Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوارض قرص دگزامتازون
نوزاد2ماه ونیمه دارم سرفه وخس خس آبریزش بینی داره دکتربراش قرص دگزامتازون نوشته ایاعوارضی داره نوزادم پسرهست
- کم حجم بودن ادار
سلام اقای دکترکودک ۱۰ماهه ی من حجم ادراش کمه هرنیم ساعت هردویاسه ساعت ادارمیکنه ولی حجمش کمه.چون درطول روز ک پوشاکش میکنم پوشاکش سنگین نمیشه شایددرطول روزیدونه یادوتاپوشاک اونم زیادخیس نمیشه عوض میکنم.وزنش ۹کیلوآب وغذاهم خوب میخوره.دکتراطفال هم بردم آزمایش اداروخون وبرای ویتامین این چیزانوشت خداروشکرمشکلی نداشت.ولی نکرانم .نظرتون چیه
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد سه ماهه م دوروزه اسهال داره شیر مادر میخوره چکار کنم
- استفراغ نوزاد
سلام بچه من یک ماهس کولیک دارد و زیاد شیر میخورد مثلا ساعت ۴ شیر خشک میخورد یک ساعت با گریه بازم شیر میخواد ک شیر خودمو یا بعضی وقتا شیر خشک میدم ۲روز زیاد استفراغ میکنه ایا مشکلخاصی هس یا نه
- لرزش پای نوزاد
سلام بچه من ۳ ماه و نیمه است، از وقتی کوچیک تر بود متوجه شدم موقع شیر خوردن و خواب پاهاش میلرزه، اکثر اوقات با گرفتن متوقف میشه ولی بعضی مواقع بازم توی دستم میلرزه و به خوبی متوقف نمیشه البته خیلی کم پیش میاد و هیچ علامت دیگه ای نداره، آیا این نگران کننده است؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۸ ماه است سرفه میکنه آبریزش بینی ام داره پشتش ام سوخته در واقع مقعدش شربت کو آموکسی کلاو و کتوتیفن ام یک هفته است داره میخوره
- سرما
سلام بچم گلوش چرک کرده ۹ ماهشه تقریبا ۱۱کیلو شربت آزیترومایسین روزی چند سی سی بدم
- عرق کردن سر و پای کودک
سلام نوزاد 4 ماهه ای دارم چند روزیست که هنگام خواب پشت سرش و بعضی وقتها پاهاش عرق سرد داره, تب نداره, خوب غذا میخوره دو ماهه ویتامین آ د مصرف میکنه وزن تولدش سه کیلو و وزن دوماهگیش 4/700 بوده. خودم در بارداری تیروئید کم کار گرفتم. علت این عرق کردن چی میتونه باشه
- جوش سینه
سلام یه جوش سفید روی سینه دخترمه فقط یکی از سینه ها چکار باید بکنم
- یبوست نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکترنوزادم تویه هفته دوباره یبوست میگیره الان چهارروزه شکمش کارنکرده کم شیرمیخوره شیرخودموبهش میدم
- زردی نوزاد
باسلام.نوزاد من زردی داشته رو ۱۱بوده بعد ۴۸ ساعت در دستگاه آزمایش دادیم نظر شما چه هستش Upto1day<8.8 Upto2day1.3_11.3 Upto3day0.7_12.7 4_6days0.1_12.6 <1month0.2_1.0 Adults0.1_1.2
- دورسر نوزاد
نوزاد دختر دارم الان 4.5 ماهه است درزمان واکسن 4 ماهگی مراجعه کردم به مرکزی بهداشت گفتن دورسرش رشد مطلوب نداشته زمان تولد وزنش 3200 و دورسرش34 بوده در 4 ماهگی 7100 با دورسر40 بوده و هفته پیش برای سرماخوردگی مراجعه کردم به دکتر باز هم 40 بوده لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- سرفه نوزادان
با سلام بچه ام ۴ماهه دوروز سرفه می کنه شیرم کم می خوره چی بهش بدم بهتره
- سلام من نوزاد7ماهه دارم میتونم بهش خاویاوربدم
خاویاربرای نوزاد 7ماهه
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه
- شربت
سلام دکتربرای پسرم که۸ماهشه شربت زینک سولفات تجویزکرده واصح ننوشته که چقدربهش بدم بعدش دکترمن بایدقطره مولتی ویتامین وآهنشم ادامه بدم وقتی شربت زینک سولفات بهش میدم؟
- نوزاد ۱۸ ماهه کرونا گرفته با تب ۳۹ درجه و موعد واکسن ۱۸ ماهه است کی واکسن بزنه
- کمخونی
سلام دکترپسرم نه ماهشه خیلی ضعیفه کمخونی زیادداره قطره آدزیربهش میدم بستری شددکتربراش شربت زینک سولفات تجویزکرد میتونم شربت زینک سولفات باز بخرم بهش بدم چون نصفش ریخته شد؟

