Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یه چیزی اندازه ی عدس زیرپوست ساق پای بچه امه
سلام ببخشیددخترم۲سال ونیمشه روی ساق پاش به سمت جلو وقتی باانگشت دست میکشی یه چیزی به اندازه ی عدس زیر پوستش اینور وانور میره همینجوری باچشم پیدا نیست من خودم هم خیلی اتفاقی فهمیدم الان دوهفته اس وجود داره نرفته بخاطر کرونا میترسم ببرمش دکتر تو رو خدا جواب بدین اگه خدایی نکرده خطریه ببرمش دکترش یعنی چیه؟؟
- بیقراری پا
سلام من با هر درد کوچکی مثلا درد نیشگون یا درد اصلاح ابرو پا و دست راستم بیقرار میشن و کمی میلرزند آقای دکتر لطفا اگه میدونید راهنماییم کنید که چیکار کنم توی زایمان اولم هم با هر درد که می اومد دست ها و پاهام بشدت بیقرار میشدن و میلرزیدن از زایمان به بعد اینجوری شدم لطفا راهنمایی کنید نمیخام برای زایمان بعدی این حالت رو تجربه کنم دیسک خیلی خیلی خفیف هم دارم
- سلام پسزم ۴۷ روزه نفخ ویبوست شدید داره هر چه شربت میدم بی فایده است شیر خشک بیومیل میدم چکار کنم تو روخدا راهنمایی کنید از بس گریه میکنه بخاطر یبوست ونفخ
- واکسن ۱۸ماهگی
- مطب
سلام آقای دکتر شنبه چه ساعتی مطب تشریف دارین؟
- خلط گلو
سلام آقای دکتر بچه 9 ماهه دارم دوروز پیش ابریزش بینی داشت دکتر بردم قطره بینی و شربت لوراتادین داد و کفت سرماخوردگی خیلی ضعیفه . الان آبریزشش خوب شده فقط سرفه هاش بعصی وقتها خلطیه آیا باید شربت خاصی استفاده کنه ؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماهه ی من به خاطر حساسیت به پروتیینگاوی شیرخشک آپتامیل پپتی یک میخوره . جدیدا این شیر رو خریداری کردیم داروخانه گفت آپتامیل پپتی سینئو( syneo) یک به جای آپتامیل پپتی یک میاد. خواستم بپرسم آپتامیل پپتی سینئو یک همون آپتامیل پپتی یک هست؟ یا این دوتا فرق میکنن باهم ؟
- شله زرد
سلام آقای دکتر شله زرد و غذاهایی مثل این رو از کی میتونم به پسرم بدم؟
- ادرار
با سلام نوزاد نه ماهه چند دقیقه یکبار ادرار میکنه چون در روز نمیخوام پوشکش کنم ممنونم و اینکه گاهی زیاد ادرار دارن گاهی کم معمولی یا مشکل دارند و اینکه نوزادان مثل بزرگترها در اثر کم ابی رنگ ادرارشون تغییر میکنه مرسی
- مدفوع چرب
سلام و خسته نباشید دخترم چهار سال و ۵ماه داره حدود یک ماه میشه مدفوعش بوی تندی داره و سفته. وقتی دخترم رو میشورم ناحیه مقعدش کاملا چربه. اما سه روز پیش مدفوعش خیلی چربتر از قبل بود و من چیزی شبیه روغن نارنجی رنگ رو همراه با مدفوعش دیدم.ک فرداش هم تکرار شد. در حال حاضر علائم دیگه نداره.اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.درحال حاضر با وجود کرونا میترسم ببرمش دکتر. ضمنا دخترم در طول چند ماه گذشته،گاهی صبح ک از خواب بیدار میشه میگه دلم درد میکنه و بالامیاره و یکی دو روز تب میکنه و بعد خوب میشه.معمولا دوماه یکبار اینجور میشه.دلیلش چیه. امسال چندین بار ازمایش ادرار مدفوع و خون داده و مشکلی نداشته. متشکر از لطف همیشگی تون.
