Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه نوزادسه ونیم ماهه
سلام آقای دکتردخترم سه ماهونیمشه همش گریه میکنهبایدفقط بگیرمش بغلم راه برم تاآروم شه اگه مکس کنم یابزارمش زمین جیغ میزنه وگریه میکنه به نظرتون مریضن؟
- اسهال
سلام پسرم ۶ماهش هست اسهال شده سه روز هست هرچه پدی لاک بهش میدم تاثیری نداره میشه راهنمایی بکنید چی بهش بدم
- سلام دکتر سوالم درباره قده لفاوین
من پسرم سه سالشه شکمش قده لفاوین التهابی دارد یک چند تا دکترم بردمش اما جواب درست نگرفتم میترسم بد خیم باشه ممنون میشم اگر راهنمایی کنید با ید چکارکنم
- بچه هام سرفه میکنن
کمک مون کنین ازسرفع راحت شن
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر خسته نباشد دختر من ۵ماهشه و وزنش ۷کیلو میتونم غذای کمکیشو شروع کنم و اینکه اگه میتونم باید چه چیزایی براش اماده کنم؟
- شکاف
سلام جناب آقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم بیست ماه دارد و پزشکش جنابعالی میباشید. چند روزی هست که متوجه شدم بین مقعد و آلت پسرم شکاف باریک و کوتاهیی ایجاد شده است. آقای دکتر الان پنج شنبه هست و دسترسی بهتون ندارم. لطفا راهنماییم بفرمایید که مشکل چیست و ما چه کمکی میتونیم به پسرم بکنیم؟ یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- استفراغ کودک مربوط به سرماخوردگیه یا رفلاکس؟
با سلام ببخشین دختر 2 ساله ای دارم که از دوماهگی تشخیص رفلاکس دادند و تقریباً تا 13 ماهگی دارو خورد دیدم علایم نداره قطعش کردم حدود یک ماه هست که شبا اونم فقط یکبار بعد چند تا سرفه استفراغ میکنه اوایل استفراغ کرد بعد اسهال بردم دکتر عمومی کودکان گف احتمالاً ویروس هست دارو داد دمیترون و پدی لاکت بود که یک هفته اونارو دادم خوب بود بعد دوباره مثلا در هفته دو سه بار استفراغ میکرد و تازگیا سرماخورده و استفراغ هم داره بردم دکتر متخصص کودکان گفتن که هم سرماخوردگیه که ریخته ریه اش و سرفه میکنه هم رفلاکس داره که شاید عود کرده دارهای تجویزی نئوتادین پروسپان و پنتومید 20 بود حالا آقای دکتر آیا این داروها رو بهش بدم؟ بیشتر برای پنتومید نگرانم میگن برای کودکان بالای 5 سال هست.آقای دکتر رفلاکس کودک تا کی ادامه داره آیا درمان میشه؟حالا کدام درسته رفلاکس یا سرماخوردگی؟
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ روزه است .و وزن تولدش ۴ کیلو بوده .و امروز آزمایش دادم زردیش ۱۴ هستش.زردی داشته ۴ روز داخل دستگاه گذاشتم .الان باید داخل دستگاه بزارم یا از قطره بیلی ناستر و شیر خشت و ترنجبین استفاده کنم
- دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو
با سلام دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو چقدر است؟
- ضعیفی چشم
با سلام دختر دو نیم ساله دارم اکثر مواقع گوشی دستش نگاه به فیلمهای خودش یا عکساش میکنه هیچی مشکلی هم نداشت الان دو روز وقتی گوشی میگیره 5 الی ده دقیقه بعد چشاش میمالونه و اشک میاد ازش بعد3الی 4 ثانیه برطرف میشه دلیلش چی میتونه باشه
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
خیلی شکمش کار میکنه پشت بند هر شیر خوردن موقع تولد ۳۷۰۰ بود الان ۵۹۰۰ هستش مشکل وجود داره
- شربت دیفن هیدرامین کامپاند
سلام . شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای کودک فاویسمی ۱۲ ساله قابل استفاده هست یا خیر ؟
- سلام پسرم۲۵واکسن ۱۸ماهگی زده ۱فروردین از بدنش مثل کهیر ریخته بیرون باید چکار کنم
- بی اشتها
برای پسر یک ساله ام که کم اشتها و فعالیتش زیاد هست راسیپ بدم بد نیست براش
- سرماخوردگی کودک۳/۵ساله
سلام آقای دکتر برای سرفه وگلودرد مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵چقدرودرچندنوبت هست ممنون
- یبوست نوزاد ۴۴ روزه
سلام خسته نباشید
نوزادم ۴۴ روزه به دنیا اومده والان ۶ روز است که یبوست گرفته و خیلی بیقراری میکنه و نفخ زیادی داره.
لطفا راهنماییم کنید
ممنونم - یبوست
پسر نه ماهه دارم یبوست داره قطره پدی لاکت بهش میدم اما خوب نمیشه چی باید بهش بدم
- حرف نزدن کودکم
سلام من یک دختر ۳ سال دارم حرف نمیزن خیلی دیر راه افتاده بردمش دکتر متخصص کودک هان بهش یک فیس ویتامین ب ۱ داد و یک شربت نیو زینک داد مندم چرا بچه م راه نمی ره بازی هم نمیکن
- شربت زینک سولفات
اقای دکتر فرمودین که به نوزاد ۹ ماهه من روزی دو سی سی واسه کم اشتهایی بهش شربت زینک سولفات بدم بازم مولتی ویتامین و قطره اهنشم بدم ؟
- سرماخوردگی کودکان
دخترم یک ونیم سالشه یه هفته قبل انفولانزاگرفت فقط خلط گلووترشح ببنی داشت که چرکی شده بود دکترچرک خشکن سفالکسین ۱۲۵نوشت بهش دادم بهترشدبه محض تموم شدن دوباره علایمش برگشت الان چه چرک خشکی بهش بدم که عفونتش خوب بشه

