Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی دوقلوهای ۵ساله
باسلام دخترم ۵سالشه سرماخورده و خلط گلوش که استفراغ کرد تیره و سیاه بود دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰وبنفشه باریج داد بهتر نشده چکار کنم برا پسرم که دو قلو هستن آزیترومایسین و آموکسی سیلیندباهم دادن اشکال ندارد باهم بخوره
- سلام بی اختیاری مدفوع دختر چهار ساله
سلام دخترم چهار سالشه وبیماری کاوازاکی داشته که درمان شده ولیکن بعد از درمان کاوازاکی چندین ماه است که مدفوع اش را متوجه نمی شه و شلوارش که کثیف می شه متوجه می شه و مدفوعش هم شُل است ولیکن وقتی خودم می برمش توالت و کنارش می مانم بعضی مواقع مدفوعش مقداری سفت (معمولی) هم دفع می کند، لطفاً راهنمایی بفرمایید که دخترم خودش هم از این قضیه بسیار ناراحت است و اوایل فکر می کردیم که تنبلی می کند و با جایزه دادن و صحبت کردن هم مشکلش حل نشد، باتشکر
- دندانپزشک
سلام آقای دکتر خدا قوت. دخترم ۴سالشه پیش شما پرونده داره دوتا از دندانهاش موقع غذا خوردن درد میگیره نمیتونه به غذا خوردن ادامه بده لطفا اگر امکانش هست دندانپزشک دلسوز و منصف معرفی می کنید. زنده باشید
- شربت آزیترومایسین
سلام وقتتون بخیر. خواهشا راهنماییم کنید. پسرم 7سالشه تقریبا 2ماهه بخاطر الرژی سرفه و کمی خس خس داره، دکتر بردم کلی داروی الرژی و اموکسی کلاو داده، مص ف کرده ولی خوب نشده 2هفته ازمصرف این داروها گذشته میتونم ازیترومایسین 200بدم؟چندسی سی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- خمیازه
سلام و وقت بخیر جناب دکتر پسر من پنج سال و دو ماه سن داره و گاهی اوقات دچار خمیازه ناقص میشه و خیلی عصبی و کلافه میشه دو سال پیش این حالت شروع شد و طی این دو سال چند باری در فواصل مختلف براش پیش اومده خیلی نگرانم من استرالیا هستم و با چندتا دکتر ویزیت شده دلیل و نگفتن چیه ممنون میشم راهنماییم کنید واقعا ناراحت میشم وقتی کلافگی شو میبینم
- تب.
سلام پسر19ماهه ای دارم از ظهر تب داره از 38.5بوده کم وزیاد میشه البته یک مرتبه پاراکید بهش دادم. اماهمچنان تب 37و38میشه و هیچ چیزی نمیخوره بجزشیرمادر ومرتب ادرار میکند وبدبو ورنگ پریدگی دارد ایا بدلیل دندان های اسیابی است؟ ولی دندان های قبلی را تب نکرده بود!بایدچکارکنم؟؟ میتونم هر6ساعت شربت ابوپروفن بجای استامینوفن پاراکید بدهم؟ چه مقدار؟؟ لطفا کمکم کنید
- سلام کتوتیفن برای نوزاد ۹ ماو نیم با وزن۷/۷۰۰چقدر باید تجویز بشه
- تب
سلام پسرم تب داره میشه هرچهارساعت استامینوفن وهر6ساعت شیاف بزارم براش البته با فاصله.
- جوش
با سلام و تشکر از اقای دکتردخترم یک سالش هست حدودا یک هفته است که روی صورتش جوش های ریزی زده که گاهی قرمز هست و گاهی نزدیک به رنگ پوست. مقدار بسیار کمی هم روی دست هاش دیده شده. ولی روی بدنش چیزی نیست. علتش چی هست و چه کاری باید انجام بدم؟
- شربت نئوزینک و کیدیزول برای کودکان فاویسم منع ندارد؟
- ایا شربت آموکسی سیلین برا بچه یکسال ونیم تجویز میشه یا نه؟
- سلامبرای کودک ۴ سال با وزن ۲۰ کیلو آزیترومتیسینچند سی سی باید داده شود؟
- افت دهان
سلام خسته نباشیددخترم دوسال ودوماهشه بعدگلودردوتب تودهنش خیلی افت زدنوک زبونشم هست بعددارودادن تب وگلودردش خوب شدولی بااونکه دیفن هیدرامین ونیستاتین میدم بعدسه روزهنوزافتش خوب نشده غذاهم نمیتونه بخوره خیلی عذاب میکشم اگه دارویی یاقرصی هست که حالش خوب میشه بهم معرفی کنیدلطفافاویسم هم هست
- عقب ماندگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک بچه پنج ساله دارم شعر حفظ میکنه همه کار میکنه ولی نسبت به هم سن و سال های خودش کمتر میفهمه ۲ سال پیش از پله ها افتاد ضربه محکم به پشت سرش خورد ولی بردیم دکتر عمومی گفت مشکلی نداره بعد اون اتفاق همچی که از قبل بلد بود به یاد داشت به نظر شما دچار اتفاقی شده خواهشا پاسخ بدهید
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر از شما بزرگوار میخواستم بدونم آیا قطره آهن لیپوزوفر باعث یبوست یا اسهال کودک میشود اگر کودک کم خونی مینور داشته باشه میتونه از این قطره استفاده کنه
- مصرف اموکس کولا
سلام دکتر خسته نباشی دخترم دوساله هستش هر کار کردم اموکس ۱۲۵ پیدانکردم براش ۲۵۰ گرفتم براش دوزش چقد باید باشه باتشکر
- تب بالا
سلام من دخترم تب وسرفه خلط دار داره میتونم بهش شربت ستادین بدم .
- افتادن ناخن پا
دیروزناخن انگشت کوچک نوه افتاد۶سالشه علت چی هست
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر من بچم را زیر کولر خوابده بو الا سه روزه ابریزش داره چیکار کنم
- خرخر گلو
سلام خسته نباشید پسر من ۱۵ماه و ۱۴ روزش هس یه دو هفته ای میشه خلط داره گلوش مخصوصا بعد غذا خوردن و تحرک زیاد واضح شنیده میشه بعضا کم میشه بعضا زیاد دور هر دو چشمش هم خییییلی کم ورم داره خیلی کمه پف چشاش ، دندون داره درمیاره از اسیا دوتا همه میگن از دندونم میشه؟