- حوله
سلام خسته نباشید گذاشتن حوله گرم یا سرد بعد از زدن واکسن ضروری هست
- سرفه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم بعد از زدن واکسن چهار ماهگی بی اشتها شده است و سرفه های خفیف دارد و کمی بهانه گیر شده است و صدایش گرفته لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم نه ماهشه ازوقتی بدنیا اومد تاالان وزنش خیلی کمه هفت کیلوهه چکارکنم ک وزن بگیره لطفا کمک کنید
- سلام نوزاد 45روزه دارم خیلی سرفه میکند و دستشویی هم که میکند رنگ سبز هست قطره پلاژیرب دم خوبه یا چیز دیگه ای بدم
- غذانخوردن کودک دوساله وهشت ماهه
سلام دختر من دوسال وهشت ماه داره، فقط شیرخشک و شیر پاستوریزه میخوره، دوسالگی شیرش قطع کردیم یکم غذاخوردن باز شیرپاستوریزه و الانم مرتب پستونک میخوره وشیرخشک، چیکارکنم غذابخوره؟ مکملهای سانستول وزینک هم برااشتهاش گرفتم بازغذا نخورده، ممنون
- باد معده
سلام پسر ۵ ماه و نیمم وقتی باد معده خالی میکنه بو میده . از شیر خودم هم تغذیه میشه ایا بده البته هر چهار پنج روز یه بار مدفوع میکنه
- سرماخوردگی
سلتم آقای دکتر ببخشید شریت پدی کاف هر چندساعت بدم چند سی سی ؟؟ وزن:۱۲ کیلو سن:۳ سال و سه ماه
- سلام برای سرفه های شدید پسرم که نه سالشه دکتر تجویز کورتون وداروهای دیگه ایی داده وگفته که تا یک ماه باید استفاده کنه ایا زیاد نیست
- سلام علیکم
دکتر به دختر۱۱ماهم علاوه بر آموکسی سیلین و پلارژین و دوتا آمپول هیدروکورتیزون و یه قرص ۴قسمت کردیم روزی یک چهارم،اسپری سالباتامولم دادن داروهاشم دادم تموم شده چند روزیه ولی سرفه داره که سینه اش صدامیده سرفه خشک نیست چی بدم بهش؟
- راه
سلام دکتر پسرم 36هفته ونارس دنیااومدوزن2900قد50الان 14ماه 18روزشه وزن12400وقد84دوماهگیگردن گرفت،پنج ماه به شکم غلتید،هفت تانه ماهکی نشستنش کامل شد ،ده ماهکی خوابیده نشست ،هفت ماهگی گاهی به عقب سینه خیز رفت نهماهگی مثل کماندو بهجلو ویازده ماهگی چهار دست وپاشد نه ماهگی گاهی خودش بلا میکشید تودهماهکی راحت بهکمک وسایل می ایسته،11ماهگی بهکمک مبل راه میره به پهلو،سیزده ماهش بود یک دستش میکیرم راه میاد،تا 13ماه 20روز در ایستادن تعادل نداشت اما یک ماهی میشه هرروز تعادلش در ایستادن بهتر میشه ومیتونه دستم ولکنه وسرپابمونه وخودش کنار دیوار دیتش لحظاتی رها میکنه وتعادلش خیای بهتر شده امامستقل راه نمیره بایددستش به جایی باسه خودش شیشه شیر ،قاشق ولیوان استفاده میکنه ،به اسم خودش وخانواده واکنش داره،توپ بازی دس دسی کلتغ پر بلده به آب وهرچی بخواد اشاره میکنه،میره راحت رویمبل وپایین میاد،اسم توپ بگم میاره اشتهاش خوبه آدزوفر میدم دکتر متخصص کفتن نرماله اما مپ نگرانم

