یک سمت نوزاد دو ماهه ونیمه من از سمت چپش کوچکتراست اگرسندرم است نام سندرمش چیست وایا در مان دارد تا بدن نوزاد در بزرگی تا به تا نباشد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ماکروزومی
سلام چند روزی هست که یک نوزاد پسر با وزن ۴/۹۰۰برام متولد شده بدون اضافه وزن مادر و هرگونه دیابت حین بارداری یا قبل از بارداری وفقط پنج روز در بیمارستان نوزاد به علت مشکل تنفسی بستری بود و نوزاد هم هیچ مشکلی از لحاظ قند خون یاهربیماری دیگری مشکلی ندارد حالا من نگران سنین بالا ویا کودکی هستم آیا مشکل ساز میشود؟
- يبوست
سلام يك شيرخشك ارزون وقيمت مناسب معرفي كنيد هم شيرش خوبه لاشه وزن دهيش
- تب
سلام آقای دکتر نوزادم 6 ماهشه بهش مولتی ویتامین دادم چند ساعت بعدش تب کرد چرا؟؟
- تب وبیقراری
سلام خسته نباشید کودک بیشتر از یه سال که سه چهار روز است دچار تب شده است و خیلی گریه و بیقراری میکنه مادرش خیلی دچار استرس و نگرانیه و به دکتر اطفال مراجعه کردن فقط شربت استامینوفن میدن و یه دکتر هم بهش آمپول زده علتش و نگفتن امکانش هست دندون جدید بخواد در بیاره و لازمه باز ببریمش به دکتر به چه دکتری مراجعه کنیم باید چیکار کنه برا تبش هر بار قطع ووصل میشه توروخدا جواب بدید راهنمایی کنید
- ننوزادماهه
فرزند4ماهه ام لرزه درپادارددرخواب یادربیداری.درضمن دوهفته ای است ادرارش خون دیده شده وهر24ساعت یک باراماعلائم دردوچیزی نداردآزمایش هم دادم گفتندچیزی نیست چیکارکنم نگرانم هم برای لرزشش وهم ادرارش راهنمایی کنیدممنونم.
- گردشدن سر نوزاد و شربت قوی ضد نفخ
ت
- کولیک
سلام پسر من سه ماهشه کولیک شدید داره قطره کولیف اینفاکول کولیز و.... همه رو براش گرفتیم فقط یا کولیف یکم آروم تره الان چند روزه خیلی شدید شده دلدردش استامینفون پاراکید میتونم بهش بدم؟
- واکسن ۱سالگی
با سلام الان ۱۲ روزه واکسن ۱ سالگی دختر م را زدم که دانه هایی ریزی روی بدنش زده .حتی شکمش. اما کم اند .میخواستم بدونم آیا خطرناکه.و داروی خاصی نیاز داره.باید چکار کنم. دسترسی فعلا به دکتر ندارم.با تشکر از شما .
- دل درد نوزاد
سلام وقت بخیر، دکتر میخواستم بپرسم که حین شیر دادن به نوزاد امکان داره غذا یا آب بخورم؟ چون شنیدم که این کار باعث دل درد نوزاد میشه. آیا صحت داره یا خیر؟
- شیرشبانه
سلام خسته نباشیددکترمیخواستم بپرسم که من ازکی شیرشبانه روقطع کنم
- دارو
بإسلام.دخترم هفت ماهشه و الرژي داره.صورتش خيلي دونه هاي قرمز زده بًود..با قطره هاي كه بهداشت ميداد..خودم قطره از داروخونه ميخرم ميخوره الرژي نداره..اقاي دخترمن فقط يه دخترم قطره آد ميدم نه آهن ميدم نه مولتي ويتامين الان كلا قرمزي هاي صورتش رفته وقتي قطره هارو ميخورد صورتشو چشماشو خيلي ميخاروند و بالا مي اورد شيرخشك ميخوره موردي نداره قطره آهن و مولتي ويتامين نخوره؟ غذاي كمكي مرغ ميكس شده و هويج و سيب زميني ميدم وسرلاك برنج
- قطره باکتی ماید برای نوزاد دوماهه استفاده کرد
وقت بخیر چشم چپ پسرم قی میکنه یکم و اشک میاد چقد قطره باید بریزم
- خواب نوزاد
سلام نوزاد هشت ماهی دارم که وقتی خوابش میاد نمیتونه زود به خواب بره همش گریه میکنه یعنی میخواد بخوابه ولی نمیتونه بعد یک یا دو ساعت گریه و نق زدن خیلی به سختی به خواب میره علتش چیه اول بهتر بود حدود یک ماهی میشه بدتر شده ؟
- امکان ختنه با وجود زردی در نوزاد
نوزادم یک ماهه شده و در ۱۷روزگی ازمایش زردی دادیم ک۱۱بود الان میخاهین نوزاد را ختنه کنیم اما هنوز صورت و چشمانش زرد است اشکال ندارد ختنه کنیم برای نوزادن ضرر ندارد
- کیست روی مغز نوزاد نارس
سلام اقای دکتری نوزاد من در 28هفته به علت پارگی کیسه اب بدنیااومد الان 22روزه هست وسونو مغز که انجام دادن گفتن کیستی در حفره چهار مغزش دیده میشه ازوقتی بدنیااومد nicuبستری هست قابل درمان هست؟
- جوش
سلام وقت بخیر پسر سیزده ماهه من بعد اسهال اطراف مقعدش جوش سر سفید زده ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی استفاده کنم
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یک ساله و چند روزش هست شیر خشک اپتامیل میخورد ولی الان دارم بهش،شیر گاو کلیویی بهش،میدم البته فقط،شب ها تا صبح سه و چهار تا۹۰ تا میخورد تو روز دو سه بار شبر خودم تو خواب میخوره ایا درسته شبر گاو میدم
- برفک دهان نوزاد
p> سلام پسر یک ماه ونیمه من حدود1ماه هست که دچاربرفک دهان شده،تاالان سه شیشه نیستاتین هم استفاده کردم ولی تغییری نکرده،باوجودرعایت نظافت وسایل شیردهی و تمیزکردن دهانش وحتی استفاده ازداروهای سنتی هنوزبرفکها هستن،هرچندمشکلی واسه شیرخوردن نداره ولی خیلی واسش ناراحتم.شیرخشکی هم که به صورت کمکی واسش استفاده میکنم نان1هست.درضمن شیرخودم روتوسط سرشیشه میدم چون مستقیما نمیتونه سینه روبگیره. می خواستم بدونم چیکاربایدکنم که رفع بشن. لطفا من و راهنمایی کنید. ممنون
- سرماخوردگی
پسرم۴ماهشه سرماخورده ۲باربردم دکترفقط قطره پلارژن داده الام ۲۰روزه خوب نمیشه سرفه هاشم خلطی شده
- قطره استامینیفن
سلام همزمان مصرف استامینیفون با قرص لاکتیز برای نوازاد یکماهه عوارض داره؟

