Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- قارچ کودک
باسلام دخترم یک سال و چهارماهشه تقریبا از دوماه پیش درناحیه تناسلیش یه تیکه کوچک بهحالت دانه ریز شد کلوتریمازول استفاده کردم هی خوب میشه همین که میخواد پوستش سفید شه دوباره بیرون میریزه الان تمام ناحیه تناسلی کشاله های ران و همگی گرفته ممنون میشم راهنمایی کنین
- قرمزی و جوش سرسفید مقعد
آقای دکتر دخترم ۳ سال و۸ ماهشه اطراف مقعدش قرمز شده و جوش سرسفیدزده و میگه میخاره زینک و ان ان و کلوتریمازول شدم فایده نداشت
- خون مردگی آلت
سلام امروز تو حمام یه اتفاقی،افتاد آلت پسر دو سالم خون مرده شده نگران شدم ایا احتیاجه دارویی مصرف کنه یا خودش خوب میشه
- شربت مولتی ویتامین مارینوکس
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو،،کلمات به صورت محدود میگوید در حد بابا ،، دد،اب ،،ایا میتونم شربت مولتی ویتامین مارینوکس رابهش بدم؟؟چون شنیدم واسه تکلم خوبه،،چه مقدار باید بدهم؟؟ مرسی
- تب واسهالی
سلام بچه یکساله دارم بدون هیچ علامت سرماخوردگی تب کرده وبهد اسهال شده یکسره با پشت دست دماغشو میخوارونه. عدهای میگن ببر پبش تل گیر آیا این تل گیری درست چی کارکنم
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۳ سالشه و الان یک هفتست که روزی دوسه بار مدفوع میکنه و مدفوعش نرم هستش قبلا اصلا اینجوری نبود چیکار کنم که خوب بشه؟؟؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام .پسرم ۲۳ ماه و نیمه هست میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم ؟
- قرص ازمپرازول
سلام کودک من 5 ماه و نیمه است از 3تا5ماهگی روزی یک چهارم ازمپرازول بهش دادم به خاطر ریفلاکس و بعد از دوماه قطع کردم. بعد از 10 روز دوباره کمی بالا میاره هر روز. ایا میشود قرص را ادامه بدهم یا ضرر دارد؟
- ممکنه بفرمایید چند سی سی بایدمصرف شود
شربت ازیترومایسین ۲۰۰
- دوز شربت فارمنتین ۶۴۳ در هر ۱۲ ساعت
سلام پسرم ۸ سالش هست و ۲۶ کیلو وزن دارد دیروز دکتر دوتا شربت فارمنتین تجویز کرد هر ۸ ساعت ۸ سی سی اما با توجه به زمانش من نمیتوانم سر ساعت به پسرم شربت بدهم میخواستم بدونم میشود هر ۱۲ ساعت بهش شربت بدم و چند سی سی با تشکر از شما
- سرطان معده
سلام آیا سرطان معده در کودکان امکان داره
- وزن
سلام آقای دکتر وزن ۸۵۰۰ برای بچه یکساله که ورن بدو تولد ۲۶۰۰ بود خوبه؟
- آزترومایسین
مقدار مصرف آزترومایسین۲۰۰ برای کودک ۴سال و۸ماه و وزن ۲۱ کیلو
- دو سر کودک ۲۳ماهه
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید ببخشید اقای دکتر پسرم ۲۳ ماهشه دور سرش بزرگه سونو آزمایش مشکلی نبوده چن بار بردم دکتر بهش قطره د۳ داده خوبه ؟چیکار کنم بزرگتر از این نشه ب نظر شما چی خوبه چه قطره ی خوبه تا بزرگتر از این نشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرما خوردگی
سلام دخترم۹سالشه دوهفته ست سرماخورده هرچی دارومیخوره خوب نمیشه خلط پشت حلق وسرفه داره بینیشم کیپ میشه میتونم قرص آموکسی کلاوبهش بدم؟
- شیرخشک
ببخشید من تا الان به دخترم شیر خشک ببلاک میدادم یکسال و ۴ ماهشه شیر خشکش پیدا نمیشه چی جایگزین کنم که معدش بهم نریزه ببلاک خیلی خوب بود ممنون میشم راهنماییم کنید
- دارو اسهال
سلام آقای دکتری داروی کودکم 17 ماهشه واسهالش عفونیه خواستم ببینم داروی میترونیدازول بهتر است یا کتریمکسازول؟
- با عرض سلام برای بچه ۸ ماههکه شیر خشک اپتامیل جنیور میدادیم الان که شیر خشک که امتیل جنیور نیس چه شیر خشکی بدیم
- شیر خوردن
سلام خسته نباشید.من کودکی دارم ۱۱ماهه که رفلکس معده داره و وزنش ۹کیلوبود الان تواین ی ماه دوکیلوکم کرده وشده ۷کیلو ،خیلی بیحاله ،ضعف شدیدی داره ،داروهایی که دادنو بالا میاره ،شیرهمکه بهش میدم بالامیاره جوری شده که هیچ چیزی رونمیخوره وبه شدت وبافشار همروبرمیگردونه ،اگه میشه شما بگین من چیکارکنم.ممنون

