Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شير خوردن
سلام وخسته نباشيد آقاي دكتر دخترمن ٤ ماهشه شير خودم رو ميخوره متاسفانه فقط از يك سمت ميخوره وبس زماني كه ميگيرم سمت ديگه بيدار ميشه واصلا نميخوره شيرم خيلي كم هست و كمتر هم شده وسمتي هم كه شير ميخوره به حدي زياده كه خفه ميشه تو گلوش ميمونه باعث ميشه نخوره چكار كنم در ضمن فقط تو خواب شير ميخوره تو بيداري دستاشو ميخوره
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام سوال اولم اینه که دختر سه ماهه ام روی پام مینشونم این براش در اینده دچار مشکل میشه و نباید نشسته نگهش دارم ..؟؟؟ سوال بعد اینکه جلو تلوزیون که میزارمش با فاصله دومتر تلوزیون نگاه میکنه اینم براش ضرر داره ؟؟؟
- اسپری بینی
سلام استفاده ازاسپری بینی نورمونیکس واسه نوزاددوماه نیم چندساعتی یک باراستفاده بشه ؟اگرازاسپری نورمونیکس به جای سالبوتامول استفاده بشه اشکال داره
سلام من نوزادم فردا میره تو پنج ماه الان 20روز آب دهنش خیلی میاد سرش داغ میشه میخوام علتش رو بدونم نرمی حنجره هم داره
- دردهای شکمی نوزاد
اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه و فوق العاده نفخ شکمش بالاست حتی توی سونوگرافی که انجام دادیم نوشته احتباس گازهای شکمی زیاد من نمیدونم چیکار کنم مواد نفاخ نمیخورم و خیلی رعایت میکنم الرژی به م پروتئین گاوی هم داره واقعا هسته شدم اصلا اروم و قرار نداره
- بی قزاری شب شیرخوار۳ماهه
سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش
- زردی
سلام نوزادمن ۲۷روزه هستش زردیش بین ۱۴تا۱۶هستش داخل دستگاه ۳روز خوابیده اومد۱۲امایک هفته نگذشته بازاومد۱۶بازم تودستگاه گذاشتیمش این رونه همش تکرارمیشه.میشه راهنمایی کنید
- کند وزن گیری شیر خوار
سلام دختر پنج ماه وشش روزه ای دارم که شش کیلو وزن دارد شیرخشک میخورد اوایل رفلاکس داشت که دارو دادن وتا حدودی درمان شده اما وزن کم میگیره چه شیرخشکی استفاده کنم که وزن بگیره وغذای کمکی رومیتونم شروع کنم؟؟؟
- Entry in Pallets
PalletsDebut A pallet (as well named a skid) is a plane transmit body structure that supports goods in a unchanging positioning when lifted by a forklift, pallet jack, or Grus. Many pallets commode treat rafts up to 1000 kg. Patch about pallets are wooden, they hind end too be made of plastic, metal, paper, and recycled materials.A pallet is the composition initiation of a building block load, which allows manipulation and entrepot efficiencies. In 2020, nearly one-half a jillion pallets were produced yearly, with or so two jillion pallets in utilisation in the Concerted States only.Chronicle Skids engagement plunk for to Antediluvian Egypt and Ancient Mesopotamia, at least as far spinal column as the 1st millennium B.C. The growing of the forklift and the logistics of necessity during Cosmos Warfare II light-emitting diode to solid habituate of pallets.MaterialsWoodwind instrument The output of pallets accounts for 43% of hardwood and 15% of deal custom in the U.S. The cheapest pallets are made of deal and are frequently well thought out expendable. Wooden pallets fire set grievous bio-hazard risks as they are susceptible to bacterial and chemical substance taint.Formative Pliant pallets are unremarkably made of newfangled HDPE or recycled Preferent. They are passing durable, permanent for a centred trips or more, and reject weathering, rot, chemicals, and corrosion. The benefits of moldable pallets include well-heeled sanitization, enkindle retardancy, yearner serve life, durability, and hoy weightiness. However, they throne price tenner multiplication as a good deal as hardwood pallets.Newspaper Composition pallets, too referred to as "ecopallets," are often used for lightheaded wads. They are exploited where recycling and slowly disposal are significant.Brand Brand pallets are secure and ill-used for intemperate loads, high-stacking loads, long-terminus teetotal storage, and lashings touched by scurrilous logistical systems. Metallic pallets earn up to a lesser extent than 1% of the commercialize.Dimensions Although some John Roy Major standards exist, on that point are no universally acceptable standards for pallet dimensions. Companies employ hundreds of dissimilar pallet sizes about the orb.North U.S. Of the spinning top pallets put-upon in Due north America, the about unremarkably victimised is the Foodstuff Manufacturers Connexion (GMA) pallet, which is 40×48 inches (1016×1219 mm) in size of it.Common Market The Europallet (EUR 1) has dimensions of 800×1200×144 mm. Other stock sizes include EUR 2, EUR 3, and EUR 6.Australia The Aussie received pallet is a feather pallet measurement 1165×1165 mm, which fits perfectly in the Run container of the Aussie Railroad track.Mutually exclusive Uses Erstwhile and throwaway wooden pallets crapper be used in versatile crafts and furniture pieces. However, it's of import to check that the Ellen Price Wood has not been hardened with preservatives, fungicides, or pesticides.Pallets throw also been victimised to create modern housing solutions, so much as the "Pallet House" - low-priced transitional housing for refugees.
