Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
خسته نباشید دختر من ۴ماه و ۱ روز داره ب گفته ی پزشکش از دیروز غذای کمکی رو شروع کردم با فرنی برنج..ی سوال داشتم ..غذای بعدیش میتونه حریره بادام باشه؟ اخه دخترم رفلاکس پنهان داره و فقط توی خواب شیر میخوره.. و اینک از کی میتونم بهش بسکوییت مادر بدم؟
- قرص انگل
با سلام و خسته نباشید آیا قرص انگل رو میشه توی آب حل کرد به بچه داد؟
- زردی دست وپای کودک
هرازچند گاهی دست وپا ودور دهان پسر۶ساله ام زرد میشود
- ماست همراه غذا
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۶ماهه ام کم اشتهاس و مقداری غدایی هم که می خوره به کمک ماست میدم و گرنه نمیخوره آیا ماست مانع جذب غذا نمیشه ؟ به جز گوشت قرمز بقیه رو متاسفانه مجبورم با ماست بدم دو قاشق ماست با خیار و نعناع قاطی می کنم و به کمک اون غذا رو میدم نگرانم ماست مانع جدی املاح مفید بشه
- سلام بچه ام ۲ماهه است ازنافش گوشت بیرون امده
- سرماخوردگی در نوزادان
سلام آقای دکتر من یک پسر سه ماهه دارم . یک هفته است که سرما خورده. الان اریترومایسن ۲۰۰ و شربت سرماخوردگی کودکان و قطره ی تب براش استفاده می کنم . و از چشماش خیلی چرک می یاد و سرفه و عطسه می کنه و سینه اش هم صدا می ده . نمی دونم ادامه ز مصرف این داروها فایده ای داره ؟ لطفا راهنماییم کنید. خیلی ممنون می شم
- اسهال و کم وزنی
سلام پسرم ۳ ماهشه و حدودآ یک ماهه که اسهال میکنه و وزنش هم جلو نمیره از چه شیر خشکی استفاده کنم درضمن وقتی شیر میخوره دل درد میگیره
- فرزندم ۶ساله هست گلودرددارد وعفونت کرده وبسیار سرفه میکند آمپول بتا متا زون اشکالی ندارد؟
- زردی
سلام آقای دکتر پسرم ۱۶ روزشه زردیش ۱۷ بود داخله دستگاه گذاشتیم اومد۶ بعد۳روز شد۸ دوباره شد۱۱ گروه خون من oمثبته پسرمoمنفیه دکتر میگه بخاطره گروه خونیه زردیش میره بالا آزمایش دادم سالم بود نیخواستم بگم تاکی ادامه دارد خیلی نگرانم چیکارکنم
- دردپاچپ
سلام پسرم دوسال چهارماهشه ازدیروزیهویی گفت پاش دردمیکنه نمیتونه راه بره پاش تکون میده دردنداره فقط موقعه ای بلندمیشه دردداره
- آبله مرغان
سلام آقای دکتر آبله مرغان احتیاج ب آنتی بیوتیک دارد
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر دخترم دوساله و سه ماهشه به خاطر نوع لایف استایل من و همسرم که بیشتر شبا تا دیر وقت بیدار بودیم دخترم اصلا خواب مناسبی نداره مخصوصا از یک ماه پیش که از شیر گرفتمش خوابش اصلا تنظیم نمیشه مثلا اگه زود بخوابه یازده یا دوازده دو شب بیدار میشه و دیگه تا هشت صبح بیداره و بعضی شبا هم مثل الان پنج صبح میخوابه من دیگه کم آوردم شما چه راهکاری رو برای تنظیم خوابش پیشنهاد میکنید
- تشنج
- ترشحات ناف
بند ناف دخترم افتاده 35روز هست که ترشحات زرد خیلی کم داره چه کار کنم
- هسته زیتون
سلام وقت بخیر پسرم ۱۶ ماهش است، یک عدد زیتون را با هسته خورده، احتمال داره که دفع بشه؟ خیلی نگران هستم که باعث انسداد روده یا یبوست نشود..چه راهکاری پیشنهاد میدید برای دفع راحت.
- ببخشید دختر من ۶ماهش تموم شده ولی رشدسرش غیرطبیعی وکمه میخواستم یه مشاوره بدید راهی هست که بشه جلوگیری کرد؟
- خوردن قرص سیپروفلوکساسین
سلام دکتر نوزادم ۱۵ روز داره دکتر بهم کپسول سیپروفلوکساسین داده ۵ نوبت خوردم ایا مشکلی برای بچم به وجود میاد
- فاویسم
پسرم ۳سال و ۹ ماهش فاویسم داره دکتر قبلیش میگف نمیتونه ویتامین های ک زینک و ویتامین سی داره بخوره . ولی امروز یه دکتر بردم ک واسش مولتی ویتامین شربت زینک دکتر کیدز نوشته ک ویتامین c.k2.d3.. و ب کمپلس داره میتونم بدم . دکترش ک گفت میتونی بدی ربطی ب فاویسم ندارن
- كم كاري تيروئيد
بچه ي يك ماهه اي دارم كه باتوجه به آزمايشهايي كه گرفته شده مشخص شده كم كاري تيروئيد دارد آزمايش اول و دوم ٥ بوده و آزمايش سوم به ٨.٢ رسيده آيا با درمان و قرص خوردن حل ميشه؟؟ تا چه زماني طول خواهد كشيد؟؟
- دانه های پوستی
سلام دخترم 21 ماهه است که از صبح دانه های قرمز زیر پوستی ابتدا از صورت شروع شد و حالا در کل بدنش نمایان شده سپاس از راهنمایی تان

