Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان درد
سلام . دخترم ۷ ساله ،۳۶ کیلو وزن دارد دندانش آبسه کرده به علت کرونا نمیتوانم دندانپزشک ببرم چه دارویی با چه مقدار بدهم تاخوب بشه؟
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر از چه روزی مطب بازهست
- وزن کودک
با عرض سلام دختر من هجده ماه هست از موقع تولد شیر خودمو میخوره وزن تولد ۱/۹۷۰ وزن یک سال و نیم ۷/۲۰۰ رزنش کمه . میتونم شیرخشک نیدو قرمز رنگ بهش بدم . برای این که وزن بگیره اهن و مولتی وزینک بهش میدم اصلا وزن نمیگره ازمایشاتش سالم بودره
- قد دختر چهار ساله
باسلام دختری چهار ساله دارم ک از یکسالگی تا الان قدش ب کندی پیش میره بطوری ک الان ک چهارسالشه قدش ۹۰سانت هست وقد تولدش ۴۷سانت بود واینک دستها و پاهاش هم خیلی کوچولو مونده پدرش در بچگی خیلی ریز بوده دکتر بردمش و آزمایشاتکلی ازش گرفتن مشکلی نداشت خیلی نگرانم قد من ۱۵۹و پدرش۱۷۰ ودقعا دیگ کلافه شدم بنظرتون دیگ کی رشد میکنه
- افتادن ناخن پا
دیروزناخن انگشت کوچک نوه افتاد۶سالشه علت چی هست
- زینک
سلام آقای دکتر خداقوت دختر من ۱سال و نیمه س دکتر ب خاطر اینکه موهاش خیلی کم بود زینک نوشت از ۸ماهگی لیکوزینک منم گاهی بهش دادم موهاش خیلی فرقی نکرده آهن هم سیدرال میدم.دیگه زینک ندم؟ممنونم ازتون خدا حفظتون کنه
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- تغذیه با گوشت کبک
سلام.
از هفت ماهگی حجم کم شروع نماید
- آموکسی
سلام وقت ب خیر آموکسی ۱۲۵ برای کودک ۲۰ ماهه که خلت گلو دارد صلاح میدونید بهش بدهم؟
- سلام اقای دکتردخترم دوسالشه وابریزش بینی شدید داره دکترم بردمش خوب نشده ابریزشش سبزرنگه علت چیه
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- یبوست کودک ۱۱ ماهه
سلام پسرم اا ماهشه الان یهفته ۱۰ روزه یبوست داره یعنی روزی سه یا چهار بار مدفوع دفع میکنه به مقدار کم و با گریه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- مشکل گوارشی
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ماهشه دکتر گفتن حساسیت شیرگاو دارن واینکه مقعدش خیلی زخمه دکتر شیراندامی پپتی جونیور داده الان ۱۰روزه مصرف میکنه ولی دسشوییش خیلی بلغمی شده روزی ۶بار ۵روز اول مصرف روزی یه بار دفع داشته الان با زور زدن دفع آبکی وبلغمی ریفلاکس هم دارن امپرازول میدم بهش چ راهکاری دارین آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- شیاف لاکساتور
سلام پسرم دوسال و هفت ماه داره ،، دوروز شکمش کار نکرد بیقراری میکرد بهش شیاف لاکساتور ۱ گرمی زدم ،، وزنش هم ۱۵ کیلو هستش ، یه بار مدفوع کرد ، ولی الان بیقراری میکنه برای شکمش ،، چیکار کنم؟؟
- ختنه کودک نوپا
سلام آقای دکتر.پسرم ۱۷ماهشه عفونت ادراری داره وهمیشه دستش توشلوارشه حتی وقتی هم خوابه .فکر میکنم سوزش هم داره .میتونیم تواین سن ختنه کنیمش وخیلی هم شوخه یک لحظه هم سرجاش نمیشینه دارویی خواب آوری هست بهش بدیم وآیادراین سن مجازه ختنه کردن به دلیل راه رفتنهای زیادش .لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
- با عرض سلام برای بچه ۸ ماههکه شیر خشک اپتامیل جنیور میدادیم الان که شیر خشک که امتیل جنیور نیس چه شیر خشکی بدیم
- سلام شربت سفکسیم 100برای بچه ام نوشته به خاطر عفونت ادرار باید چند روز مصرف کنه
سلام شربت سفکسیم 100برا بچه ام نوشته عفونت ادراری داره چند روز باید مصرف کنه
- قد کودک سه و نیم ساله
سلام دختر سه و نیم ساله ای دارم ک قدش 88 و وزنش 12 کیلو هست کمبود وزن و کوتاهی قد دارد آزمایش کامل ازش گرفتیم خداروشکر مشکلی نداشت اما رشد خوبی ندارد انگار رشدش کند هس چون خیلی دیر ب دیر لباساش براش کوتاه میشه قد من و پدرش 160و172 هس میشه توضیح بدین ک آ یا ممکن بعدها رشدش سریع بشه یا ن و بنظر شما مشکل چیه ممنون
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- سرفه و آبریزش
پسرم ۷سالشه یکماهه سرفه آبریزش داره کلی دارو مصرف کرده حالا دکترش میگه سینوزیت عفونت داره یه کم بهتر شده حالا دوباره سرفه وآبریزشش داره شروع میشه. میشه راهنماییمکنید

