Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام استاد. مولتی ویتامین وقطره آهن چقدبدم به پسرم یک سال ودوماهش..؟ واینکه خارجی بهتره یا ایرانی؟ قطره باکت ماید وتیرلوز بعدازدرمان هم میشه استفاده کرد مثلن به عنوان شستشو یا آلودگی هوا برابچه؟
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
سلام ببخشید سوالی دارم آیا کودک 6و7ساله می تاند برای عفونت کلو قرص سفکسیم 200یک بار در روز مصرف کند در صورت مشکل گوارشی چکار کند پیشایش ممنون
- گلودرد
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هفته پیش خوب شد تن تن انفولانزا میگیره تازه یک هفتس خوب شده الان ته حلقشو نگاه کردم تمام جوش قرمز میگه درد میکنه هفت سالشه اقای دکتر یعنی بازم مریض شده؟؟ برای این جوشا چیکار کنم
- یبوست کودک
ازروزی که شیرمادرقطع کردیم.شکمش سفت شده
- درددورناف درکودکان
سلام دخترم ۵ سالشه مدفوعش همراه باعفونت میاد لاغر ضعیفم اس وزنشم ۱۲ کیلوس رشد مطلوبی نداره
- سلام وقت بخیر،بچه هفت ماهه دارم الان یک ماهه که سینمو پس میزنه فقط تو خواب میخوره،
الان یک ماهه که رفلاکسش بیشتر شده خلط پشت حلق زیادی داره ،واسه رفلاکسش دارو میخوره ولی بهتر نشده که هیچ بدترم شده،بخاطر رفلاکسه که سینمو نمیگیره؟فقط وقتی خوابه میگیره سینمو
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- درباره ی علت صدای آب در شکم کودک 10ماهه
کودک من 10 ماه است دوسه روزه خیلی بیتاب وبیقرار است دو سه روزی اسهال بود ولی الان اسهالی خوب شده ولی بیقرار و بی اشتها است و وقتی میخوابونمش احساس میکنم شمکش مثل صدای آب صدا میده مشکل از کجاست
- ورم یکی از سینه های کودک
دختر ۱۸ماهه دارم سینه سمت راستش برجسته تر و سفتر شده ولی هیچ گونه قرمزی یل دردی نداره .دلیلش چی میتونه باشه
- کوچک بودن دورسر
دور سر نرمال کودک ۱۶ماهه چه قدر هست؟و چه موقع باید نگران این رشد از دور سر باشیم؟
- تفسیر ازمایش
باعرض سلام و خسته نباشید
دخترم ۳سال و نیم داره وچند شب پیش تب ۳۸.۵ درجه داشت و من شیاف استفاده کردم.
بعد از اون دچار اسهال شد تقریبا ۶بار در روز.
توی مدفوعش مخاط سفید و چسبناک بود.و میگفت دل درد دارم و سردمه.
ازمایش مدفوع داد من درمورد دو مورد زیر سوال دارم
WBC/hpf 0-1
RBC/hpf 0-1
آیا وجود یه گلبول سفید یا قرمز بی خطره ؟ - سرفه
سلام اقای دکتر کودک من بیست ویکماهشه.شش روز پیش دچار آنفلولانزا شد. دو روز تب داشت و آبریزش بینی . بعد علایم خاصی نداشت تا اینکه از دو روز پیش در طول روز گاهی سرفه میکنه خیلی کم ولی شب موقع خوابیدن خیلی سرفه میکنه . همون اول دکتر بردیم شربت پلاژین و اسپری بینی داد. خواستم بدونم برا این نوع سرفه ش چه شربتی میتونم بدم؟
- وزن کودک
سلام دختر من 13 ماهشه و وزن تولد 2 کیلو 450بود الان 13 ماهشه و وزنش 7 کیلو و 600 گرم شده وزنش الان چطوره و اگر کمه چکار کنم که وزن بگیره؟
- قده پشت سر کودک
دختر ۳ ساله دارم متوجه یک قده پشت سرش سمت راست شدم اندازه یک نخود میشه
- دندان
سلام دکتر دخترم ۵سالو۳ماهشه ویکی از دندونای پایینش لق شد و چندروز بعد افتاد آیا اینقدر زود افتادن دندانش طبیعیه ؟؟چیکار باید بکنم برای مراقبت ؟؟البته ناگفته نماند ک دراواخر۶ماهگی اولین دندانش رویش کرد
- اندازه مصرف آفاکسیم
سلام ببخشید آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه روزی ۲.۵ سی سی بهش شربت آفاکسیم میدم عوارضی نداره
- عفونت ادراری دختر سه ساله با وزن نه کیلو
دختر دوساله دارم نه کیلو وزن داره وقتی میخاد ادرار کنه خیلی اذیت میشه یه مدتی خارش بدنی داشت فکر میکردم ماله پوشاکه امروز از صب تا الان نمیتونه دارار کنه میخاستم بیبینم چه دارویی بش بدم چند سی سی ؟؟؟
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهشه برا سرماخوردگی دکتر زیرومکس نوشت ۵روز دادم ولی خلط زیادی داره سرفه های خلطی. اسپری دهانی و بینی هم میزنم. نمیشه چرک خشک کن بدم؟
- علت سرماخوردگی وسرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۵ساله چند شب پیش بیرون هواسرد بود سرماخورد روز بعدش از ظهر به بعد شروع به تب کردن کرد بهش شربت استامینفون ودیفین هدرامین دادم تبش کنترل شد خیلی کم سرفه هم میکرد الان سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط دار هست چی بهش بدم بیحال نیست بازی میکنه ولی سرفه های بدی میکنه . داداش ۱۰ماهه هم داره از دیروز ظهر تب بالای ۳۸و۳۹میکنه برای اونم شیاف استامینفون گذاشتم نمی دونم اونم سرماخورده یابه خاطر دندانش هست ۴تا دندان قبلا دراورده دندان پنجمش گوشت بالا امده یه زره نیش زده آیا اینم سرماخورده یا از دوندونش هست چی بهشون بدم ممنون میشم.
- فاویسم
با سلام ایا وازلین برای کودک فاویسم مجازه؟

