Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر
دختر من نه ماهشه اللن نزدیک دو ماهه که لب به غذا نمیزنه میتونم بهش نئوزینک بدم؟
- تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام آقای دکتر لطفا ازمایش خون دخترم رو تفسیر کنید خیلی نگرانم ۱۵ماهشه میدونم کمخونی داره ولی سرماخوردگی گرفته این ازمایش برا وقتیه که داروهاشو نمیخورد الان که میخوره قوای جسمانیش خیلی بهتره و اصلا گریه نمیکنه فقط مقداری بیحوصلست WBC نوتروفیل ۶۱٪ و لمفوسیت ۳۹٪ RBC ۴.۶۹ HB ۸.۶ HCT ۳۱.۰ MCH ۱۸۰۳ MCV ۶۶.۱ MCHC ۲۷۰۷ PIT COUNT ۴۸۷ RDW-CV ۲۰.۸ ESR ۳۴ CRPکیفی negative
- تب کودک ۱۰ ماه
سلام بچه من امروز ده ماه تمام شد ولی از صبح تب داره شربت استامینوفن دادم ولی حس میکنم تب توی شکمش نفسش داغ تازه دوتا دندان پایین در آورده امکان داره مال دندان بالای باشه چند روز پیش سینش از آب دهنش خس خس میکرد و یک روزم اسهال داشت
- واکسن ۱۸ ماهگی
پسرم من باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنن، وقتی واکسن یک سالگی رو زد، دقیقا ده روز بعد تب شدیدی کرد که به هیچ وجه پایین نمیومد سه روز سعی به کنترل تب کردم و چون قطع نشد به پزشک اطفال مراجعه کردم که ایشون گفتن بچه آلرژی غذایی داشته و مزمن شده و به ریش زده، اخه پسرم روی لپاش قرمز و بدنش هم حالت اصطلاحا همکارای اطفال میگن پوست مرغی. معاینات هم خرخر سینشو نشون داد ، حالا واکسن ۱۸ ماهگیشو به همین علت نزدن و نامه از پزشک خواستن ، حالا من شدیدا میترسم اگر بزنه با توجه به اینکه واکسن سختیه حال پسرم بد بشه
- تب
پسرم یک سالو هشت ماهشه بی اشتها شده غذا نمیخوره اگه ب زور بدم بالا میاره تب کرده ی لکه های قرمز رنکی روی پا وپیشانی زده واقعیش قرمز شده م دستشوییش بوی تندی داره میخام بدونم از چیه
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای بچه ۵ساله
دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۵ساله با وزن۱۹کیلو
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
باسلام پسری دارم ۱۴ ماهشه هنوز راه نمیره ولی ب درو دیوار میگیره و راه میره فقط تنهایی نه حس میکنم میترسه شنیدم شربت کلسیم خوبه آیا تاثیر داره؟؟؟روزی چند سی سی؟؟
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
برای عفونت ادراری دکتر سفیکسیم ۱۰۰ نوشتند وزن ۲۳ کیلو مقدار مصرف هر شب ۵ سی سی آیا کافیه؟
- عوارض شر بت
دخترم شربت سفکیسم نصف سر کیشید خیلی نکرانم ار عوارضش
- یبوست کودک
دخترم یک ماه است دچار یبوستaشده دکتر بر دم ملین استفاده میکنه ولی بازم یک رپز در میون شکمش کار میکنت
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیم داره طبق دستور شما قبلاً آدزیر بهش میدادم و بعد آسماویت براش تجویز کردید ،شربت آسماویت تموم شد مجدد همینو براش بخرم و روزی یه قاشق مربا خوری بدم؟
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک یکسالو نیم
سلام دختر من یکسالو نیم دقیق سن دارد .و وزنبین ده تا یازده کیلو.چه مقدار شربت آزیترومایسین باید بهش بدم
- سوءجذب
سلام وقت بخیر..پسر ۲سال و ۲ماه دارم که از یکسال قبل زود به زود دچار اسهال و استفراغ میشد که چندماه قبل اسهال حادگرفت و بعد دفعش کاملا تبدیل به آب شد که با مصرف دارو بهتر شد اما از اون مدت تا الان مدفوعش خیلی شل هس طوری که به کل پوشکش پخش میشه و اینکه وزنش متوقف شده.. یکماه پیش که به متخصص مراجعه کردیم و جواب چکاب کامل و آزمایش مدفوع و ادرارش رو گرفتیم دکتر گفت که کمی آهنش پایین هست و اینکه جذب غذاییش ضعیفه براش شربت زینک خارجی و قطره فولیک اسید و شربت مول ویت تجویز کرد اما تا الان مدفوعش باز شل هس. و تغییری نکرده.. لطفا نظرتون در این باره بگین.. با تشکر
- خس خس سینه
باسلام و وقت بخیر. پسرم 2سالشه حدود سه ماه است که خیلی خس خس میکنه به خصوص هنگام فعالیت. به چند دکتر متخصص اطفال مراجعه کردم متاسفانه هنوز خوب نشده. آخرین بار 10روز پیش بردمش پزشک متخصص بخور انجام داد و اسپری بهش داده میگه سینه اش عفونت داره یک هفته بعدش دومرتبه رفتم پیشش میگه داروها تاثیری نداشته دوباره یک هفته بعد بیارش. در صورت امکان اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. قبلاً از حسن و توجه شما کمال تشکر را دارم.
- آمپول دگزا
دخترم دوسال و دوماهشه. بردمش دکتر براش آمپول دگزا نوشت زدم براش اما اونجا خانومی ک تزریقات انجام میداد گفت آمپول ش خیلی عوارض داره. خیلی ناراحتم. اخه چرا وقتی انقدر عوارض داره واسه بچه تجویز میکنن؟؟!!!!! فهمش واسم خیلی سخته😔
- شکم کار
سلام پسرم ۳سالشه از یکسالگی ب بعد روی شکمش بالاتر از نافش ب اندازه ی نخود ایجاد شده .من تابستون بردمش دکتر گف بذاریکی دوسال بگذره امکان داره با بزرگ شدن عظلات از بین بره بعد اون ببرش سونو بنظر شما چیکار کنم دردی هم نداره
- سلام،خسته نباشید ،بنده اولین واکسن فرزندم را تقریبا دوهفته دیر زدم و دکتری پیشنهاد کرد چون دو هفته دیر تزریق شده نوبت های بعدی واکسن را دیرتر بزنم، الان واکسن یکسالگی اش را دوباره دیر ببرم مشکلی نیست
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- کوتاهی قد
باسلام وخسته نباشید.پسرم۴سالشه و قدش نسبت ب همسالاش کوتاهتره یعنی پاهای کوتاهی داره یبار متخصص بردمش فقط شربت زینک داد.بایدچیکارکنم؟

