Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان قروچه
پسرم ۳ سالش شب ها دندان هایش روبه هم میسازد علتش چیه .ممنون میشم ازشما آقای دکتر
- لکه قرمز با حاشیه سفید روی زبان کودک
سلام چند وقتی هست روی زبان دختر یکساله ام لکه قرمز با اطراف تقریبا سفید میوفته و هر از وقتی یه جای زبانش پیدا میشه خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بکنین
- سرفه کودکان
سلام دخترم دو سالو ده ماه داره الان ۳ روزه اولش سرفه خشک بود الان سرفه شدید داره ولی خلط دار طوری که تو خواب نفسش بند میاد بعضی وقتا خودم یه شربت سرماخوردگی هم برای سرفه هست گرفتم وشربت آزیترومایسین هم هیجا ندارن چیکار کنم آقای دکتر چه دارویی بهش بدم خوب بشه
- سرفه
سلام آقای دگتر پسر یکساله دارم سرماخورده دارو هم دگتر بهش داد سه چهارروزه که سرماخورده از امروز سرفه میکنه و صداش گرفته چه شربتی بهش بدم؟
- سرماخوروگی
سلام آقلی دکتر پسر دوسال و نیمه دارم سرماخورده دوردزه . چه دادویی بهش بدم و بینیش هم ابریزش زیهد داره و صداش گرفته
- سرفه شدید شبانه
سلام خسته نباشید ببخشید پسر من 6سالشه سرما خورد وسرفه میکرد تو خونه قرص آموکسی کلاو داشتم دو وعده بش دادم در روز اما نمیدونم از قرص شد یا چیزی دیگه از دیروز که قرص خورد دیشب تا الان پشت سر هم داره سرفه میکنه بدون فاصله باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- خوردن دستمال کاغذی و مداد دختر ۷ ساله
سلام خسته نباشید امروز از مدرسه دخترم زنگ زدن گفتن دوستاش میگن دستمال کاغذی و مداد میخوره ازش پرسیدن چرا گفته دوست دارم معلمش گفته باید ببرمش دکتر پدر میگه نمیخواد😥خیلی نگران شدم چیکار باید کنم لطفا راهنماییم کنین
- افتادن ناخن شصت پا کودک
دختر سه سالم زیر انگشت شصت پاش سیاه شده و ناخن پاش کامل میخواد بیفته . از چی میتونه باشه
- سرفه و واکسن
سلام پسرپنج ساله دارم سرما خورده بود قبلا الان چندروزه فقط سرفه خلطی داره میخوام ازیترومایسین ۲۰۰ بدم . نوبت دوز دوم واکسن انفولانزاش هم امروزه میتونم واکسن بزنم یاخیر؟
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 ساله باوزن 42کیلوچقدر است
سلام پسرم سرماخورده وده روزه از سینه اش خلط میاد وگاهی سرفه هم داره براش شربت آزیترومایسین تجویز شده هر 6ساعت 5سی سی این مقدار زیاد نیست؟؟
- فرم سر
سلام پسر یکسال وچهارماهه ای دارم ک ازابتدا فرم سرش خربزه ای بود عادت داشت همش ب پشت سر میخوابید الان پشت سرش کلا صاف شده آیا راهی برای گرد شدن سرش هست
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر وقتی بچه ۵ ساله سرفه خلطی داره شربت دکسترومتورفان برای بچه خوبه یا برم هگزین؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر ایا مولتی ویتامین آرژی پلاس رو میشه همزمان با آنتی بیوتیک فارمنتین استفاده کرد یاخیر؟
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم۱۱ماه س ۲هفته س آبریزش بینی داره و گرفتگی بینی و خلط پشت حلق انگار تو خواب نمیتونه قورت بده.علامت دیگه ای نداره ۱قطره کامل رو استفاده کردم شبها هم سیتریزین دادم. چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.
- خمیازه مکرر و بسیار زیاد کودک زیر ۵سال
وقت بخیر ،پسرمن ۴سالشه و مکرر و تقریبا هر ۱۰ اای ۲۰ثانیه خمیازه میکشه حتی وقتی که از یه خواب طولانی بیدار میشه هم همینطور و پیوسته خمیازه میکشه،لطفا راهنمایی کنید.
- ویزیت شدن
سلام آقای دکتر شما کی مطب تشریف دارین؟؟ چون قبلا اومدم بسته بودین
- آب آمدن از يک طرف چشم
سلام آقاي دکتر دخترم 19ماهشه و چشم سمت چپش هميشه بيشتر اوقات آب و اشک مياد چيکار بايد بکنم؟؟
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- آب مرکبات
سلام آقای دکتر بچه من 9 ماهشه میتونه اب مرکبات بخوره ؟؟ کدوم میوه ها
- غذای کودک
با سلام و عرض خسته نباشید...ببخشید بچه من ۱ سال و نیمشه و اصلا خوب غذا نمیخوره...هر غذایی بهش میدم دو لقمه میخوره و بعد دیگه اصلا نمیخوره...از سوپ گرفته تا هرغذایی که فکرشو بکنید...فقط ۳ یا ۴ ساعت یکبار شیرشو میخاد.وهمش طلب شیر مبکنه.شبرخشکیه....بنظرتون چیکار کنم؟

