Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
سلامآقای دکتر فرمودید سرلاک برنج با موز جدا جدا بدم اما نمیخوره جدا.اما ترکیب میکنم میخوره.حتما باید جدا بدم؟
- واکسن
سلام پسرم سه روزه که واکسن دوماهگی زده دمای بدنش37/3هست لازمه بازم قطره استامینوفن بدم؟
- لکه قهوه ای کم رنگ
سلام وقتتون بخیر.من پسر هشت ماهه ای دارم که حدود دوماهی میشه روی پوستش و اکثرا روی گردنش لکه های با رنگ روشن و بدون برجستگی زده.تعدادشون زیاده و داره بیشتر میشه.سوالم اینه میشه از روی عکس تشخیص داد چیه؟چون به خاطر اوضاع کرونا میترسم جایی ببرمش دکتر و توی شهر خودمونم دکتر متخصص نیست
- سلامنوزادم۶ماهشهسرماخوردهسفکسیم۱۰۰میخورهاسهالدارهاسهالشرنگشسبزعلترومیشهبگین
- سلام وحترامات تقدیم شما محترم من بچه را ختنه کروم از پماد بتامتازون ان استفاده کنم نواقص ندادر
- بی خوابی
سلام وخسته نباشی خدمت دکتر شرمنده مزاحم اوقات شریفتون شدم یه سوال داشتم چند مدته بچه من یک سالو ۳ماه هستش شبا دیر وقت میخابه وست شب بیدار میشه گریه میکنه خوابش میپره یکی دوساعت بعد میخوابه شبا کلا اینطوری شده یه راهنمایی پزشکی دارویی میکنید ممنون میشم بازم خیلی ممنون
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام ، تشکر از پاسخگویی، فقط آقای دکتر ممکنه عفونت ادراری داشته باشه که این حالتهای بی قراری رو داره؟ یا مشکل همین ریفلاکسه؟
- شیر نخوردن
باسلام دخترم ده روز دیگه هفت ماهش بود میشه خیلی ضعیفه وزنش الان شش کیلویه از دو ماهگی وقتی بیداره شیر نمخوره خیلی اذیت میکنه دوماهه بهش شیر خشک میدم کلا اینم نمیخوره هرچهار ساعتی دویاسه پیمانه میخوره مشکلش چیه کجا باید ببرمش البته اینم بگم حرکاتش خیلی خوبه جوری که الان از همه جا میگیره بلند میشه
- سلام پسرم ۱۹ماه استکاغذ سیبزمینی خام میخوره ببرم پیش دکتور
کاغذ پاکن بیشتر کاغذ سیب زمینی خام میخوره لطفا راهنمای کنید ایا ببرم دکتور یانه
- سرماخوردگی نوزاد
سلام جناب من یه دختر ۸ماهه دارم گرفتگی صدای شدید پیدا کرده و نمی تونن درست نفس بکشه تب هم داره و خیلی بی قراری میکنه
- خونریزی سینه نوزاد
سلام دخترمو الان بردم حموم نوک سینه راستشو فشار دادم خون اوند چهار ماهشه
- حرکت نوزاد8ماهگی
دخترم هشت ماه داره اما نه سینه خز میره و نه چهار دست وپا و اصلا علاقه ای به دمر شدن نداره آیا مشکلی داره؟
- سرماخوردگی
سلام آقایی دکتر مادر هدی کارامد هستم گفتین که حالش خوب شد اطلاع بدین خداروشکر خیلی بهتره فقط یکم صداش گرفته.
- اقای دکتر دخترم دندونش ابسه کرده ازیترومایسین ۲۰۰ هر چند ساعت میتوان داد
- شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماه مجاز است
شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماهه مجاز است
- سکسکه
سلام وقت بخیر. اسم دخترم زینب هستش امروز مطب خدمت رسیدیم ۳ روزه هستش امروز ۶ بار سکسکه کرد اروغ هم نمیزنه طبیعی هستش؟
- استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
سلام خسته نباشید کودک ۴ ماهه با وزن ۷و۶۰۰ چه مقدار استامینوفن پاراکید باید بخوره ؟
- معده درد
سلام خسته نباشیدپسرم پیش شما واسه معاینه روتین میاد سه سالشه وزنش ۱۴ کیلو،، همش دل دردداره البته شنا فرمودین که از پریدن اجتناب کنه و واسش گل گریپ تجویزکردین اقای دکتر الان غذا هر وقت میاد تو دهنش میشه یه شربت رفلکس معده معرفی کنین؟؟ چه مقدارباید بخوره؟؟
- سلام خسته نباشید
دخترم ۱۰ سالشه و سرماخورده و دکتر شربت کو آموکسی کلاو تجویز کرده فقط مطمئن نیستم و نگفتن که چه مقدار بهش بدم ؟؟؟؟ و گفتن هر۸ ساعت درسته؟؟؟
- درباره نوزاد دوماه
سلام نوزادم دوماهشه داخل واژن یکم ترشح زرد رنگ داره بخاطر چی میتونه باشه و اینکه مدام چشم ها و دماغشو مالش میده روزی چند بار هم دستشویی میکنه و آبکی هم هست ممنون که جواب میدید

