Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین شیر خشک اپتامیل پپتی ۲
- قطره آهن و مولتي ويتامين
سلام آقای دکتر پسرم ۵ماه و ۲۰روزشه معمولا قطره های مختلف بهش نمیسازه توی دفع دچار مشکل میشه براش قطره آدزیر تجویز کرین یبوست نشد ولی ۳۰قطره رو نمیخوره بالا میاره اوق میزنه یکسره گریه میکنه قطره دیگه ای هست که طعمش بهتر باشه؟
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد
- نوزاد
دختر شش ماهم غذاخور هم نشده هنوز هنگام خواب سرفه خشک و شدید میکنه فقططط هم توخواب چیکارکنم اصلا نمیتونه بخوابه مخاط بینیش هم خشکه
- پلک زدن نوزاد
سلام پسرم پنج ماه داره حدود یکماه هست که متوجه شدم گاهی اوقات یک چشمش چند بار پلک میزنه بعضی اوقات چشم چپ بعضی اوقات چشم راست ولی بیشتر چشم راست را دیدم که گاهی چند بار پشت سر هم میبنده و باز میکنه همیشه که چشم هاش را میمالد خیلی نگرانم راهنمایی کنید ممنون
- پاراکید
سلام آقای دکتر، برای واکسن چهارماهگی چه مقدار قطره پاراکید باید بدم؟ برای هفت کیلو بفرمایید، به میلی لیتر یا قطره ؟ هر چند ساعت
- مدفوع چسبناک
سلام پسرم پنج ماه و شش روزه تقریبا یک هفته است ک مدفوع نمی کنه وقتی ک بعد سه روز مدفوع میکنه خیلی خیلی چسبناک و زرده ایا مشکلی داره؟
- گوش دردنوزاد ۲ماهه
سلام نوزاد ۲ماهه دارم که چندروزه گوش درد داره دکتر بردم گفتن یه کم التهاب داره گوشش وشربت نئوتادین روزی ۲سی سی دادن میترسم شربت براش عوارض داشته باشه شربت رو به بچه بدم یانه؟
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- قرمزی روی صورت
سلام من یه پسر 2ماهه دارم که روی صورتش قرمز وجوشهای ریز میزنه که باعث زبری وخشکی صورتش شده پماد آ د مصرف کردم اما هیچ تاثیری نداشت
- خر خر کردن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد 27روزه صدای خرخر از بینیش میاد مشکلش چیه و چکار باید کرد
- پرده گوش
ایاباجیغ زدن اطرافیان روی سرنوزاد پرده گوش نوزاد ممکن است که پاره شود؟یاباصدای زیاد آهنگ در مجالس؟علایمش چیست؟
- شیر خوردن نوزاد
سلام نوزادم 25روزشه فقط زیر سینه آروم میشه ودرغیر اینصورت گریه میکنه من واقعا خسته شدم بهیچ کاری نمیرسم همش درحال شیر دادنم .طبیعیه؟
- نوزادم خوب نشده
سلام آقای دکتر نوزادم سرما خورده حدود 20روزه اوایل خفیف تر بود اما الان روزی 4.5 بار عطسه میندازه و 5.6بار هم سرفه میکنه اما اصلا تب نداشته موقع شیر خوردن خوابش میبره و سینه اش خس خس میکنه موقع شیر خوردن نفساش تندتر میشه و این که شیر خشک میخوره الان نوزادم 51 روزه شه شربت آزیترومایسین داده اما فایده ای نداشته دکتر عکس از ریه نوشت گفت خلط داره چیکار کنم آقای دکتر توروخدا راهنمایی کنید
- سوختگی پشت نوزاد
سلام خسته نباشید پشت پسرم سوخته در واقع مقعدش چ پماد ی واسش استفاده کنم ممنونم
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام دکتر وقتتون بخیر ،پسر من 4ماهشه شیرخشک ببلاگ ای آر با گیگوز بهش میدادم یه چند روز گیگوز گیر نیومد بیومیل دادم اسهال کرد باز گیگوز که گیر اومد گیگوز و ببلاگ ای آر بهش دادم ولی اسهالش اصلأ بند نمیاد چیکار کنم ؟
- شیر خشک
سلام دخترم ۶ ماهشه تا الان شرخشک اال ۱۱۰ فقط بهش میدادم که فقط اال بهش میسازه الان گیر نمیاد جاش چی بدم
- واکسن دوماهگی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. ۲۴خرداد واکسن دوماهگی پسرم هست .گفتین چند روز قبل واکسن ازتون بپرسم که چه قطره ای و چطور بهش بدم برای واکسن؟ بیمار خودتون هست آیهان انصاری.بیمارستان بخاطر تب بستری شده بود ۳هفته پیش
- جوش صورت نوزاد
سلام نوزادم ۳۵ روز است از اول شیرخشک پره ببلاک میخوره الان دو سه روز جوش های ریز رو صورتش نمایان شده علتش چیه ?ایا خشکی پوسته یا حساسیت
- ابریزش بینی
خسته نباشید.دخترم یکسال و نیمه ابریزش بینی گرفته روز دوم بعد از خواب که بیدار شد مخاطش سبز بود تا کم کم در طول روز باز معمولی و بی رنگ میشه.دو نوبت بهش کوریزان کودکان دادم.مخاط سبز یعنی سینوسش عفونت کرده و نیاز به انتی بیوتیک داره؟

