Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گلو
سلام پسرمن شش سال تمام سن دارهو۱۸کیلووزن داره والان چندساله همیشه عفونت گلوداره وهیچوقت کاملا خوب نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- تب بچه ۸ ماهه
آقای دکتر برای بچها چند درجه تب محسوب میشه دختر ۸ ماهه من کمی بدنش داغ و تب سنج براش گذاشتم روی ۳۷ بود ولی آب ریزش بینی داره دیفن هیدرامین میدم برای سرماخوردگیش نیاز به چرک خشک نیس
- ویتامین دی 50000 (قرص
سلام دخترم 3 سال و نیمه هشت ویتامین دی اون 19 بود . که متخصص اطفال براش امپول ویتامین دی 300000 نوشت . ولی نتونستیم اپول بهش بزنیم. ولی قرص وی تامین دی 50000 رو میتونست بخوره . در این سه روز سه عدد رو خورده که میشه 150000. می خواستم بدونم بازم بهش بدم که 300000 تکمیل بشه یا خیر. و اگر پاسخ مثبت هست در چه فاصله زمانی بهش قرص ها رو بدم. با تشکر
- زورزدن مداوم نوزاد یکماهه
- سرررف
سلام دکتر پسر ۴ماهه سرفه بدون تب داره کمی خلط و خرخر گلو چی بدم بهش؟؟درضمن یه گردی اندازه گردو رو لپش خشک شده چی بزنم براچیه خوبم نمیشه
- برفک دهان نوزاد
سلام پسرم هشت ماهه هست دهنش برفک زده صداشم گرفته مشکلی هست
- مالیدن چشم وبینی
باسلام اقای دکتر پسرم نه ماهشه هی چشاشو وبینیشو میماله از چی میتونه باشه
- کبودشدن نوزاد
سلام دخترمن ۲۲روزشه دوروزه که مدام کبود میشه بایه زور کوچیک به شدت کبود میشه واین حالت درخواب وبیماری هست وبه فاصله هر دودقیقس نمیدونم علت چیه لطفا راهنماییم کنید
- ميكس كردن غذا
سلام آقاي دكتر دختر من ٩ ماهشه همه غذاهاش رو ميكس ميكنم تا بخوره ٤ تا دندون درآورده ولي شنيدم نبايد ميكس بشه خب وقتي دندوناي ديگه درنيومده نميتونه بجوه هضم شه كه آيا بزرگتر بشه مشكلي پيش مياد الان نون خالي ميدم دستش ميخوره ولي تكه هاي بزرگ رو درمياره يا هلو بهش ميدم ولي غذاشو بدون ميكس نميخوره بدغذا هم هست
- کم وزن دخترس سال ونیم
من دخترم 3ونیم سالشه خیلی لاغروکم خونه 12 کیلووزنشه برادختربردمش گفت آهن بدنش کمه باویتامین دارم براش دارواستفاده میکنم ولی فعلا هیچ فایده ایی ندیدم نظرشماروخواستم
- پیچ وتاپ خوردن نوزادواسهال
باسلام. نوزا ۱۸روزه ام خیلی فشار به خودش میاره وقرمز میشه خصوصا وقتی که اسهال میکنه.دکتر بردم شیر خشک بیومیل سوی رو براش نوشت و۲تا قطره کولیکز وپرولیدداد.ولی الان ۴روزه که با اینکه استفاده میکنم براش بازم عینه روز اول هنوز.بیشتریام میگن قولنج شده.ممنون وسپاسگزارم که راهنماییم کنید.
- یبوست
سلام خسته نباشید.ببخشید بچم دو ماهست موقعی که مدفوع میکنه خیلی فشار میاره بخودش بطوری که نافش زده بیرون ولی هر روز چند بار مدفوع میکنه میشه درمانشو بهم بگید ممنون میشم
- برای چاق شدن کودک
باسلام دختر چهارده ماهه ای دارم خوبه خاطر بیماری قلبی که داشت وزن نگرفت والان که چهار ماه ازعملش میگذره هنوزم وزنگیری مطلوبی نداره خواستم بدونم میتونم بهش پودرچاقی جنسینگ وپودررویال بدم
- سلام مدتی است دست وپای پسرم زرد است ۶ سال داره چه کا ر کنم
- سلام خسته نباشید دخترم ۸/۵ داره وسرفه های خشک و تب داره دکتر براش سفکسیم نوشته مقدارش باید چقدر بخوره وزنش هم ۲۷/۵ کیلو هست
- سلام اقای دکتر دخترم 8ماهه هست با وزن 7/300چقد سیتیریزین بدم برا سرفه و عطسش
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
سلام اقای دکتر خسته نباشید یاسین مودن از دیروز تب داره صبح بردمش دکتر اطفال گفت ویروس گرفته تبش بالای ۳۸ درجه بود الان اومده پایین دکتر اطفال براش شیاف .کیدی کلد هر ۸ ساعت ۱.۵ سی سی.ایبوپروفن ۱۲۰ میلی گرمی هر ۸ ساعت ۲ سی سی.و ازیترومایسن داده به نطرتون این دارو مناسبن براش .سرفه یا عطسه نداره ازیتومایسن لازمه ک بدم
- جوش های بزرگ در ناحیه تناسلی دخترم
سلام خسته نباشید آقای دکتر..دختر در ناحیه تناسلیش جوش های بزرگ در میاد که بعد یه مدت سرجوش ها میره و خیلی اذیت میکنه دکتر هم بردم جواب نداده چکار کنم خوب بشه
- شیرخشک
باسلام وخسته نباشید من یه دختر ۳ ماهه دارم که نارس بدنیا اومده ودکتر واسش شیرخشک اپتامیل pdf از ده روزگی تجویز کرده سه وعده درشبانه روز،ولی الان ده روزه که حتی باوجود دادن این شیرخشک وزن زیادی اضافه نکرده والان ۴/۵ کیلو هستش میخواستم بدونم از چه شیر خشک دیگه ای میتونم استفاده کنم که وزنش خوب بشه باتوجه به نارس بدنیا اومدن نوزاد،شیر خشکی که یبوستم میاره وزن نوزادم خوب زیاد کنه
- زردی نوزاد
سلام ببخشید بچه خواهرم ۵ روزشه زردی گرفته بی حاله چیزی نمیخوره اصلا گریه هم نمیکنه و همش خوابه میشه بگین وضعش چجوریه ؟ خطرناکه یا نه؟ چیکار کنیم؟

