Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رنگ پریدگی کودک
باسلام پسرپ پنج سالشه، کلا پوستش سفیده، ولی متاسفانه یکسالی میشه که رنگ کل پوست بدنش زرد شده، مدامم رنگ پریدگی صورت داره، آزمایش خون و ادرار هم داده، خداروشکر سالم هست، یک ماه هم میشه که مدام زیر نافش رو نشون میده که درد میکنه، بنظر شماچکار کنم؟
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- تغییر رنگ پوست
چند هفته شده که کف پا ودست دختر سه وسال ونیمه ام زرد شده البته پوستش سفیده و ضمناً گوجه وکدو تنبل و نارنگی زیاد می خوره دیگه سعی کردم اصلاً بهش ندم مشکل مربوط به مصرف اینها می باشد؟
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره
- مدفوع کودک
کودکم ۲۰ ماهه ست روزی یک یا گاهی دو بار شکمش کار میکنه ولی سفت نیست و مدفوعش نرم و شل هست میخواستم بپرسم طبیعیه یا مشکلی هست ؟
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- یبوست
باسلام آقای دکتر دخترم چندروز یه بار دستشویی میکنه دکترم بردم شربت پارافین و پودرپدیرلاکس داده وقتی میدم فرداش مدفوع میکنه بعدش باز دستشویی نمیکنه به خودش میپچه دلش دردمیکنه همش زور میده ولی نمیتونه اجابت مزاج کنه ممنون میشم جواب بدید
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین دخترم پنج سالشه ویتامین دی میخواستم بگین چجوری بهش بدم و کدوم ویتامین دی ؟؟دوزشو بگین ممنون ۱۸کیلو هست
- نوزاد چهارماهه شیرنمیخوره
معده دخترمم خوب کار نمیکنه شیرهم نمیخوره
- چه کنم؟
باسلام. دختر3/5ساله ام یکی دوماهه که روی مبل دولاشده وخودش روبه مبل میکشد. یاطاق باخوابیده وبادست روی آلتش میکشد. خیلی هم بعدازآن عرق میکند. علت چیست وچه بایدبکنم؟ممنون میشم که سریعتربه سؤالم پاسخ دهید. باتشکر
- پاسخ بهسلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
سلام آقای دکتر، خسته نباشید کودک 4ساله من دوماه پیش سرما خورده و اصلا آبریزش بینی نداشت، یعنی هیچ وقت موقع سرماخوردگی آبریزش بینی نداره، و از اون موقع تا الان بینیش کیپه و موقع خواب از دهانش کف سفید میاد بیرون، اوایل فکر میکردم دچار تشنج میشه که کف میکنه، ولی همون موقع صداش میزنم هشیاره، به نظرتون مشکل چیه، ممنون
- ناخن قاشقی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه.تازگیا ناخن پای اون قاشقی شده،علتش چیه؟ممنون
- دل درد
سلام.دختر ۲ونیم ساله ای دارم که یبوست داره همراه با دلدرد و چند روز بعد از اجابت مزاج به اسهال و استفراغ میوفته و مدام از دل درد شکایت میکنه.و این یبوست رواز بچگی داشته.لطفا راهنمایی ام کنید.
- مدفوع خلطی در دختر یک ساله
دخترم یک سال و دو ماهست اسهال آبکی تب زیاد و استفراغ داشت الان یک هفتست و بهتر شده ولی الان مدفوع خلطی داره و مقعدش زخم شده و موقع اجابت مزاج خیلی اذیت میشه و گریه میکنه مدفوعش همراه با خون هست بعضی مواقع باید چه دارویی بهش بدم ممنون
- تب
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسالشه دوروزه تب خفیف داره البته طی شب بیشتر بدنش گرم میشه دیروز فعالیتش خوب بود و با قطره تبشو کنترل کردم امروز کمی بیحال شده قطره استامینوفن میدم بهش دستور شما چیه
- واکسن
سلام دکتر واکسن 4 ماهگی و 6 ماهگی دخترم رو با 10 روز تاخیر زدیم الان یکسالشه آیا واکسن یکسالگیش هم باید 10 روز بعد بزنیم؟
- مشکل گوارشی
سلام اقای دکتر خسته نباشید علت خلط در مدفوع چی هست پسرم دوسالشه یبوست داره دوبار داخل مدفوعش خلط دیدم یبوست هم داره شربت انجیر میخوره قبل شربت یکبار دیده بودم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- شربت مولتي ويتارکس
سلام آقاي دکتر آيا شربت مولتي ويتارکس براي کودک يک ساله خوب است؟؟
- سرماخوردگی
سلام بنده کودکی ۳۰ سال دارم سرماخورده گلودرد وابریزش بینی دارددکتربرایش این شربت راتجویز کرده میخواستم مقدارمصرفش رابگید؟نمیداند وروش ننوشته
- تب
سلام همسرم دیروز باعلایم کرونا رفته دکتر گفتن ک کروناداره اما تست دوتامون منفیه دخترمم ۲۰ماهشه از دیروز بعدظهر تب کرده استامینفن و ازیترومایسین میدم بش امروز تبش اومده پایین ولی یکمی ابریزش بینی داره چیکارکنم

