی بد گرفته میشه لطفا بگید علتشو؟
- سرفه
سلام خسه نباشید دخترم ۲۳ ماهشه ۳روز تب داشت قطع شد بعد حالت تهوع استفراغ که بهش متوکلوپرامید دادم بند اومد حالا سرفه داره خلط سفید داره نیاز به آزیترومایسین داره ؟؟ چند ساعتی بهش بدم و چند سی سی؟؟ممنون باتشکر

