Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- معده
سلام آقای دکتر دخترم از نوزادی مشکل رفلاکس داشته به نظرم در مان نشده سالی سه تا چهار مرتبه در حدود نه تا ده روز مشکل معده اش ادامه پیدا میکنه ما هم سراسیمه مدام دکتر عوض میکنیم تشخیص دکترها هم رفلاکس به نظرم فقط بیماریش کنترل میشه درمان نمی شه دخترم الان نه سال داره این شمارهایی که توی اینترنت میزارن انگار اشتباه هیچ دکتر معدهای دخترم رو معاینه نمی کنه میگن باید ببرین اطفال تا حالا هم این همه بردم اطفال جواب نگرفتم خواهش میکنم راهنماییم کنید،سپاس
- مشت کردن دست
سلام و عرض ادب . دختر من ۳ ماه و ۲۲ روزشه ولی هنوز دستاش مشته به سمت بالا کنار سر. دستاشو نمیاره جلو بدنش . فقط دوبار دستاشو خورد . یه بارم دستاشو میبافت به هم . دیگه تکرار نکرده . خیلی هم سفت میکنه خودشو و دستاشو
- سرفه خلط دار نوزاد ۴۰ روزه
سرفه خلط دار و سینه صدای خش خش میده کمی
- سلام وقت بخیر پسرم رفته تو ۱۴ماه و روزی ۷ ۸ بار مدفوع میکنه کم کم .مدفوعشم چربه به پوشک و بدنش نمیچسبه علتش چیه ؟و چطور میشه از دفعاتش کم کرد واقعا از شستنش خسته شدم
- فاویسم
سلام پسر من ۶ ماه داره جایی دعوت شدیم که به فاصله دو تا خونه یک زمین به اندازه ۱ تا ۲ متر باقالی کاشته شده ریسک احتمال اینکه دچار حمله همولیز بشه هست ؟
- سلام نوزاد سه ماهه دارم شیر خشک اومیتی پروکمکی بهش میدادم الاسه ماهشه در ناحیه شکم قفسه سینه ومچ هردودستشخشکی.پوست بادوندون قرمز ریز داره.میخواستم بدونم حساسیت به شیرشه؟؟
- شربت لاکسی ژل
سلام دکتر دخترم سیزده ماهش هست میشه بهش شربت لاکسی ژل بدم دو روزه مدفوع نمی کنه و درد داره
- استفراغ
سلام نوزادی۳ماهه دارم که ازیک ماهگی به بعدهر روز استفراغ میکند گاهی روزی یک بار گاهی ۲بار.استفراغش هم خیلی زیاده به حدی که تمام لباس های خودش ومنوکثیف میکنه،شیرهم زیاد نمیخوره خودم هم ازترس این که استفراغ کنه بهش شیرکم میدم.دلیل استفراغش چیه من مسائل بهداشتی روهم رعایت میکنم
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- آبریزش چشم خمراه عفونت
سلام اقای دکتر . نوزاد سه ماهه و نیم دارم. چشمش آبریزش همراه کمی عفونت داره. چه قطره یا پمادی میتونم استفاده کنم برای درمانش؟
- باسلام دخترمن هفت سال داره گلوش عفونت داره دکتر براش سفیکسیم ۴۰۰ نوشته براش این دارو خیلی قوی نیست وزنشم بیست کیلو هستش
- قرمزی گونه نوزاد 7ماهه
چه پمادی میتونم براش استفاده کنم
- یبوست
سلام دختر9ماهه ای دارم یبوست شدید داره مدفوع سفتی داره هرروزتقریبا اجابت مزاج داره ولی چون سفته خیلی گریه میکنه دفع کردنی یه بارهم دکتربردم شربت لاکتولوز داده باقطره بی بی کردادم تغییری حس نکردم من سه شنبه میخوام برم مسافرت ممنون میشم راهنمایی کنین برای شل شدن مدفوعش چی بگیرم؟
- پسرم موقع دویدن سرفه اش میگیره
پسرم۶ونیم سالشه موقع دویدن بعداز10ثانیه سرفه اش میگیره قبلن اینطورنبوده الان یکماهه اینطوریه دلیلش چیه عادیه یانه
- رفلاکس و وزن نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم دوسال ونیم است وزنش ۱۱کیلو نیم خیلی بی اشتهاست درضمن رفلاکس داره چه دادویی بهش بدم وزنش خوب بشه
- وزن
سلام وقت بخیر برای بچه ۶ ساله وزن ۱۶ کیلو خوبه؟
- چنگ زدن کودک به پیشانی و پشت گوش و رگ قرمز همیشگی داخل چشم
نوزاد همیشه به گوشهایش چنگ میزند
- قرص سفکسیم، وابله مرغان
سلام و عرض ادب خوردن سفکسیم برا گلود درد حین ابله مرغان ضرر دارد یا ن؟؟؟ از کجا بفهمم این گلو درد ناشی از ابله مرغانه یا عفونت گلو
- نشستن
سلام آقای دکتر آیابچه نارس دیر تر میشینه. اینکه ننشستن تا چه سنی خطرداره وباید پیگیرشدواینکه از چند ماهگی پسربایدبدون حمایت بشینه
- شربت سیتریزین
آیا مصرف شربت سیتریزین هر۱۲ساعت دو ونیم سی سی برای کوددک دو ونیم ماهه ضررنداره میشه استفاده کرد

