Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قی چشم
با سلام دختری ده روزه دارم دو تا چشمهایش قی کرده به حدی که سخت باز می شوند چکار کنم ممنونم
- اسهال سبز خلطی
نوزاد ۳۷ روزه ام بعد ۱۰روز تولدش مدفوعش سبز و اسهالی شده خیلی ابکی بود دکتر بهش پدی لاکت داد یکم بهترشد اما دوهفته ست ک مدفوعش سبز و خلطیه و خوب نشده دکتر بردم گفت طبیعیه اما خوب نمیشه و خیلی بچه اذیته
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
سلام نوزاد چهل روزه دارم که ازمایش انجام داده و سطح انزیم های کبد ان ۴۱ بوده ایا خطرناک است.و ایا به مرور زمان خوب میشود
- بتامتازون
سلام من یک دختر ۳ ماهه دارم که شیر مادر می خوره. خودم مریض شدم فقط گلودرد و سرفه داشتم دکتر برام آمپول بتامتازون و آزیترومایسین تجویز کرده آیا تداخلی با شیردهی ندارن ؟
- الرژی
سلام من پسرم 5ماهو نیمشه تو خواب خر خر میکنه و نفسش سنگین میشه تو خواب دکتر براش شربت زادتین نوشته روزی 2سی سی مشکلی نداره
- اسهال و استفراغ ۹ ماهه
سلام پسرم تقریبا ۹ ماهشه از ۶ ماهگی خوب وزن نگرفته و یک هفته اس اسهال و استفراغ داره و میلی به خوردن غذا نداره فقط شیر خودم رو میخوره
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.سوالی پرسیده بودم در مورد سیتریزین برای بچه هشتذماه.فرمودین حجم کم بچه من حدود ۱۰ کیلو هست و اینکه سرفه های کم و خلط دار و حدود دو روز تب خفیف داشت. ولی بیقرار هست چقدر سیتریزین بدهم. و اینکه با توجه به شرایط کودک من سیتریزین مناسبت تر هست یا ازیترومایسین؟ممنون
- عفونت چشم نوزاد
سلام دخترم ۱۹ روزشه مدفوع که میکنه همراه با باد اولش بو میده . شیر خشکم بهش ندادم
- جایگزینشیرخشک
بچہ من آپتامیل پپتی 1 میخورہ ؛ الآن نیست بہ جاش چہ شیر خشکی رو استفادہ کنیم
- ضربه به سر نوزاد و تورم
سلام اقای دکتر خسته نباشید من داداشم از دستم افتاد حدود یک منر خورد زمین یک سال و سه ماهشه بردیمش دکتر گفتن چیزیش نیست بعد یک هفته یک ورم روی یکی از قسمتای سرش فک کنم قسمت لوب اهیانه باشه ورم کرده بعد وقتی دست به سر میزنی چون ورم کرده احساس میکنی انگار یکم جمجمش داخل رفته بعد فرداش بادش یکم کم ترشد و انگار جمجمش تو رفتگی نداره یا کم که فک کنم با اینکه بادش بخوابه درست میشه به نظرتون مشکلی نداره اخه میترسم این ضربه باعث تیدروسفالی شده باشه ممنون از پاسخ گوییتون
- نوزاد یک ماهه
سلام نوزاد م یک ماهه هست و گرفتگی بینی و خلط پشت گلو داره برا درمانش چی کار کنم ؟؟؟
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- ميزان خواب
سلام و خسته نباشي آقاي دكتر ١٢يا ١٣ ساعت خواب براي بچه ي ٥ ماهه كافي ميباشد؟
- کار نکردن شکم نوزاد چهار ماهه
سلام و خسته نباشید خدمت شما من نوزاد چهار ماهه دارم الان نزدیک دو ماهه که شکمش تقریبا دو هفته یکبار کار میکنه قبلا دکتر بردمش گفت طبیعیه ولی چندتا مطلب هست که خدمتتون عرض میکنم ممنون میشم کمکم کنید اول بگم که از شیر مادر تغذیه میکنه ولی بعضی وقتا سینه رو نمیگیره با اینکه گشنشه و مجبورا بهش شیر خشک میدیم توی روز دائم بیقراره و کف پاهاش رو خیلی بهم میماله و اینکه با اینکه خوابش میاد همش زور میزنه و سخت میخابه و بعد از ده دیقه از خواب بیدار میشه و گریه میکنه منون میشم کمکم کنید
- گوش درد نوزاد هشت ماهه
سلا خسته نباشید
آیا نوزاد هشت ماهه گوش دردش از چیه؟
ممنون
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم فقط داره سرفه میکنه شربت ایراپراکس۱۰۰سفکسیم بهش بدم اشکال نداره و چقد باید بهش بدم وزنش ۹ کیلو
- تخمً مرغ
بإسلام.براي نوزادي كه وارد هشت ماهگي شده و الرژي ب پروتين داره ميتونم زرده تخمً مرغ رو شروع كنم؟
- شربت نئوزینک گلوگونات
- انزيم كبد
نوزاد ١٩ماهه دارم چند روز پيش ازمايش دادم انزيم كبدش 50بود ميشه لطفا راهنمايم كنيد ايا جاي نگراني داره
- اسهال
دخترم نه ماهه داره روزي ده بار شكمش كار ميكنه ابكي هست دكتر بردم فايده نداره اصلان غذا نمخور شيرهم دو تا پيمانه مبخور 6 كيلو هست

