Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تزریق دگزا به کودکان بالای ۲ سال
برای سرفه های پسرم که ۳ سالشه میتونم دگزا بزنم؟
- سلام کودک ۲ ساله برای عفونت ادراری چه دوز سیفکسیم مصرف کند
- شربت امگا۳
سلام پسر۲ساله و۱۱ساله دارم سه ماه هفته ای دوباربهشون شربت امگا۳بهشونوبدم اشکالی نداره.چون مصرف ماهی نداریم
- پسر6ساله ام همیشه دوست داره بخوابه
پسر 6ساله ما همیشه مثل اینکه کسری خواب داره همیشه سردش هست پاهاش یخه از خواب پامیشه عوض اینکه سر حال باشه خواب آلود هست و میگه خوابم میاد
- سلام خسته نباشید پسرم زیرابروش وچشمش د رد میکنه بردمش اروژانس دوتا قطره بهش دادن ولی درد ساکت نشده اسم قطره باکتی ماید واون یکی دکسون ولی هیچ خوب نشده
- تب همراه ابریزش بینی و سرفه خلطی
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم چهارسالشه یک شبانه روز تب داشت وفقط ابریزش بینی داشت بااستامینوفن وشیاف و ازیترومایسین داشتم بهش دادم فردا ش حالش بهتربود ولی بااین وجود بردمش درمانگاه شبانه روزی که نگرانی نداشته باشم وداروهاش رونشون بدم ودکتراونجا گف همین داروهاش خوبهادامه بده فقط دوتاامپول براش زدن یک سوم یکیش گف دگزاو اون یکی نمیدونم چی بود اخه خودشون داشتند داخل درمانگاه وزدن الان نگرانم اون امپول ها چرازدن براش ونگرانم براش عوارض نداشته باشه توروخداجواب بدید ممنونم
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- سلام نوزاد من دو ماه سن دارد اما پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع خطرناک است ی
نوزاد من دو ماه سن دارد پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع طبیعی است یا خیر چه داروی پیشنهاد میدهید
- عرق کف دست
سلام خسته نباشید اقای دکتر، پسرم هشت سالش کف دستش خیس عرق میشه خواستم دلیلش رو بدونم ممنون میشم جواب دهید
- جوش
سلام خسته نباشید آقای دکتر چند وقته یه چیزی حالت جوش روی دست دخترم دراومده که از بین نمیره زگیل نیس و اینکه دخترمم پنج سالشه ممنون میشم کمکم کنین اگه بشه عکس دستشو براتون بفرستم دسترسی به دکتر ندارم خیلی ناراحتم
- سوزش ادرار
سلام من دخترم ۷سالشه عفونت داشت گفتید در اب ولرم کمی جوش شیرین بزنید و بنشینید جواب نداد باید چه کار کنم؟منظورتان از معاینه چیست؟
- غدد لنفاوی شکم
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- سفکسیم ۱۰۰
آیا مصرف سفکسیم ۱۰۰برای عفونت گوش و گلو خوبه؟ومیزان مصرف این دارو برای کودک ۳ساله باوزن ۱۵ کیلو گرم چقدره؟ودر چه فاصله زمانی باید مقدار تعیین شده مصرف شود؟
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای پسر ۱۰ساله
- بی خوابی
سلام خسته نباشید نوجوان ۱۴ ساله برای بی خوابی می تونه ملاتونین ۱ میلی بخوره ؟ چطور بخوره ؟ مقدارش ؟
- کم مویی
سلام اقای دکتر .پسرم 15 ماه داره به دلیل ریزش مو کلا موهشو زدیم الان هم زیادپرپشت نیس میشه کاری برای پرپشت شدنش کرد
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- دوز شربت اموکسی سیلین۱۲۵
سلام پسر۲سالو۲ ماهه با وزن ۱۰/۷۰۰ دوز اموکسی سیلین۱۲۵ چقدر و چندبار درروز باید بهش بدم؟چون قبلا رو پیشونیش زخم شده بود دکتر گفت تب خاله هروقت این حالتی شد دوباره همبن داروهارو بده الانم مجدد همین حالت براش پیش اومده
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترمسه سالشه بهش ستادین دی دادم 5سی سی اشکال کنداره علائم سرماخوردگی داشت؟

