Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هر چند ساعت؟
- سلام پسرم چهار سالشه چند وقت یه بار دل درد شدید میگیره و بی حال میشه وتهوع داره بعداستفراغ میکنه وخوب میشه با وجود کرونا میترسم ببرمش جایی ممنون میشم اگه جواب بدید
- ادررار نکردن
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم دیروز تب داشت و دوبارم استفراغ .... پسرم دیروز یبار ساعت ۹ ادرار کرده یبارم ساعت ۳ تا الان ک ۸ صبحه دیگ ادرار نکرده از تبش؟ تبشم زیاد نمیشد از ۳۷ تا ۳۸ میشد اسهالم نبود مایعاتم زیاد میدم بهش قبلا روزی ۳،۴ بار بعضا بیشتر هم میشد ولی دیروز کلا ۲ بار ادرار کرده
- ماسک
سلام . اقای دکتر من و بچم هرجفتمون از دیروز سرما خوردیم بچم یکسال و نیمشه . میخوام بدونم من باید ماسک بزنم یا نیاز نیست؟
- ترس از ادرار
سلام دختری دلرم دوسال و ده ماهه مشکل چسبتدگی لابیا داشت رقع شد بلافاصله مشکل یبوست بهم زد دکتز گوارش شربت peg400 داد مصرف کرد جواب نداد پودر پیدرولاکس مصرف کرد یک بار تونست مدفوع کنه مجدد مدفوع نکرد شباف لستفاده کرد بعد از شیاف مجددا ترس از ادرار گرفت میگه دارم ولی انجام نمیده بعد از کل بهش فشار اومدن هر حایی باشه تخلیه می کنه چکار کنم ؟
- تجویز مقدار دارو
سلام برای کودک 3 سال و نیم شربت سفیکسیم چند سی سی باید بهش بدم?
- برآمدگی قفسه سینه
دخترم ۳ سالشه امروز متوجه شدم یک طرف قفسه سینش برآمدگی داره
- سلام دخترم ۶ساله هستش وزن ۳۳کیلو چندروز تب داره و عفونت شدید اموکسی سیلین دادم خوب نشد حالا امروز شروع کردم ازیترومایسین۲۰۰چجور باید مصرف بشه
- سلام وقت بخیر .پسرم یکسالشه سرماخورده ابریزش داره و سرفه میکنه چه دارویی بدم میشه راهنمایی کنین.وزنش ۱۲هست
- دخترم ۳ سالشه
دیروز بره دومین بار آمپول بتامتازون بردم زدن به دخترم ولی از مطب که اومدم بیرون دورتادور چشماش دون های قرمز زد ،یعنی از دیروز بعد از ظهر هر سری یه جای بدنش میزنه پاک میشه یه جای دیگش میزنه چیکار باید بکنم
- مقدار مصرف امپول بتامتازون برای کودک س سال
سه روزه سرفه شدید همراه سرما خردگی تب
- میزان شیردهی
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو چهار ماهشه در روز چند وعده شیر و چند وعده باید غذا بخوره؟تا قبل یکسال روزی ۷یا ۸ بار شیر میدادم
- قرص مبندازول
با سلام خدمت شما با توجه به اینکه پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست ، بدلیل خارش مقعد میخوام قرص مبندازول رو شروع کنم واسش بیزحمت طریقه مصرف رو بفرمایید ،اگه پدر و مادر هم نیازه مصرف کنند طریقه مصرف بزرگسال هم بگین . با تشکر
- زردی کف پاوکف دست پسرم
یک مدت است که کف پاوکف دستهاش زرد دوروز یک بار دستشویی داره وزنش هم کمی کم
- اسهال کودک
سلام دخترم 7ماهه هستش و اسهال داره این چند روزی میشه که اسهال داره،ایا میشه از پودر او ار اس بدم اما روش استفاده رو نمیدونم.
- م
سوالم پرسیدم فقط سن دخترم نخورده بود ۶ ساله تو روستام ب تعطیلی خوردم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماهشه ومن از صبح تا ساعت ۳عصر سرکارم برایش دونوع غذا و۸۰سی سی شیر میزارم وزنش هم هشت و پانصد هست روزا اصلا شیر نمیخوره فقط توخواب، خودمم مثل قبل شیر ندارم میتونم درکنار شیر خودم بهش شیر خشک هم بدم؟
- مدفوع خلطی
سلام خسته نباشید دخترم 4سال ونیم سن داره و یه هفته است سرماخورده و سرفه میکنه چند بار بردم دکتر الان کمی بهتر شده ولی داخل مدفوعش خلط وجود داره شفاف هست و مدفوعاش شل هست مانند اسهالی از صبح تا ظهر دوبار رفته دستشویی و قبلش میگه دلم درد میکنه و بعد دسشویی خوب میشه و میگه شکمم صدا میده ایا این خطر ناک هست یا نه
- توت فرنگی
سلام اقای دکتر پسر یکساله دارم میتونه توت فرنگی یا کیوی و گوجه خام بخوره و حسایست بوجود نمیاره؟
- تابه تاشدن چشم
سلام دکترپسردوستم تقریبایکسالشه میگه عصری خوابیده بعدسه ساعت بیدارش کردم چشاش تابه تا شده وهرچقدباهاش حرف زدیم اثلا متوجه نمیشده میشه علتشوبگیدوبایدچکارکنه

