Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مربوط ب سوال قبلی
برای سرتکون دادن گفتین فیلم بگیرم ببرم مغزاعصاب کودکان میش بی زحمت خودتون ی دکتر خوب معرفی کنین تورشت
- اسهال بلغمی نوزاد چهارماهه
باعرض سلام وخسته نباشید نوزاد چهارماهه دارم که شیرخشک مصرف میکنه از یک ماه پیش اسهال شده. که مدفوعش بلغمی وچرکی است دکتر شیرش روکه نان بود عوض کرد وشیر نان ال ۱۱۰ تجویز کرد شربت مترونیدازول هم دارم بهش مید شربت رو بع از دو هفته مصرف قطع کردم دوباره اسهال شد به صورت بلغمی دوباره مصرف شربت رو شروع کردم به نظر شما آیا اسهالش از شیرش است لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماه وده روز
سلام نوزاد من خیلی سرفه می کنه سینه اش هم خس خس می کنه
- نوزادان
سلام نوزاد۴۰روزه ای دارم هفته ی دوبارمدفوع میکندشیرمادرمیخوردقبلایبوست ونفخ داشت بهششربت میکسچرمیدیم ویک روزدرمیان فلوس سه قطره اینابهش میدیم بعددستشویی میکنه کمی سفت واخردراخراسهال میکنه ایامشکلی داره دیربه دیربعدازخوردن فلوس دستشویی میکنه؟ وزورمیزنه قرمزمیشه دستشویی میکندایامشکلی داره فلوس واسه نوزادضررداره ؟بایدچیکارکنیم راحت دستشویی کنه
- مصرف دارو در شیردهی
سلام آقای دکتر میتونم از مولتی ویتامین التا فارما در دوران شیر دهی دخترم که یازده ماهشه و مینور هستش استفاده کنم؟
- آنتي بيوتيك
آنتي بيوتيك سفكسيم ٤٠٠ در زمان شيردهي سيفه؟
- یبوست
سلام . اقاز دکتر نوزاد من شیر خشک و شیرمادر میخوره شکمش هم خوب کار میکرد ولی ازدیروز صبح شکمش کارنکرده و بی تابی میکنه بنطرتون چیکار کنم کولیک هم داره؟
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام دخترم تازه سه ماهه شده و چند روزی سرماخوردگی داشت که دکتر شربت پلارژین تجویز کردن اما دوروزه سرفه هاش خیلی زیاد شده و اذیتش میکنه توصیه شما چیه ؟من باید چیکار کنگ براش؟
- كم آب خوردن توسط نوزاد
سلام خسته نباشيد دختر من ٥ ماهو ١٤ روزشه غذاي كمكي رو دوسه هفتست شروع كردم فقط فرني برنج وسوپ ميخوره در حد كم روزي دو وعده يا سه وعده ولي اصلا آب نميخوره در حد چند قطره ميخوره آب جوشيده خنك با يكم نبات و يك روز درميون دفع داره اونم زورميزنه خواهرم ميگهيخاطر كم آب خوردنشه آقاي دكتر بايد چيكار كنم راحت بيرون روي داشته باشه راهكارهاي شمارو هم انجام دادم ماساژ قبلش ك شيرخودم رو ميخورد روزي دوسه بار دفع داشت
- سرلاک گندم و خرما
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهش تموم شده براش سرلاک گندم به همراه خرما و شیر گرفتم میخواستم بدونم آیا در این فصل تابستان با وجود خرما در سرلاکش که خرما گرم است خوردنش مشکلی دارد؟؟
- علت خون آمدن از نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- میوه
با سلام اقای دکتر ایا میتوان به نوزادی گه تازه وارد دوازده ماهگی شده پرتقال ونارنگی به دستش داد با تشکر
- واکسن آنفولانزا
سلام دکتر دختر من یکسالشه تقریبا یک ماهونیم پیش واکسن آنفولانزا اینفلوواک رو نصفش رو برای دخترم زدم حالا از یک نفر تو مرکز بهداشت شنیدم که باید دوبار هر دوبار نصفش روبزنی که تاثیر بهتری داشته باشه الان من یکی دیگه بخرم نصفش رو بزنم لطفا راهنماییم کنید مرسی
- مولتی ویتامین
کودکم دو روزه مولتی ویتامین میخوره و کاملا بی اشتها شده چرا اینطوری شده
- زردی وقطره
سلام آقا دکتر خسته نباشد پسرم چهل و پنج روزه است قطره مولتی ویتامین جدا قطره آهن جداگانه و قطره اسید فولیک جداگانه وشربت زینک هم بهش میدادم مشکلی نداشته همه رو بهش میدادم الان چهل و پنج روزهست زردی داشته خوبه شد توی پانزده روزگی ولی الان زرد چکار کنم
- قطره شیرافزا
آیا وجود رازیانه در قطره شیرافزا برای نوزاد پسر مضر است؟
- گوش دردنوزاد
سلام برای گوش درد نوزادم چی استفاده کنم
- احساس توده در انگشت اشاره
سلام نوزاد ۹ماهه ای دارم که ۴روز است در انگشت اشاره اش درست پایین ناخن احساس توده کوچک در زیر پوستش میکنم خیلی نگرانم کرده لطفا راهنمایی کنید
- یبوست نوزاد

