Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام پسرم ۵ سالش است بعداظهر تا حالا هرچی میخوره بالا میاره چکارکنم
- واکسن یک سالگی
سلام،خسته نباشید،پسرم به پروتیین گاوی و یک سری مواد غذایی دیگه حساسیت داره،ایا زدن واکسن یکسالگی براش مشکلی ایجاد میکنه؟؟
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام دخترم سه سالش هست ۱۵ کیلو می باشد دکتر براش سفالکسین داده هر ۸ ساعت ۳ و نیم سی سی ولی نگفت چند روز بدهید الان پنج روزه بهش میدم چند روز باید بهش شرنت بدم ؟ممنون
- دخترم ۹سالشه ۱۰روز مریضه بردم دکتر بهش سفکسیم ۱۰۰ودکسترو وایبوبروفن داد.ولی هنوز سرفش شدیده بخصوص شبا باتشکر
- تب کودک ۲ساله
پسرم تب کرده به طوریکه دهانش آفت زده.سه روز پیش بردمش دکتر دارو داد.بهتر شده الان.ولی صورتشو پف کرده دون دون داره میزنه بیرون.داخل دارو ها آزیترومایسین بود.قرص جوشان.حالا چکار کنم
- در خصوص واکسن
سلام وقت عالی بخیر، پسرم ۶ ساله هست و در بدو ورود به مدرسه، بر اساس مطالعاتی که بنده داشتم توصیه شده که در فاصله سنی بین ۴ تا ۶ سالگی دوز دوم واکسن mmr را کودکان دریافت کنند. طبق جدول واکسیناسیون پسرم در ۱۲ و ۱۸ ماهگی هر دو دوز را دریافت کرده، آیا الان باز باید این واکسن را تزیرق کنه یا نه؟آیا احتمال ابتلا به اوریون الان که این واکسنرو نگرفته هست یا خیر؟ ممنون
- سرفه کودک
سلام فرزندم ۶سال دارد خیلی زیاد سرفه میکنه،ابریزش بینی هم دارد،تجویز شما چیست
- کمبود ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر، با پوزش از اینکه مجدد مزاحم شما شدم، دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. مصرف ویتامین دی به چه صورت باشد؟
- سلام دخترم چهار سالشه 14کیلو وزن داره چه مقدار باید بهش فارکسیم 100بدم چند سی سی؟
- سرماخوردگی کودک ۵ساله
سلام دخترم ۵سالش وقتی سرماخوردگی می گیره لوزهاش ورم می کنند و موقع خواب نمی تونن راحت نفس بکشن الان هم همین طوریه می خواستم ببینم چه آنتیبیوتیکی بهش بدم تا خوب بشه تب هم ندارن
- غلت نزدون نشستن
سلاممن یک دختر دارم هشت ماهش غلت نمیزنه دست واسه دهنش میبره چیزی به دستش میده مگیره ولی من چیزی واسش می گیرم دست نمیاره واسش ازمایش ام ارای نوار مغزگرفتیم میگه مشکل نداره
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
سلام آقای دکتر دخترم بررم دکتر بهش سفیکسیم کتوتیفن دادن حالا یه دونه های قرمزی صورت بدنش زده قبلا هم اینطور شده بود دکتر بهش هیدروکسیزین داد حالا ۸کیو ۸۰۰گرم چند سی سی و چندبار در روز بهش بدم ؟؟؟
- استفراغ
سلام دختر ۴ماهم،شیرخشک پپتی چونیور رو بالا میاره حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سومین روزه بهش میدم .وزن تولد ۳۴۰۰ ۴ماهگی۵۸۰۰
- میزان شربت آزیترو۲۰۰برای کودک ۸ساله
باوزن۲۲ کیلو
- اسهال و بی حالی شدید
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم ۲ روزه اسهال گرفته خیلی و بی حاله. رفلاکس معده داشت که با شربت خوردن خوب شد، ولی اسهال و بی حالی شدید داره. دلیلش چیست؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام خسته نباشید مجرای اشکی پسرم از موقعی که به دنیا آمده بسته ای الان 5ماهشه دکتر چشم بردم اول قطره آزیترومایسین داد خوب نشد دوباره بردم باکتری ماید دادمیریزم گفت اگه خوب نشد بیار میل بزنم زیاد قی نداره فقط یکم اشک داخل چشمش جمع میشه راهنمایی کنید چکار کنم ماساژ هم میدم
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- تخم بلدرچین
برای کودک بالای یکسال روزی یک تخم بلدرچین میشه بدیم
- سونو
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسالشه پای راستش برجستگی داره دکتر سونو کرد گف احتمالا فتق باشه نگرانم ینی چی میشه ؟ عمل نیازه یا چی ممنون میشم جواب بدید

