Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نگهداري شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر روي جعبه شربت ايميونس نوشته پس از باز شدن درب در محل خشک و خنک نگهداري کنيد من گذاشتم داخل همون پاکت خودش و گذاشتم در آشپزخانه داخل کابينت .آيا جاي خوبيست براي نگهداري از اين شربت؟؟اگر نه جاي ديگري بگوييد ممنونتان هستم با سپاس فراوان
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر من الان هفت ماهشه هنوز هم بی قراره موقع خواب شب هر نیم ساعت تا یک ساعت بیدار میشه گریه میکنه بعد باز میخوابه چکار کنم خوابش خوب بشه البته چند بار دیدین هورامانی بهش دادم یک دو ساعت خوابیده باز بیدار میشه لطفا راهنمایی اندیشید وشیر خشک و غذای کمکی هم بهش میگم میخوره شب زیرش هم تمیز و دمای یکسانی داره چکار کنم
- جواب ازمایش
سلام دخترم سه سالشه ازمایش سی بی سی لطفا تفسیر کنید.wbc7.6 rbc4.47 hb10.3 hct32.6 mch23 mchc 31.6 plat500
- ابریزش بینی
سلام پسرم 8ماهشه ابریزش بینی داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی کودکان پاک دارو بدم؟
- برونشیت ریه
سلام بچه من دوسالشه وقتی چهل روزش بود مریض شد پنومونی داشت یا سینه پهلو فک کنم که یه هفته تو بیمارستان بود دیدم خوب نشد اوردمش خونه خودم درمانش کردم از همون موقع این بچه یه هفته در میون دو هفته در میون مریضه تب میکنه و بینیش میگره و سرفه این دفعه که مریض شده چرک خشکنم دادم ولی فایده نداره تنگی نفسم داره یکم تند تند هم نفس میکشه روز اول فقط عطسه میکرد ولی الان فقط سرفه میکنه هروقت مریض میشه شب موقع خواب یه چیزی میاد تو گلوش نفسش بند میاد هی قورتش میده مث وقتی ترش میکنه معده چکارش کنم خوب بشه انقد مریض نشه بخدا خسته شدم دیگه
- سرفه خروسکی کودک
سلام خدمت شما پسرم 8سالش امسال تا الان 6بار خروسک شده وهربار با آمپول دگزامتازون خوب میشه سوالم اینه دلیلش چی هستش ودارو چی بدم که خوب بشه ممنون
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
پسرم سه روز تب کرد .که روز اول بردمش دکتر و دکتر گفتن ک سرماخورده و کوریزان و استامینوفن تجویز کرد .روز سوم تبش قطع شد الان ک روز چهارمه روی صورتش دونه های قرمز دراومده و بیقراه همچنان . سوالم اینه اگر سرماخورده این دونه های پوستی چی هست ؟ و اینکه نگرانم اگه تبش قطع شده و خوب شده این بیقراریش برای چی هست ؟ خدای نکرده عفونت مننژیت و یا گوش و ... نباشه 😔😭
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم پنج سالشه ازدیروز آبریزش بینی داشت شربت پلارژین بهش دادم ولی دیشب تاحالا خس خس سینه وخلط داره وگاهی سرفه میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- سلام. ببخشید پسرمن هرچندوقت یک بار پاهاش میلرزه اما نه تب داره نه علاعم دیگری داره بازی میکنه پاش میلرزه من میگرمش قطع میشه به نظرتون ازچیه
- سرماخوردگی
- سرفه
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم حدودا پنج سال و نیمه هست از پنج شنبه کمی بیحالی داشت و شب دچار تب شد شربت استامینوفن شروع کردم شش ساعته بهش میدم سرفه هم داره سیموسپان براش گرفتم 3سی سی هشت ساعته میدم ولی امروز سرفه ش زیادتر شده و این که تب و بیحالیش هم کنار شده اما همچنان خوب نشده تبش سه روز کامل نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد؟؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام خسته نباشید جایگزین شیر خشک نان اچ دو چی خوبه برای پسرم آخه هیچ کدوم داروخونه ها ندارن .کدوم شیر خشک اچ آ خوبه؟؟؟
- قطره چشم باکتی ماید10
برا بچه یکسال و۸ماه خوبه؟هرچندساعت مصرف بشه
- سلام خواستم ببینم علت تهوع قبل از صبحانه کودک جیست متشکرم
- کمک از دوست
دختر ۳ساله ام س روزه تب داره بیشتر شب تبش میره بالا
- گلودرد
سلام دخترم ۸سالشه و ۴۶ کیلو اه،سفیکسیم ۲۰۰ رو روزی چندتا باید بخوره
- سلام خسته نباشیددخترشیش ساله ای دارم که ماهی یک بارسرودردهمراه بااستفراغ داردخیلی نگرانم دلیلش چیست
سردرددردشدیدبااستفراغ خیلی نگرانم توروخداجواب بدید
- پمیاد کالامین ۸درصد
سلام کودک ۱ساله ۹ ماهه ابله مرغان گرفته خیلی خارش داره مژخواستم ببینم پماد کالامین بزنم اشکال نداره

