Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار و نحوه مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰
سلام پسرم ۶ سالشه ۲۱ کیلو هست تب و عفونت شدید گلو داره روزی چندبار و چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 ، ۳۰ میلی لیتر بهش بدم؟
- آسم
درود،پسر۱۹ ماهه دارم دو ماهه از شیر گرفتم از یک سالگی متوجه شدم مانند برادرش الرژی داره وهنگام سرما خوردگی اسپری میزنم ،الان یک ماه پیش سرماخورد وسرفه هاش قطع نمیشه وخیلی پسرم در عذابه لطفا راهنمایی بفرماییددر ضمن از زمانی که از شیر گرفتم به جز غذا شیر گاو هم زیاد میخوره،وزنشم ۱۲ کیلو میباشد ،باتشکر
- حساسیت به نیش پشه
سلام و عرض ادب دختر پنج سالمو وقتی پشه نیش میزنه جای نیش اندازه سکه ورم میکنه و تاول میزنه و برای اینکه خوب پشه ی پماد مخصوصه که میزنم عفونت نکنه آیا راهی برای درمان از حساسیت نیش پشه وجود دارد؟ بینهایت سپاس
- پوشک
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س جدیدا مثل قبل پوشکش خیس نمیشه گاهی تو ۳ساعت میبینم خشکه . این یعنی شیرم کافی نیست؟آب هم میدم در طول روز شاید ۶۰ سی سی گاهی بیشتر گاهی کمتر.لطفا مثل همیشه منت بذارید راهنمایی کنید لطفا خیلی نگرانم آلرژی داره رژیم هم دارم.
- لوزه سوم
باسلام خدمت آقای دکتر. پسرم الان ۶سال و دوماه داره از پارسال با عکس لوزه متوجه شدیم لوزه سوم بزرگ داره.تو این یه سال پیش دکتر چراغی و قلعه باغی بردیم و باز هم مشکل داره مشکلاتش آپنه شدید خواب داره خرپف میکنه از دهان نفس میکشه از دهنش موقع خواب کف و حباب درمیاد و تودماغی حرف میزنه. برای ما یه دکتر خوب که کارش درمان یا جراحی لوزه باسه معرفی کنید که پسرمو پیشش ببریم واقعا داره عذاب میکشه ممنونم
- قرمزی پشت
سلام آقای دکترخسته نباشید..دخترم ۳سالشه با۱۳ کیلووزن دکترش شماهستین باشماره پرونده ۶۷۲۲.دخترم پستش قرمزی داره به دنیااومده بودهمونجوری بود..خدمت شمااومده بودم پشت دخترموبهتون نشون دادم شماگفتین بایدپشتشو آمپول زدتاقرمزیش ازبین بره میترسم دیربشه میخواستم بدونم کی بایدآمپولشوزدشما میزنید
- از شیر گرفتن کودک
سلام دکتر دختر ۲۲ ماهه ای دارم که ۴ روزه شیر نمیخوره یعنی یکم سینم زخم شد دیگه اوف گفت و نخورد والان هم شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بو میکنه بدش میاد چه جوشیده چه همونجوری میترسم از نظر کلسیم کم داشته باشه بخصوص اطرافیان که میگن حتما شیر پاستوریزه بخوره ،حتی شیر خشک هم نمیخوره .وکلا کم فذاست و با بازی غذا میخوره روزی ۴ وعده بهش غذا میدم .ولی شیر برنج و سوپ شیر رو میخوره .حالا باید چکار کنم خیلی نگرانم ..همین ۴ وعده کافیه در کنارش که شیر خودم حذف شده رو چیکار کنم ممنون
- ورم پا
سلام دخترم 5سالشه ودوروزه پاهاش ازقسمت مچ به پایین ازداخل میسوزه ودردمیکنه وورم کرده وهیچ آسیب ضربه خودگی نداره خواش میکنم کمکم کنیدخیلی نگرانم
- دوز و مدل چرک خشک کن
برای کودک ۴ ساله که سینه و گلوش عفونت کرده آیا ازیترومایسین ۲۰۰ مناسب است؟ بهچه اندازه مصرف کنم؟
- افزایش یادگیری
سلام آقای دکتر پسرم پیش دبستانی میره خیلی بازیگوش هست تمرکز نداره برای افزایش تمرکز چه دارویی بدم همه چیزش خوبه ولی خو تمرکز نداره
- کاغذ خوردن کودکان
با سلام پسری ۷ساله دارم که تمایل به خوردن گوشه های کتاب درسی خودش در مدرسه رو داره طوری شده که. دیگه به تغذیه هاش دست نمیزنه من باید به چه دکتری مراجعه کنم لطفااا راهنماییم کنید
- بدغذایی کودک
کودکی ۲۳ ماهه دارم غذاها را درردهان نگه میدارد و بیرون می دهد و تمایلی به جویدن غذاها ندارد و بدون دیدن موبایل غذا نمیخورد علت و چاره چیست؟
- دردپا
سلام واحترام پسرم دوسال ونیم.الحمدلله همه چیزش نرمال.امروز میدوید توخونه خورد به مبل ندیدم البته خودش گفت خوردم به مبل. چندقدم راه میره یهومیفته انگاربی حس باشه پاش یایهوخم میشه دردنداره ولی. چکارکنم نگران شدم؟
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر ،ببخشید دختر من نوزاد ۵ ماهشه درطول روز زیاد عطسه میکنه ولی ابریزش با علایم سرماخوردگی نداره ،علتش چی میتونه باشه؟!ایانیاز به درمان داره؟
- خوردن کرم ضد افتاب
سلام من یک پسر سه ساله دارم و متوجه شدم ک مقداری کرم ضد افتاب کودک ک مال خودش بوده رو خورده هرچقدرم ازش سوال پرسیدم میگه یکم خوردم ایا خطرناکه بهش اب یا شیر بدم بخوره؟؟
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- سرفه
سلام آقای دکتر من مادر پندار میلادم که فاویسم داره .قرص جویدنی شاید نخوره .و تا چه مدت دارو هارو بهش بدم .و آزیترومایسین هر چند ساعت باید بدم و شربت آسماویت الان دومین شیشه تمام شد 2.5 سی سی یک روز در میون میخورد باز بهش بدم یا چیزه دیگه باید بگیرم
- سرماخوردگی
سلام
دختر ۵ ساله دارم. سرما که میخوره پلارژین بهتره یا کوریزان؟ چون آسم کودکان هم داره کدومش بیشتر جواب میده
- اشتها
سلام آقای دکتر پسرم ۲ سالشه و کم وزن ( ۹ کیلو ۴۰۰) شربت پدیا بست ( افزایش اشتها) میدم بهش منتها تغییر آنچنانی نکرده .میخواستم بدونم با توجه به اینکه پسرم فاویسم داره از بین این دو شربت کدام مناسب تره برای افزایش وزن و اشتهای پسرم ( شربت زینگامان ارتیمان و شربت زینک سندروس) ؟؟ خدا خیرتون بده
- بالابودن گلبول سفید
WBC. H11.9 RBC. 4.54آقایدکترفرموده بودیدتعدادگلبول سفید وبگم توآزمایش اینجوری زده