- تب
سلام پسر من سه روز تب داشت بردمش دکتر دارو داد و ب این دارو ها حساسیت پیدا کرد سفیکسیم ..رامنوفلور داده و صورت و بدنش دون دون پاچیده
- دلپیچه و کولیک پسرم
سلام آقای دکتر,مامان آرتام مقدم هستم,پسرم الان 35روزشه هفته پیش پسرمو آوردم پیشتون تشخیص کولیک دادین,پسرم هم شیرمادرمیخوره هم شیر خشک ببلاک 1,دلپیچه زیادی داره,بیقراری میکنه با اینکه قطره کولیکید میخوره ولی بازم دلپیچه داره.امکان داره از شیرخشکش باشه؟میتونم شیرخشکش رو عوض کنم؟به نظرتون چه شیرخشکی بدم بهش؟اگه نه قطره ی دیگه ای نمیتونم بهش بدم آروم شه؟
- سرما خوردگی
سلام دختر م ۸ماه وده روز داره ابریزش بینی داره سینه هم خس خس میکنه چیکار کنم
- سرفه نوزاد۲۵ روزه
سلام وقت بخیر نوزاد۲۵ روزه ازدیشب چندبار سرفه داشته سرفه هاش خلطی شیرش روهم بالا آورده میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
- شیر نخوردن نوزاد پنج ماهه
با سلام و خسته نباشید دختر من تو هفته ۳۳به دنیا اومد باوزنشیر ۱۴۰۰ الان پنج ماهشه روند وزن گیری با قدش اصلا خوب نیس تازه الانم چند وقته دوس نداره شیر بخوره داروی امپرازول بهش میدم با شیر خشک Ar رفلاکش شدیدم داره چکار براش بکنیم
- سرفه
سلام پسر من دو ماهو نیمشه با وزن شش و نیم سرفه میکرد بردم دکتر شربت ازیترومایسین ۱۰۰داده روزی سه و نیم سی سی ایا این اندازه زیاد نیس
- شیر خشک
آقای دکتر میشه کمکم کنید بچه سه ماهه شه ولی شیرم کنه چه شیر خشکی بهش بدم
- نقطه نقطه
سلام آقای دکتر امروزصبح برا بچه یکساله با شیر پاستوریزه و نارگیل حریره نارگیل درست کردم حالا شب ناحیه پوشکش همش دون دون قرمز هستش اما با فاصله یک سانت.چی بهش بزنم؟حساسیت هست
- چشمک زدن نوزاد
با سلام،آقای دکتر من دو سری دیدیم که پسر ۹ ماهم یدفعه یه چشمک میزنه انگار که موقع پلک زدن یه چشمش یک بار به اندازه یه پلک زدن بسته شه،آیا این حالت غیر عادیه؟
- تب نوزاد يك ساله
سلام نوزاد من يك سال دارد وبه دليل در اوردن دندان دوروز اس كه تب مى كند براى قطع تب چه كنيم؟
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده

