Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری
سلام کودک یک ساله ام سرفه میزنه و تب کرده خواستم ببینم قطره پلارژین بدم خوبه یا شربت سرما خوردگی کلا کدوم شربت خوبه واسه سرما خوردگی که همیشه به پسر و دختر سه ساله ام بدهم و مقدارش چقد باشه برای پسر یه ساله و دختر سه ساله ممنون میشم جواب بدین
- سلام بچه من یکسال ۵ماهشه چشمش قرمز شده و یکم رک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم و چند ساعتی باید بریزم
بچه من یکسال ۵ ماهسه و چشمش قرمز شده و یکم چرک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم تو چشمش یا نه چند ساعتی و چند قطره باید بریزم
- ماستوئیدیت یا عفونت شدید گوش
سلام پسرم تازه وارد هفت سالگی شده .عفونت گوش داره.دستهاشو به یکی از گوشهاش میزنه و داد میزنه از درد گوشش.تب مداوم.آبریزش بینی شدید.کم شنوایی داره.یکبار بردمش دکتر آموکسی کلاو و سفیکسیم داد برای درمان ده روزه.خوب شد.الان بعد از یکماه میگذره دوباره گوشش عفونت کرده.پشت لاله گوشش غده های چرکی به اندازه یه عدس هستند دوسه تا هستند.ترا خدا بگید چکار کنم خوب بشه.چون بخاطر مصرف چرک خشک کنه ضعیف شده.ممنون
- زخم و بخیه
سلام وقت بخیر. پسر دوساله ام موقع بازی لیز خورد و گوشه ی چشمش به گوشه میز چوبی برخورد کردزخم خیلی سطحی نیست و خیلی عمیق هم نیس. برای اینکه عفونت نکند و جای زخم نماند چ پیشنهادی دارید از چسب بخیه استفاده کنم ؟
- سرفه دختر ۹ ساله
سلام دکتر گرامی دختر ۹ سالم ۳ روزه تب داره و از دیروز سرفه شدید داره فقط بش استامینوفن دادم و ۲ بار سیتریزین اما سرفش بدتر شده چه دستوری میفرمایید
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسر دوسال وپنج ماهه من سرماخورده ودماغش کیپ هست وسرفه ی خلطی داره. آیا میتونم بهش سفیکسیم 100 بدم؟
- عوارض واکسن ب ث ژ
dو عکس رادیولوژی هم انداخته هردو خوب بودند و مشکلی نبوده ، به نطر شما این تودهه بهتره توسط جراح یا باشه تا خودش کم کم ازبین بره
- دور زدن کودک 7 ساله به دور اتاق موقع فکر کردن
کودک هفت ساله ما کلاس اول خیلی باهوش ومهربون وشجاع ومسولیت پذیر ودرس خون هس اما مشکلی که داره ازشش سالگی موقع فکر کردن دور اتاق می چرخه ما سعی داریم به این کارش پایان بده باز تکرار میکنه راهنماییمان کنید .بانشکر
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- تغذیه
سلام اقای دکتر بچم ۱۵ ماهشه و بجز شیره مادرش چیزی نمیخوره .شیر و بیسکویت میخورد اونم دیگه نمیخوره.لطفا راهنماییم کنید
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر بهراد محبوبی مریض شماست همون که لوزه داره. ماه قبل چهارشنبه سوری پیش شما بود مریض بود. الان گرفتگی بینی داره با گلو درد . میشه راهنمایی کنید . فعلا دارم بهش قرص کوریزان نصف میدم . اسپری رستانکس برای گرفتگی بینی خوبه یانه. چه دارویی براش تجویز میکنید ممنون میشم . چون لوزه داره گرفتگی بینی اش طولانی میشه قبلا تا چرک خشککن نمیخورد خوب نمیشد . ممنون میشم راهنمایی کنید.
- قرص لووتیروکسین
سلام آقای دکتر بچه هفت ماهه شیرمیدم وبخاطرشیرمصرف قرص لووتیروکسین تیروییدخودم راقطع کردم اماالان اذیت میشم سوالم خدمت سمشمااین است که آیابرای بچم ضررندا ه قرص رامصرف کنم
- مدفوع
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم سه سالشه مدفوعش خیلی سفته چی بدم بهتره واسش
- قطره اهن
سلام اقای دکتراسم قطره اهن برای دختردوساله چی بدم بهتره تشکر
- لکه کنار گوش
با سلام و خسته نباشید،ببخشید یکسری لکه کنار گوش دخترم هست فکر میکنم قارچ پوستی باشه اما نمیدونم چجوری ایجاد شده.نظافت رو رعایت میکنم براش.شبها موقع خواب زیاد عرق میکنه.چیکار باید بکنم.دخترم زیر دو سال سنشه(۲۰ماهشه).عکسش رو هم فرستادم.
ممنون از پاسخگوییتون - زردی دست وپا کودک 4ساله
- حساسیت به توت فرنگی
سلام وقت بخیر.بچه یک ونیم ساله بعد از خوردن توت فرنگی حالتی مثل گلودرد همراه با خلط پیدا کرده.با آنتی بیوتیک هم فرقی نکرد.میتونه مربوطه به حساسیت باشه؟
- ابریزش بینی
سلام من بچم زیز کولر خوابیده ابریزش بینی گرفته یکم هر دفعه سرفه میکنه چیکار کنم
- آزمایش خون
سلام دکتر دخترم 5 ساله هست. دو ماه پیش آزمایش خون داد که آلکالین فسفاتازش نزدیک 40 واحد بیشتر از حد مجاز بود. لوکوسیت هم بیست واحد بالاتر از مجاز و ترومبوزیت هم کمی بالاتر از مجاز. دکتر دو ماه بعد باز خون گرفت که لوکوسیت کل نرمال بود ننتها اءوزونفیل 2 واحد بیتشر از نرمال بود. مالقی مثل قبل. دلیلش چی میتونه باشه؟
- غذانخوردن کودک دوساله وهشت ماهه
سلام دختر من دوسال وهشت ماه داره، فقط شیرخشک و شیر پاستوریزه میخوره، دوسالگی شیرش قطع کردیم یکم غذاخوردن باز شیرپاستوریزه و الانم مرتب پستونک میخوره وشیرخشک، چیکارکنم غذابخوره؟ مکملهای سانستول وزینک هم برااشتهاش گرفتم بازغذا نخورده، ممنون

